Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için forumka kayıt olmalı yada giriş yapmalısınız. Forum üye olmak tamamen ücretsizdir.

29 Ekim 2012 Kofana + Kaya (Züber-Şeytan) avı

keyfmustafa

Aktif Üye
4 May 2010
191
İskenderun
Mustafa KEYF
Dünkü avdan sonra Bayram tatilinden de yararlanmak maksadıyla 29 Ekim 2012 sabah günün ağarmaya başladığı ilk saatlerde aynı merada deneme yapmaya başladık. Bende Strike Pro SP120F R1140B renk kodlu sahtesi Ali' de Rapala Husky Jerk ile ilk denememizde benim takım kuvvetli bir cırlama ile uyanmamızı sağlasa da balık sahteden kurtulmayı başarmıştı. Dönüş için misinaları sararken bota yaklaşık 3 metre kala güzel bir vuruş aldım ve bekletmeden çektiğim güzel lüferi Ali' nin yardımıyla sudan kaldırıp bota aldım. Merada bir kaç denemeden sonra başka vuruş almayınca mera değişikliğine karar verdik. Ali dörtlü silikon arkasına Rapala Husky Jerk ile bende ise SP Minnow ile srıtı çekerken Ali' nin makina cırlamaya başlayınca motoru boşa alıp takımı topluyorum. Ali' ye yardım için kepçeyi hazır ediyorum. Silikonlu takımın botta tehlikeli olduğunu balık bota yaklaşınca anladık, bizim yukarı çektiğimiz lüfer kaçma hamlesi ile aşağı doğru hamle yapınca iğnelerden biri botun yanındaki sert plastiğe takıldı. Allah' tan sert kısma denk geldi. Delinmesi hiç iyi olmazdı. Derken bu kez yaklaştırdığımız balığı çıkarmaya çalışırken biraz da benim hatamla bota iğne batmasın diye silikon takımdan tutarken balık ani bir hamle yapınca misina patladı. Balık dünkü gibi ağzında sahteyle kaçmayı başardı. Bunu da sayarsak ağzında sahteyle gezen beşinci balığımız inşallah sahteden kurtulmayı başarır. Benim hatamdan kaynaklandığı için çok üzülsemde Ali durmadan kısmet değilmiş yorma kafanı diyordu. Dönüş yolunda bende Rapala Clackin Minnow Ali' de Daiwa Saltiga 12 cm lik ile deneme yaparken makinamın cırlamasıyla resimdeki kayayı (züber) bota aldıktan sonra avı sonlandırdık.

Moderatör tarafında düzenlendi:

Cihan
Kan Grubu
A Rh Pozitif
Ne hikmetse İskenderun taraflarında kofana tutan arkadaşlar alçak gönüllülük yapıp ısrarla lüfer diyorlar. Tebrikler.

agartan

Moderatör
Yönetici
27,697
15,583
113
İstanbul
Şeref
Sizin oralarda Kofana avı zamanı gelmiş demek ki Mustafa.
Bizim buralarda yarısı kadar olanlar bile yokksen sizin çok daha irilerini yakalayacağınızdan da kuşkum yok.
Her zaman rastgelsin

öncü

Aktif Üye
10 Kas 2011
221
istanbul
Ömer ÖNCÜ
Tebrikler biz sarıkanatı bulunca bayram ediyoruz buralarda kofanayı resimlerde görmek bile güzel :)

AKIN KAPTAN

104
Ankara, Bandırma
Volkan
Tebrikler Mustafa, çok güzel bir kofana yakalamışsın.

keyf72

Yeni Üye
2 Kas 2012
Yaş
Kardeşim balıkların mükemmel buarada akrabamı oluyoruz

sabora

8 May 2010
1,726
187
Kocaeli
Sabahattin BORA
Tebrikler harika bir kofana. Avlarınız bereketli olsun.