Duyuruyu Kapat
Google Gözat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

19-20.11.2011 Yenifoça - Sürpriz Bir Gece

Konu, 'Balık Avı ile İlgili Fotoğraflı Av Hikayeleri' kısmında sa®gozmehmet tarafından paylaşıldı.

  1. sa®gozmehmet

    sa®gozmehmet Aktif Üye

    Yaş:
    39
    Kayıt:
    6 Haziran 2010
    Mesajlar:
    547
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    İzmir / Menemen
    Bu av,sevgili Mustafa (Hunter) abime,ithafen yapılmıştır...

    Sevgili arkadaşlar,değerli dostlar hepinize merhaba ;
    Bir haftadır esen sert poyraz,yerini daha sakin havalara bıraktı.Bu sebeple hafta sonu av yapmak,bizler için kaçınılmaz oldu tabi ki...
    Yenifoça'da geçen sene güzel avlar yaptığımız merada avlanacaktık bu hafta.Sevgili İshak Ballıca hocamı cuma günü aramış ve cumartesi gecesine bizlere eşlik edip,av yapmak istediğimizi belirtmiştim.Kendisi ekibini kurmuş,Çeşme taraflarına gideceğini bildirmişti,onunla av yapmak yine başka sefere kaldı anlaşılan...

    [​IMG]

    Aşkın abim ve Özgür kardeşim sözleştiğimiz üzere hazır kıta beklemekteydi.Ben ekibe birini daha eklemek istiyordum.İşleri nedeniyle bu aralar avlarından uzak kalan sevgili Salih abimi aramak geldi aklıma,iyi ki de aramışım.Kendisi de Güzelbahçe taraflarına balık avına gitmek için hazırlanıyormuş.
    Kendisini davet ettiğim de,sağolsun beni kırmadı ve akşam üzeri saat 17:30 gibi buluşmak üzere sözleştik.Aşkın abim ve Özgür kardeşim işleri sebebiyle bize gece katılacaklardı.
    Bu arada bende eksiklerimi ve yem tedariğini tamamladım.Saat 18:00 gibi Salih abim ile Menemen'de buluşup avlağımıza doğru yola koyulduk.Yolda merayı ve geçen zamanlarda yaptığımız avları konuşurken,ne zaman geldik avlağa,yol ne zaman bitti anlamamıştık bile...


    [​IMG]


    Poyraz karşımızdan ince ince esiyordu,ama hava azıcık ısırıyordu.Hemen yemlerimizi ve oltalarımızı ayarladık,haydi bakalım rastgele deyip,takımları birbir derinlere yolladık.Daha beş dakika geçmemişdi ki Salih abimin oltada hareket belirdi, -Salih abi çek bakalım görelim ne geliyor,seftesi senden bereketi denizden olsun.İki adet güzel karagöz hemen kovada yerini aldı. -Mehmet kardeşim burası güzelmiş yahu,beni bu sefer müşteri kerterizine getirmedin galiba...:D -Ayıp ettin abim olurmu öyle hiç,burası dostların mekanı...

    [​IMG]


    Benim oltalarda tık bile yok bu arada,Salih abimin meşhur Shimano kamış ucu telgraf çekiyor ha bire...Bir ara benim kamışlardan biri oynar gibi oldu yanına gittim,oltanın ucu tık tık deyip duruyor...Misinayı bir kıskandırayım diye az birşey çektiğimde,aman Allah'ım o ne vuruş...Anında çaktım tasmayı,arkasından bir daha çaktım,balık yerden kalktı ama çok dolu kafa atıyordu.-Salih abi çabuk kepçeyi hazırla bu gelen iyi birşey... -Mehmet söylesene nasıl geliyor...-Abi kafa atışları dolu dolu...Balık kendini taşa sokmak için dip yapıyor,ben havalandırıyorum.Parıltısı o gecenin karanlığında falş gibi patlıyor. -Abi az kaldı hazırlan.Balık kepçede,ikimiz de şaşkınız.Eşkina madyaya geldi,belli ki hayvan yem tercihini değiştirmiş :D hadi hayırlısı deyip kovada ki yerini alıyor...
    Bu akşam belli ki çok sürprizler yaşayacağız,maaşallah merada yok yok.Bu arada Aşkın abim arayıp rapor alıyor.Koyu bir muhabbet ile gözler her daim oltalarda,İstanbul'da Mustafa abim kalkan avlamaya gidecekmiş orda öğreniyorum Salih abimden,inşallah gönüllerine göre bir av geçer...

    [​IMG]

    Sarı Shimano gene çaktı selamı,Salih abim bir karagöz daha ekledi kovasına.Harami balık çok,bir türlü fırsat vermiyor büyüklere,sabredeceğiz artık yılmak yok.Benim kamışlardan biri Salih abimin dikkatini çekti. –Mehmet baksana şu kamışa ha bire oynuyor,yine aldım misinayı elime yavaş yavaş kıskandırıyorum yemi.Arkasından öyle bir asılma geldi ki,hemen çaktım tasmayı. –Salih abi bu ilk gelenden daha sert atıyor kafayı,garanti olması için bir tasma daha çaktım,hayvan delirdi... -Mehmet bu gelen ne şimdi ? -Abi bu gelen paşa,çıldırdı hayvan baksana,sen kepçeyi hazırla...Birçok kez burada balık tutmama rağmen bu kadar inatçısıyla karşılaştım.-Hadi paşam üzme beni.Flaş çakarak geliyor,yavaş yavaş yanımıza sokuldu ve kendini kepçede buldu.-Mehmet bu ne kardeşim böyle,şunun güzelliğine baksana... -Evet abi gerçekten güzel,kilo üstü olsa gerek.-Aynen kardeşim,hadi bakalım senin deyiminle ''Avın Kanlı Olsun''


    [​IMG]

    Paşa da kovadaki yerini zor zar alıyor. :D Salih abim bak daha neler çıkacak gör sen,gece uzun.Aşkın abim arıyor yine durum güncellemesi yapıyoruz. -Geliyoruz geliyoruz yoldayız,bitirme paşaları sakın.
    Bir ara yine sessizlik çöküyor,ama harami bitmek bilmiyor...Hemen olta değişikliği yapıyorum,geçen avda ki gibi...Tek iğne (cırcle),gezer kuşun takımına madya takıp yolladım en uzağa,hadi bakalım gelin şimdi görelim,tuzak kurdum haramiye...Oltayı sephaya yeni koymuştum,misina boşluğunu alıyordum ki,o da ne kamış ucu yamuluverdi,tasma atmadan tarttığımda balık kafa atışlarını gösterdi.-Salih abi daha yeni attım,yanına düştü galiba yem,baksana yakaladım bile.. -Çek kardeşim neymiş görelim. -Bana doğru geliyor bu,tanıdık bir sima olsa gerek,işte dediğim gibi...İçelim Gazozu Yakalayalım Sargozu.Yakışıklı olmuş kerata ama cırcle iğneyi bile bütün yutmuş,böylesi ilk defa görülmüştür herhalde.İğne kaldı gırtlağında,hadi bakalım sende kovada ki yerini al.

    [​IMG]


    Muhabbete öyle dalmışız ki Aşkın abilerin gelişini duymadık.Hemen kısa bir tanışma faslı,Salih abiyle ilk defa görüşüyorlar çünkü.-Mehmet ne tuttun bakalım balıklarına. - Aşkın abi moralin bozulmasın ama :D - Kardeşim bu ne yahu,vallahi bravo inşallah geç kalmamışızdır... - Abicim hemen vakit kaybetmeyin,yollayın oltalarınızı suya.
    Bu arada Mustafa abim telefonun diğer ucunda,avdan gelişmeleri aktarıyorum.Herkese selam deyip kapattık.İşte dostluk arkadaşlık bu olsa gerek,kaç km uzakda bile olsa avımıza ortak oluyor,iyi ki varsın Mustafa abim...
    Salih abim bu arada yeni yetme bir paşa daha yuvarladı kovaya...Hava da iyice ayaz oldu,ateş yakıldı.Ateş başında güzel bir sohbet,balık vuruşları kesildi,sabah suyuna kadar dinlenmek lazım deyip,ben ve Salih abi istirahata geçiyoruz.Aşkın abimler yeni geldi,onlar devam edecek...
    Sabah 05:00'de kalkmak üzere saati kurup yattık.Saat nasıl geçti anlamadık,ilk ben uyandım. -Salih abi kalk sabah suyunu kaçırmayalım.Ateş yanıyor biraz ısındık oltalarımızın başına geçtik tekrar.Salih abim on dakika geçmemişti ki güzel bir minekop aldı,arkasından bana bir mırmır geldi,ayne kovaya.Bir ara muhabbet için ateş başındaydık,Salih abimin oltası sephadan yere düştü,hemen yanına koşup tasmayı attı ama geç kalınmışdı,balık kaçmışdı.Oltaların başından ayrılmamak lazım.Yavaş yavaş gün ağırmaya başlamıştı,haramiler delirdi artık.Her yeme ilk onlar karşılık verir oldu.Aşkın abiler öyle ki gece de bir şey alamamışlar,tam zamanını kaçırmışlardı anlaşılan.


    [​IMG]

    Salih abinin Shimano kamış ucu değişik tıklamar yapıyordu...-Mehmet çakayım ben tasmayı,ne olur ne olmaz – Abi bekle,bir daha vursun oltaya.Yaklaşık bir dakika sonra yine aynı vuruşlar gelince Salih abim tasmayı çaktı.-Kardeş bu yerden zor kalktı ne bu böyle yahu. –Abi sar makinayı sar.Herkez Salih abinin çevresinde,bekliyoruz ne gelecek diye. -Memo bu çok zorluyor,ilk defa böyle birşey çekiyorum...Abi seri sar şu makinayı. -Memo çok dolu basıyor bu...Herkez pür dikkat bekliyor,Shimano makina bile ağlamaya başladı zoru görünce...-Memo gelmiyor takıldı.-Abi yapma,yapma bekle bakalım belki çıkar,taşa girdi o.Bekliyoruz,ama moraller birden sıfır...Gelen paşa trofe ayarında olsa gerek,inşallah taştan çıkar.Bekle bekle yok çıkmıyor. -Abi çek bakalım,zorla biraz. -Yok kardeşim çıkmayacak. -Abi karar senin.Sonunda sert çekiyor ve kol misinası,kurşun ile beraber balığın ağzında kalıyor.Salih abim şaşkın,herkez şaşkın.Nasip değilmiş ne yapalım,ama Shimano kamışı ve makinayı ağlatan paşa da paşadır hani.


    [​IMG]

    Bunun arkasına attığımız oltalardan bile zevk almıyoruz artık.Balıkda kıyıdan uzaklaştı,vuruşlar kesildi.Avı sonlandırmaya karar veriyoruz.Aşkıın abiler biraz daha kalacaklar.Toparlandıkdan sonra birkaç kare fotoğraf çekiyoruz.İnşallah başka sefere deyip Aşkın abiler ile vedalaşıyoruz.Yolda gelirken bile hala Salih abinin aklında kaçan balık.Dedikleri gibi ''Kaçan Balık Yine Büyük Oldu ''
    İşte böylesine güzel,heyecanı bol bir avı daha geride bıraktık.İnşallah başka bir avda yine buluşmak üzere...Salih abim,Aşkın abim ve Özgür kardeşim iyi ki varsınız...Selamlar...


    Badem gözlü kızım Cemre ve payımıza düşen balıklar

    [​IMG]
     
  2. Sponsorlu Bağlantılar
  3. hızır şeref gültekin

    hızır şeref gültekin Daimi Üye

    Yaş:
    33
    Kayıt:
    17 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    3.985
    Beğeniler:
    365
    Şehir:
    rize
    afiyet bal şeker olsun abi maşallah tam çeşitleme olmuşlar :D ona itaf buna ithaf hep sana afiyet ohh :D
     
  4. Tolga

    Tolga Aktif Üye

    Yaş:
    39
    Kayıt:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    711
    Beğeniler:
    38
    Şehir:
    ISTANBUL
    Onlar nekadar güzeller öyle Mehmet. Anlatımında bir okadar güzel olunca o anları sayende yaşadık.
    Kıskanılası avlar yapıyorsunuz. Tebrik ederim hepinizi. Kızınıda allah bağışlasın.
     
  5. şileli

    şileli Aktif Üye

    Yaş:
    52
    Kayıt:
    2 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    458
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    İzmir
    Ne geceydi yahu Mehmet, ama son kaçan rüyama girmeye başladı vallahi.
    Çağırdığın için sağol, inşallah kısa zamanda tekrarlarız.
     
  6. sa®gozmehmet

    sa®gozmehmet Aktif Üye

    Yaş:
    39
    Kayıt:
    6 Haziran 2010
    Mesajlar:
    547
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    İzmir / Menemen

    Sevgili Hızır teşekkürler :) Birgün de sana ithaf ederiz kardeşim üzülme sen :) Üzüm suyuyla da ne güzel gitti bir bilsen:D Avlarında bol şanslar kardeşim,Selamlar...
     
  7. sa®gozmehmet

    sa®gozmehmet Aktif Üye

    Yaş:
    39
    Kayıt:
    6 Haziran 2010
    Mesajlar:
    547
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    İzmir / Menemen

    Tolga bey çok teşekkürler,iyi dilekleriniz için :) Daha iyileri rastgelmesi dileğiyle,Selamlar...
     
  8. sa®gozmehmet

    sa®gozmehmet Aktif Üye

    Yaş:
    39
    Kayıt:
    6 Haziran 2010
    Mesajlar:
    547
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    İzmir / Menemen
    Salih abim o paşa daha çok rüyalarına girecek senin :) geçen sene kaçırdığım benim hala aklımda,ama güzel bir anın oldu işte fena mı ? Abicim inşallah en kısa zamanda yine aynı yerde güzel avlara devam ederiz...Shimano makinan yorgun bir gece geçirdi,bakımlarını iyi yap onların,bir daha ki maç daha zorlu geçecek anlaşılan...Senin gibi birinin,arkadaşım olması gerçekten güzel,Sevgiyle kal,Selamlar...
     
  9. hunter

    hunter Daimi Üye

    Yaş:
    46
    Kayıt:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.966
    Beğeniler:
    630
    Şehir:
    İstanbul-Pendik
    Sevgili kardeşim Mehmet,

    Çok güzel bir av gerçekleştirmişsiniz,önce seni,akabinde sevgili Salihi ve diğer arkadaşlarımıda nezdinde tebrik ediyorum.

    Mehmet'im,
    Çok güzel anlatımla ve fotoğraf'larla süslemişsin raporu.
    Bizzat başından beri bu avdan haberim vardı,seninde dediğin gibi gece heyecanınızı paylaşmak için seni aradım ve şans diledim,Trofe diledim ancak anlaşılan ikinci dilediğimi kadeşim Salih son dakika kaçırmış :) çok iyi bilirim,hala sızlıyordur biyerleri. :D

    Salih'im,
    Kardeşim senide tebrik ederim,maşallahın var,senin şimano sabaha kadar durmamış titremiş,ee usta farkı oltasıda böyle olur. :)

    Sevgili Mehmet,
    Bu avınıda bana hitafen yapmış olduğun raporunada ayrıca teşekkür ederim kardeşim.

    Bu arada bu kadar balıkdan göz hakkımı istiyorum haberiniz ola,ya bu isteğime istinaden yeni bir buluşma tertipleyip ''Arkadaşlar bu geceki av balıklar Mustafa abime'' diye peşinen duyurur,akabinde güzel köpüklere sarar gönderirsin. :D

    Bak aklım onlarda kalıyor,henüz çiftlik harici yemedim zaten,şöyle bir yatırayım mangala,açayım anason kokulu Export'umu,kaldırayım sizlerin Şerefine. :)

    Neyse,ben diyeceğimi dedim.

    Bu arada benim için sarfettiğin güzel cümleler için çok teşekkür ederim sevgili kardeşim,seninde benim için ayrı yerin var,sende iyiki varsın. :)

    Cemre yiğenimin gözlerinden öperim.
    Selamlar.
     
  10. sa®gozmehmet

    sa®gozmehmet Aktif Üye

    Yaş:
    39
    Kayıt:
    6 Haziran 2010
    Mesajlar:
    547
    Beğeniler:
    33
    Şehir:
    İzmir / Menemen

    Sevgili mustafa abicim ; gecemize ve yaptığım bu paylaşıma renk kattığın için çok teşekkürler :) Zaten bu gidişle Salih abim arayı pek uzatmaz,inşallah senin payına da bir daha ki avda birşeyler düşer...Gönül isterdi ki sende aramızda ol,inşallah başka bir sefere...Şileli ve Sargoz35'i izlemeye devam edin...Selamlar...
     
  11. m1976k

    m1976k Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Kasım 2010
    Mesajlar:
    472
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    ortaca /muğla
    tebrikler çok hoş bi rapor olmuş ellerine sağlık daha nice avlar gönlünce olsun...