Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için forumka kayıt olmalı yada giriş yapmalısınız. Forum üye olmak tamamen ücretsizdir.

Arama sonuçlarınız

1. Tamer10

Sal gitsin...

Pazar günü sırtıdan gelen tek levrek,onuda geldiği yere iade ettik :)
  2. Tamer10

4 zamanlı motor çalışmıyor ?

selam arkadaşlar.4 zamanlı parsun 15hp motorumuz bundan 2-3 ay önce denizde 3-4 sefer stop etmişti ipi çektik her seferinde çalıştı,lakin tam iskeleye yanaşırken stop etti ve tekrar çalışmadı.havalar da müsait olmayınca o zamandan bu yana balığa çıkmadık. bugün önce bujileri...
  3. Tamer10

Ümitler tükenirken gelen Paşa

Selam hobidaşlar.Yaklaşık 1.5 aydır 20-35 cm arası ispendek yakalayıp salmaktan artık bıkkınlık gelmişti.Bilindik durumun tam tersine, yaz aylarında bereketli avlara imza atarken eylül ve ekimin gelmesiyle Levrek avlarında ciddi bir düşüş oldu benim için,avlandığım 2 merada 40 cm ve üstü...
  4. Tamer10

Levrek avlarına devam (22 Eylül 2013)

Selam arkadaşlar.Cumartesi lodos , pazar sabah hafif kuzey doğusuydu,bir gün öncesi lodos havalar levrek avlarım için hep verimsiz olmuştur,verimsiz derken denizde bir ton ilişken,pislik,sırtıyı salıyorsun şansa sırtı çekiyorsun,iğnelere ilişken takılmadıysa ne ala,çoğu zaman saldıktan hemen...
  5. Tamer10

Sert poyrazın getirdikleri..

Merhaba arkadaşlar.Bu sabah oğlumla saat 6:15 gibi kalkıp tekneye doğru yola çıktık,yolda rüzgarı izlediğimde işte aradığım hava dedim içimden.Tahminen 25-30km Kuzey-kuzeydoğusu.Önce fırından taze börekleri aldık sonra teknenin bağlı olduğu iskelede oturup kahvaltımızı yaptık güzelce,tekneyi...
  6. Tamer10

Levrek,Zargana,Martı :) ve suya iade ispendekler

Selam hobidaşlarım.Bir kaç gündür çektiğim boyun ağrısına rağmen dün akşam üstünden tekne ortağım Celal ile bugün sabah için plan yaptık.Sabah 5:30 da kalktık,Celali aldım ve doğru teknenin yanına,taşıdık ekipmanı hemen yola koyulduk,her zaman ki meraya vardığımızda 200 metre ilerde sanıyorum ki...
  7. Tamer10

Yine güzel bir gün ve 8 Levrek-iade sinarit ve ispendekler :) bölüm-4

Selam arkadaşlar.Bugün yine dayanamayıp her ne kadar bir gün önceden yorgun olsamda bu sefer eşimle beraber sabahın köründe teknede aldık soluğu.Ekipman kontrolü ve hazırlıktan sonra çıktık yola.Bu sefer eski merayı 1 tur atıp bişey alamayınca yine geçen günkü gibi levreği aramaya koyuldum.Hava...
  8. Tamer10

Serüvene devam.17 Levrek,iade ispendekler :) bölüm-3

Merahaba hobidaşlarım.Yine kuzey-doğusu bir havada sabah 5 te kalkıp teknenin yolunu tuttuk.Rüzgar 10-12 km ,saat 8-9 dan sonra sertleşeceğini artık ezberlediğimden hazırlıklı gidiyorum.Malum bünye ihtiyarlıyor artık,üşütmemek lazım :D Neyse lafı uzatmayayım, her zaman ki merada 2-3 tur attık...
  9. Tamer10

Yine güzel bir gün ve 11 adet Levrek :)

Selam arkadaşlar.Dünden her ne kadar yol yorgunu olsakta,oğlumla beraber sabahın köründe teknede bulduk kendimizi.Hava hafif kuzey doğusu,meraya geldik,daha ilk turda 15 dk içinde 3 ispendek karşıladı bizi,her zaman yaptığımız gibi av sonrası salmak üzrere livara attık.Ardından 2 ispendek...
  10. Tamer10

Güzel bir gün ve 14 adet Levrek :)

Selam arkadaşlar.Uzun zamandır 3-4 ispendek yakalayıp denize iade ettiğimiz avlardan sonra nihayet havanında etkisiyle kayda değer ve oltaların ardı ardına eğildiği aksiyonu bol bir av gerçekleştirdik.Çorlu'dan gelen bacanağım ve oğlumla perşembe sabahı 5 te kalkıp teknenin yanına...
  11. Tamer10

Levreğe gittik Lüferle döndük :)

Selam arkadaşlar.Akşam sahtelerin misinalarını FC misina ile değiştirip hazırlıkları bitirdim.Sahteler sürekli kullandığım çeşitli renkte ve boyda,ragloular,bu sefer yanıma tekneden at-çek için river2sea rover 98 H16R ve Max Rap 13cm FPGH de aldım.Sabah 5:30 da kalktım,6 gibi teknenin yanına...
  12. Tamer10

Bayram Levreklerine devam :) Rapor -5

Selam arkadaşlar.Dün ailece bayram gezmesinde iken deniz yol boyunca açıklarda bile süt limandı,biraz açıkta tekneler lüfer avındaydı belli ki,akraba dost ziyaretleri bitince Küçükkuyu limanını şöyle bir gezdik,güzel tekneleri görünce iç çektim her zamanki gibi :) Balıkçı teknesinin biri yeni...
  13. Tamer10

Bunlarda bayram Levrekleri :) Rapor - 4

Herkese mutlu sevdikleri ile huzur dolu bayramlar dilerim Sabah erkenden kalktım,çayımı demledim koydum termosa,ev böreği varmış dolapta onları da arakladım :D koyuldum yola,önce yeğenimi aldım evinden bastık doğru teknenin yanına,benzin deposuydu can yeleğiydi oltaydı derken son kontroller ve...
  14. Tamer10

20-21 Ekim - Levrek

20 Ekim Cumartesi akşam üstü Selam arkadaşlar.Cumartesi günleri işler genelde durgun olur,işyerinde iş yok sıkıldım,sabah erkende ava çıkmaya üşendim,ki genelde cumartesi sabahları gitmeden duramam,perşembe günü sabah 3 saat boyunca sırtıdan 2 levrek alıp birini geri salınca bu sabah için...
  15. Tamer10

Edremit Körfezinden merhaba (motorumuz çalındı)

Selam arkadaşlar,Edremit körfezinde yaşıyorum,13-14 sene evvelde amatör balıkçılık daha çok sırtı avı yapardım,o kadar yıl aradan sonra,zar zor biriktirdiğimiz üç beş kuruşla 20 gün önce aldığımız teknenin motoru dün gece çalındı.Bunca yıl aradan sonra tekrar bu sevdaya başladık,ama zevkimizi...
  16. Tamer10

Motorumuz çalındı (Parsun 9.8 HP)

Zar zor biriktirdiğimiz üç beş kuruşla 20 gün önce aldığımız teknenin motoru dün gece çalındı arkadaşlar Gören duyan eden olursa bilgi verirse sevinirim 535 715 27 07 Çalınan yer : Edremit - Akçay Zeytinli mevkii 2. köprü Parsun 4 zamanlı 9.8 HP (siyah renk) Motor seri no : M06003289...