Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için forumka kayıt olmalı yada giriş yapmalısınız. Forum üye olmak tamamen ücretsizdir.

Atçek Lüfer Avı ve Levrek Bonus

dr.zeki

Aktif Üye
8 Tem 2010
450
115
Balıkesir-İzmir
zeky
Daha önce de telefonla görüştüğüm Bülent Abi "Horozbina" den gelen güzel haberler üzerine mesai sonrası yola koyuldum. Çoktandır- yaklaşık 2 aydır- süregelen levrek arayışlarım, hep hüsranla sonuçlanmıştı. Buluşma noktasına geldiğimde arabayı park ederken Bülent Abinin bir balık aldığını gördüm. Ben daha yanına varmadan, ispendeği öperek yeniden denize geri yolladı :harika::harika: Ben gelene kadar 2 levrek, 3 de lüfer almıştı. Kullanılan sahteler ve Mera; (onun deyimiyle otlak :) hakkında ilk bilgileri aldıktan sonra ben de başladım atıp çekmeğe başladım. Bülent Abi bir lüfer daha aldı:confused: acaba ben de alabilecek miyim derken 3 . atışta finişe birkaç metre kala özlenen ve beklelen ana kavuştum. Lüfer mi derken gelenin bir levrek olduğunu gördük:p şaşırmıştım çünkü şimdiye kadar hiç bu kadar hızlı sarmamıştım. Lüferin usulü bu derken gelen 12. cm lik sahteyi boğazına kadar yutan bir levrekti:confused: sevinç, şaşkınlık bir arada sahteyi zor da olsa pensenin yardımıyla çıkardık. Lüfer comlarının ortasına gönderdiğimiz sahteler, lüferleri kandırarak dönmeye başladı. Kısa zamanda Lüferleri aldık ve havanın kararmasıyla ilk raundu sonlandırdık.
Geldik cumartesi sabahına; Bülent abiyle saat 06 da buluşarak atçek'e başladık. 15 dk sonra büyük bir levreği kaçırdı bülent Abi:mad:. Ben yanına gittim geçmiş olsuna:) ilk atışım ve lüfer bindi..Bülent Abilerde güzel bir kahvaltı sonrası atçeke devam ettik ama hava istediğimiz gibi degildi. Rüzgar karma esiyor, dünü bize mumla aratıyordu. Bülent Abi iskeleye uzandı öyle atçeke devam etti, ben de de yorgunluk belirtileri başgöstermiş, vücut batarya S.o.S vermeye başlamıştı. ben de oturdum iskeleye ; oturduğum yerden atçek yapıyordum. birkaç atıştan sonra takıldığını zannettim sahte bir levreği kandırmıştı yine. Yattığım yerden de levreği kandırdım sonunda. Ardından bir Lüfer daha aldım ve bu yorgunluğa daha fazla dayanamayarak maçı tamamladık.
DAha önce hiç atçek ile lüfer yakalamamıştım. Çok keyifliymiş
Sırada kısmette varsa ahtapot ve ıstakoz avı var. Yeni şeyler öğrenmek ne güzelmiş...

Kullanılat takım: exage 2500/ catana 270 MH/ berkley 0.06

YEKTA
Kan Grubu
B Rh Pozitif
lüferleri bende çok beğendim maşallah

sunny1403

Daimi Üye
7 Kas 2012
1,021
274
Yaş
MERSİN
Tahir
Tebrikler..<ellerinize sağlık afiyet olsun..

agartan

Tebrikler Zeki,
Çok güzel av olmuş.
Bülent'e kalsa hep boşuna at çek yapıyo.. :D
Çok haklısın ŞereF abi, Bülent Abi bir haftada madden-manen levreğe doymuş. Ben yakalayayım diye O kadar uğraştı ki...Elinden gelse yakaladığı levreği benim sahteme ışınlayacak. Hatta bir baba levreği de bana haber verirken kaçırdı:p