Duyuruyu Kapat
Google Gözat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

03 Kasım 2013 '' 90 +3 '' Alyanaklar Uzatmalarda Geldi.

Konu, 'Balık Avı ile İlgili Fotoğraflı Av Hikayeleri' kısmında sa®gozmehmet tarafından paylaşıldı.

  1. sa®gozmehmet

    sa®gozmehmet Aktif Üye

    Yaş:
    39
    Kayıt:
    6 Haziran 2010
    Mesajlar:
    547
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    İzmir / Menemen
    Merhaba sevgili arkadaşlar.
    Mevsimin favori balığı,orijinal çipura olunca gönül ferman dinlemiyor.Bu av güncesinde Adil arkadaşım ile yine karşınızdayım. - Adil göç başlamış kontrol ettim ne diyorsun ? -Sen bilirsin abi gidelim bana uyar...Kısa ve öz konuşmadan sonra hafta sonu gece avı için plan yapıldı.Yengeç ve mamunlar,yemci Kemal abimiz tarafından tederik edildi.Kısa alışverişten sonra yola koyulduk.Sabah gidiyoruz dedik,akşam oldu meradayız,deliyiz azcık.. Tekne ile yolda giderken gözüm denizde,acaba yeşil kasnak görürmüyüm diye :D -Mehmet abi o kasnak yeşil değil mi ? -Hani nerde,nerde :D Adil kafa yapıyor anlaşıldı...-Bu akşam sana iyi bir ders şart oldu çırak... -Çok duydum bunları ben Mehmet abim....

    [​IMG][/IMG]

    Avlağa geldik çapamızı attık bol kalama bıraktık,çapadan uzak olalım.Hava sakin fakat çiğ yağmur gibi heryer sis içinde...Teknenin körüğün altında geçecek av anlaşılan.Oltalarımızı yengeç ile yemledik,dibe yolladık.Beklemeye koyulduk,bu arada Adil hala kafa buluyor benimle...Benimle tekneden balığa giden arkadaşlarım bilir,durur durur turnaya toslarım :D Adil yakın zamanda bunu öğrenmeliydi bence...Saatler 03:00 oldu tık yok.Yer değiştirmek geldi aklımdan ama,heryer çiğden sis içinde...Kalalım dedim burada...Kasnaklardan birine mamun takıkoruz,çok geçmiyor sargoz ve karagözler başlıyor.İnceler denize kalınlar kovaya...Saatler 04:30 oldu mamunla avı kesiyoruz.Yengeçler tekrar aşağı.

    [​IMG]

    Saatler 05:00 gösterdiğinde kasnaklarımdan biri ok gibi olduğu yerden fırlıyor.Misinayı elime alıp tasmayı çakıyorum.Misina parmağımda ki flastere oturacak nerdeyse...- Mehmet abi kaçtı mı ? Kaçtı Adil...Kaçtı numarası yapıyorum çırağa, ona bir ders şart.Hayvan belli etti kendini dolu dolu kafalar atıyor ama bende tık yok.İçimde volkanlar patlıyor oysa....- Mehmet abi sen aldın balığı,şimdi kafama çakacaksın değil mi ? -Öpeceksin ama elimi,sözmü ? - Sen bir tekneye koy,düşünürüz... -Kepçeyi hazırla o zaman. Adil kepçeyi duyunca,eli ayağına dolaştı.45 metreden gelen alyanak dizlerimin bağını çözdü...- Adil kepçele yavruyu... - Offfff abi bu azman lidakiyi nerden buldun yahu... -Lidaki demek,yemezler öpeceksin o bileği hahaha :D -Öpeceğiz dedik,öperiz,muck :D

    [​IMG]

    Keyfim yerine gelmiş geçen avda ki giden kasnak bile unutulmuştu.Alyanak takribi 1,5 kilo üzeri.Çok geçmeden diğer kasnak yürümez mi.Misinaya kalama verdim,elimde kayıp gidiyor olta...Durdu,tasmayı çaktım,üzerinde.Küpeşte ağlamaya başladı kafa atışlarından...-Adil şimdiden diyorum bak kepçeyi hazırla...- Aynısından mı Mehmet abi ? -Tıpkısının aynısı...Hey gözünü sevdiğim hayvanı,asaletin kaçmak için yaptığın kafa atışlarında gizli...5 dakika mücadele sonrası asil yaratık kepçenin içinde tüm ihtişamıyla yatıyor.... -Abi sen mi yakalıyacaksın hep ? -Seni bu sabah kepçe manyağı yapacağım. Arkasından iki adet daha kiloya yakın porsiyonluk tutuyorum.Adil 1 adet teselli ikramiyesi ile avı tamamlıyor.Sabaha karşı yürüyen balık,yüzümüzü yine güldürüyor...

    [​IMG]

    Çapa alıp dönüşe geçiyoruz...Yolda balık fotoğraflarını alırken bir yandan da Adil ile kafa buluyorum. -Adil bak yeşil kasnak değil mi o :D Gel fotoğraf çekeyim seni alyanaklar ile desemde,istemiyor... Balıkları eşit paylaşıyoruz,bir daha ki av,bunun acısını çıkaracak kardeşim inşallah...Daha güzel avlarda,seninle hep olmak dileğiyle kardeşim,iyi ki varsın...Siz değerli arkadaşlarımında daha güzel avlar yapmasını temenni ediyorum...Avlarınızda bol şanslar...Rastgele...
     
  2. Sponsorlu Bağlantılar
  3. scorpion26

    scorpion26 Daimi Üye

    Yaş:
    41
    Kayıt:
    24 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.441
    Beğeniler:
    732
    Şehir:
    İstanbul
    Off off ne keyiflidir bunu tutması. Çok bereketli bir av olmuş. Azman lidakilerede bayıldım. :)))
     
  4. agartan

    agartan Moderatör Yönetici

    Yaş:
    50
    Kayıt:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    18.716
    Beğeniler:
    5.718
    Şehir:
    İstanbul
    Tebrikler Mehmet
    Çok keyifli bir av olmuş.
    Her zaman rast gelsin
     
  5. cast14

    cast14 Üye

    Yaş:
    42
    Kayıt:
    25 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    69
    Beğeniler:
    4
    Şehir:
    Balıkesir
    tebrıkler harıka ...
    keyıflı av raporundan dolayı teskkurler..
     
  6. balıkçı pehlivan

    balıkçı pehlivan Aktif Üye

    Yaş:
    50
    Kayıt:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    436
    Beğeniler:
    13
    maşallah maşalah daha ne diyim çok güzel rapor ve balıklar:harika: :harika: :harika:
     
  7. seyfi1973

    seyfi1973 Üye

    Yaş:
    43
    Kayıt:
    15 Kasım 2010
    Mesajlar:
    56
    Beğeniler:
    17
    TEBRİKEDERİM....
     
  8. İbrahim TEKE

    İbrahim TEKE Aktif Üye

    Yaş:
    39
    Kayıt:
    12 Eylül 2013
    Mesajlar:
    115
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Salihli Manisa
    Harika balıklar, harika anlatım, çok güzel bir rapor olmuş... Elinize, emeğinize sağlık....