Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için forumka kayıt olmalı yada giriş yapmalısınız. Forum üye olmak tamamen ücretsizdir.

Arama sonuçlarınız

1. ozan1977

BALIK SEVDAM İFTAR YEMEĞİ GERÇEKLEŞTİ.19/07/2014 (PENDİK SAHİLİ)

[COLOR="Navy"]çok güzel dostlukların paylaşımların olduğu bir iftar yemeğinde buluştuk..yeni dostlar edindik..ben kendi adıma çok keyif aldığımı söyleyebilirim..yemekten sonra semaver çayı 10 numara idi..balık avı da planda vardı ama yemekten sonra kimse balığı düşünmedi..ramazandan sonra sadece...
  2. ozan1977

DERİNLİK HARİTASI

forum içerisinde gezindim derinlik haritası ile ilgili bir bağlantı göremedim.. hepimize mutlaka faydası olacaktır.. WebApp | Navionics
  3. ozan1977

LÜFER AVI 23/01/2014

dün hasan kardeşimle istanbul boğazında uzun olta ile canlı sardalya ile lüfer avı yaptık.ben genelde çekim yaptım tutmuş gibi zevk aldım.balık karışık limitler dahilide balıklar.sarıkanat,koruk lüferi ve tam boy lüferler geldi.sarıkanatlara ben el koydum.bir lüfer geldi 35 cm elimi kaptı...
  4. ozan1977

13/01/2014 BALIK AVI

[COLOR="Navy"]bügün meraya geç gittik.gerçi erken saattede balık yapmamış..bugün yanımızda çok değerli abimiz HUNTER mustafa abimizde vardı.saat 10.00 gibi atışlarımızı yapmaya başladık.deniz süt liman akıntı yok rüzgar yok balıkta yok.öğlene kadar takıldık ve sonra mera değiştirdik.aşağılara...
  5. ozan1977

06/01/2014 emirgan dişli avı

sabah 06.30 da sedatla mekandaydık.hava iyice aydınlanınca rapalalarımıza balıklar teşrif etmeye başladı.çok hızlı değildi ama ara ara balık alıyorduk.öğleden sonra 15.00 gibi avı sonlandırdık..balık boyları genel olarak iyi idi.limit altı balık çok azdı.çok yorucu bir av oldu ama yiyecek...
  6. ozan1977

GALATA KÖPRÜSÜ BALIK AVI 12/12/2013

[COLOR="Navy"]Dün öğlen sedatla 13,00 gibi galata köprüsü eminönü tarafı boğaza bakan tarafta ayağa yakın noktadan ava başladık.karaköy balık halinden hamsi aldık.hamsi çok kötüydü. karaköy kıyıyıda yokladık 3lü 5li normal boy istavrit alıyorlardı. ..akşam saatleri 17.00ten sonra balık...
  7. ozan1977

levrek, sarıkanat,istavrit avı 03-07/12/2013

[COLOR="Navy"]03/12/2013 te akşam saat 16.45 gibi spin ile yakaladık.balık çok hareketliydi yanımıza balığı koyacak bir şey almadığımız için balığı hemen söndürdük.daha sonra baya bir uğraştık ama başka balık gelmedi.avlak marmara ereğlide bir yer.sonra 3 gün daha aralıklı denemelerimiz oldu...
  8. ozan1977

25/11/2013 çinekop avı

[COLOR="Navy"]sabah 05.30 da sedat beni evden aldı hakan da yolda bizi bekliyordu.çok sağlam yağmur vardı rüzgarda esiyordu.önce bir börekçide iyi bir kahvaltı yaptık ve gün ağarırken oltalarımızı suyla buluşturduk.saat 12 ye kadar rapala çalıştık 175 -200 gr arası ağırlık kullandık akıntı...
  9. ozan1977

17/11/2013 KIRLANGIÇ AVI

[COLOR="Navy"]balıkları saat 15:00 ile 17.00 arasında tuttum.2köstekli dip takımı.beden köstek 050 mm kalınlıkta.yem olarakta istavrit fleto kullandım.iğneler wmc 2/0 ..kurşun 100gr.3.balığın eşini tutamadım.balıkları sudan kepçe yardımıyla aldım 2 adet büyük boy vatozda plamı ziyaret etti...
  10. ozan1977

01/03/11/2013 LÜFER AVI

[COLOR="Navy"]2 ayrı avdan kareler..ilk balık küçükyalıdan aldım 2 gün önce..bugünde galataya doğru çıktım ilk balık lüferdi hamsiyle alındı.3 köstekli takıma genellikle hamsiyi kafası ve kuyruğu alınarak bütün takarak avlandım.fleto takınca istavritler çabuk yemi bozuyor..fletodan vazgeçtim o...
  11. ozan1977

16/10/2013 LÜFER AVI

[COLOR="Indigo"]dün akşam 18.15 20.30 kadar modadan aldığım balıklar...hafa yağmur ve rüzgara dönünce işler bozuldu..çok seri balık vuruşları alıyorduk işler çok iyi gidiyordu ama rüzgar denizi karıştırdı ve balık gitti..sonra üsküdara geçelim dedik rüzgar almaz diye düşünerek ...üsküdardan da...
  12. ozan1977

09/10/2013 mırmır avı

dün sedatla yaptığımız mırmır avı iyi geçti diyebilirim..ama yem çıkaramadım 15-20 kurt anca çıktı.akşamı bekledik ve üst üste vuruşlar geldi yem bitti ve avda bitti.hava kararınca da döndük.geçtiğimiz günlerde yakladığım ve saldığım minik karagöz ve yaprak balığınıda paylaşmak istedim.karagöz...
  13. ozan1977

16/09/2013 lüfer avı

[COLOR="Indigo"]akşam sedat(lüferoski)kardeşimle buluştuk.balıkçıdan taze istavritleri aldık doğru meraya.ama taze istavrit de bakmak lazımdı.ince çapri ile taze istavritlerden 15 adet kovaya atabildik ve oltaları yemleyip denizle buluşturduk.akşam tam hava karamaya yüz tutmuştu boşluğunu aldım...
  14. ozan1977

Lüferoski'den Levrek Show 2013

konuyu sedat kardeşim adına açıyorum şifresini unutmuşta birazcık:))[COLOR="Navy"]sevgili dostlarım 2 hafta önce ani bir kararla 4 günlüğüne memlekete gittim.tabi buda levrek yakalayabileceğimin habercisiydi..daha yolda kafamda bir sürü tilki dolaşıyordu..avlanacağım anı sabırsızlıkla...
  15. ozan1977

menekşe izmarit avı

[COLOR="Blue"]hafta içi kurt çıkararak mekana gittim.akşam saat 18.30 gibi balık başladı hava kararana kadar devam etti... takım 016mm 1.5mt misinaya 9no siyah wmc hırsızlı iğne ve küçük mantar..takımı kurşunun 30cm üzerine bedene bağlıyorsun..midye veya kurt takarak 125 100 gr arası...
  16. ozan1977

23-24 ŞUBAT MARMARA EREĞLİSİ LÜFER AVI

cumartesi öğleden sonra 9 adet pazar sabahı 4 adet balık aldık..balık uzun olta ile canlı istavrit takılarak yakalandı...takım tek iğneli gagalıklı lüfer takımı.kurşun 150-175 gr..saygılar..rastgele. xxr665 xxr7co xxr8i9 xxr988 xxrajl xxrbgz xxt61f
  17. ozan1977

07.02.2013 BOĞAZİÇİ

dün sabah erkenden yollara düştüm. 7.30 gibi boğazdaydım....baktım merada tanıdıklar var birol kardeşim ve emre.onlar çok güzel balık aldılar.benim kısmetime düşende bunlar.ben saat 16.00 gibi avı sonlandırdım.tam balık başlamıştı o an..200 gr kurşun larımın hepsini denize verdim.en iyi...
  18. ozan1977

27.01.2013 boğaziçi balık avı

[COLOR="Navy"]sabah erol abi ve arol abinin arkadaşı yavuz abi ile birlikte boğazda turlamaya başladık tabi avrupa yakasında.kalendere kadar gittik deniz çok ötü olduğu için geri döndük.arnavutköyde kalmaya karar verdik..hava yağışlıydı inceden ama yukarıya göre daha iyi idi..saat 7.00 gibi...
  19. ozan1977

03/11/2012 Sarıkanat Avı

geçtiğmiz cumartesi boğazda gece avında yakaladığım balıklar.yem olarak balıkçıdan alınan taze saylacak derecede istavrit kullandım.fakat taze istavriti 10 sn bekletmiyordu.herkese saygılar.rastgele.
  20. ozan1977

EŞKİNA AVI 26/05/2012

cumartesi günü dostlarımla tekelerimizi ayarladıktan sonra meramıza gittik.hava kararmaya başladıktan sonra ilk gelen balık kikla oldu.sonra eşkinalar geldi.çok küçükler de geldi onları saldık.gayet zevkli oldu..saat 23.00 dan sonra ballık kesti.saat 01.00 balığını beklemedik dönüşe geçtik.daha...