Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için forumka kayıt olmalı yada giriş yapmalısınız. Forum üye olmak tamamen ücretsizdir.

sazan

1. Sarozorfoz

Video İSTANBUL SAZAN AVLARI-07 Aralık 2022

İyi seyirler
  2. Tolgakeleş

SAZAN AVI EFSANE

Merhabaalar Yeni video ile karşınızdayım çok güzel bir sazan avı yaptım kısa sürede 4 sazan 1 kadife aldım . İyi seyirler 🤝 SAZAN AVI 5 SAAT DE 5 BALIK 🙂🤝
  3. Tolgakeleş

YENİ YERLER KEŞFEDİYORUM

Merhabalar bugün sazan ve kadife avına gittim mera çok güzel fakat pek bişey demek gelmedi havada rüzgarlıydı yine gidecem bakalım nasip 🙂 İyi seyirler 🤝👋 SAZAN VE KADİFE AVI (YENİ YERLER DENİYORUZ)
  4. Tolgakeleş

ŞAMANDIRA İLE SAZAN AVI

Selamun aleyküm buğün arkadaşımla şamandıra ile sazan avına gittik çok şükür güzel bir av yaptık avın videosu linkte iyi seyirler 🙂🤝
  5. Tolgakeleş

SAZAN AVI(Faydalı bilgiler)

Merhabalar Buğün 3 kafadar sazan avına gittik boyları ufak olsada ziller çaldı ,şükür güzel balıklar aldık iyi seyirler 🙂🤝 SAZAN AVI
  6. Tolgakeleş

KUDOS SKY 2 SAZAN SEHPASI TANITIMI

Merhabalar Yeni video yayında bu sefer benim yakışıklı oğlum çekti videoyu pek hevesli bende kırmadım iyi seyirler 🤝🙂 KUDOS SKY 2 SAZAN SEHPASI KUTU AÇILIŞI 🙂🤝
  7. Tolgakeleş

ŞAMANDIRA İLE SAZAN AVI (YAZDAN KALMA)

Merhabalar Yazdan kalma kısa bir av bilgisayarımda duruyormuş bende derleyip attım iyi seyirler 🤝🙂 ŞAMANDIRA İLE SAZAN AVI KISA BİR ANI(SEZON AÇIKKEN )
  8. Sarozorfoz

Video İSTANBUL SAZAN AVLARI 4-5 EKİM 2022

İki günlük avımızdan görüntüler
  9. Sarozorfoz

Video İSTANBUL SAZAN AVLARI-13 Eylül 2022(İsrail sazanlarının içinden geçtik...)

İstanbuldaki en son sazan avımız, iyi seyirler
  10. Sarozorfoz

Video İSTANBUL SAZAN AVLARI BÜYÜKÇEKMECE GÖLÜ (27-28 Ağustos 2022)

İstanbulda güzel bir ağustos gününde büyükçekmece gölündeki 2 günlük avımızdan görüntüler, iyi seyirler
  11. Sarozorfoz

Video KEŞAN SAZAN AVLARI-4 (20-21 Aralık 2021)

Arşivde unutulanlar, 2 günlük Keşan avlarımızdan görüntüler
  12. Tolgakeleş

ÇORUM YAYIN PEŞİNE DÜŞTÜK

Merhabalar Pazar günü 5 kafadar Ankaradan Çorum’a yayın avı için gittik bayat ilçesinin Sağpazar Köyünde bulunan ülkün hes 1 de avlandık 1 tane iyi boy sazan 2 tane yayın yavrusu bolca da İsrail tuttuk iyi seyirler abone olup desteklerseniz sevinirim 🙂👋🤝 ÇORUM YAYIN PEŞİNE DÜŞTÜK
  13. Tolgakeleş

ŞAMANDIRA İLE SAZAN AVI

Merhabalar Ankaradan selamlar buğün şamandıra ile sazan avına gittik kısa sürede güzel sazanlar aldık iyi seyirler dilerim 🙂👋 Kanalıma abone olursanız sevinirim 🤝 ŞAMANDIRA İLE SAZAN AVI
  14. Tolgakeleş

SAZAN AVI

Merhabalar Sazan videosu isteyen arkadaşlar burdamı iyi seyirler 👋🙂 SAZAN AVI 16.07.2022
  15. Tolgakeleş

SAZAN RİG NASIL YAPILIR

Selamun aleyküm yeni video yayında iyi seyirler bu sefer sazancılara özel🙂👍🤝👋 SAZAN RİG NASIL YAPILIR(KOMPLE TAKIM HAZIRLAMA)
  16. MaviRota

Merhaba

Merhaba arkadaşlar, Bilecik 'ten selamlar ismim Serdar .Bu hobiye yakın bir arkadaşımla yeni başladık diyebilirim, daha iğne bağlamayı bile bilmezken kısa zamanda iyi yol katettiğimizi düşünüyorum :) Bulunduğumuz konum itibariyle ile hedef olarak turna ve sazan avıyla ilgileniyoruz.Birkaç ay...
  17. Tolgakeleş

PROFESYONEL SAZAN TAKIMI KURDUM

EVET YİNE BOMBA GİBİ BİR VİDEO İLE BURADAYIM PROFESYONEL SAZAN TAKIMI KURULUM ,AKSESUAR TANITIM ,AV STİLİ ,YEMLEME HAKKINDA BELGESEL TADINDA VİDEOM İYİ SEYİRLER KANALIMA ABONE OLUP BENİ DESTEKLEYEBİLİRSİNİZ🙂👍 PROFESYONEL SAZAN TAKIMI VE PÜF NOKTALAR
  18. E

Detaylı sazan avcılığı

Merhaba sazan avcılığı üzerine detaylı bir yazı yazmak istedim eklemek istediklerinizi,sormak istediklerinizi ya da benim yanlışım olduğunu düşündüğünüz yerleri yazabilirsiniz. Öncelikle sazan avcılığı teleskopik veya 3 parça kamışlar ile yapılır ve kamış en az 3 metre boyundadır. Makinalar 5000...
  19. Sarozorfoz

Video Gece balık avlarımızda kullanabileceğimiz ışık aparatı yapımı

Gece yapacağımız her türlü beklemeli avlarınızda özellikle Sazan avlarında çok rahatlıkla kullanabileceğiniz bir ışık aparatı yapımı videosu, iyi seyirler
  20. Sarozorfoz

Video Keşan Sazan Avları-1 (03 ocak 2020)

Yılbaşı tatili için gittiğimiz Saroz körfezinde güzel bir havada tatlı suda Sazan avı yaptık, Boncuklu takım ile yemli solucan ve kuru mısırlı takımlar yaptık, balık yakalayamadık ama güzel bir gün geçirdik. Oltası suda olan herkese rasgelsin, kalamanızdan ses gelsin.