Duyuruyu Kapat
Google Gözat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

20 HAZİRAN 2013 LEVREĞİ

Konu, 'Balık Avı ile İlgili Fotoğraflı Av Hikayeleri' kısmında goldboy52 tarafından paylaşıldı.

  1. goldboy52

    goldboy52 Aktif Üye

    Kayıt:
    18 Haziran 2012
    Mesajlar:
    449
    Beğeniler:
    223
    Şehir:
    ORDU
    Dünki raporumda bu sabah yapacağım av için rapor vereceğimi söylemiştim...bu sefer 41 kere maaşallah.... bu sezon 5. kez çıktığım kısa at-çek avında aldığım 6. balık oldu....hatta bir tanesini fırsat bulup yayınlayamadım ...ilginç olan ilk gün aldığım 2 balıktan birinin 600 gr lık geri kalan 5 balık ise tamamen aynı boy ve kiloda (1 kg. lık) olması...

    Bu sabah saatimi 04: 00 e kurup erkenden yattım. Sabaha biraz dinecek olan dalga ve rüzgarın daha hoş bir av ortamı olacağını tahmin ediyordum ( levrek sert havaların dinme zamanlarını sever kuralı)...o saatte kalktım kalkmasında bizim ufaklık Mert Ali de uynamıştı..daha 2 yaşını doldurmadın büyü inşallah seninle gideriz oğlum filan canım cicim oynaştık....sonra bir ara annesine teslim edip kaçtım...aslında içmden bir ses biraz geç kaldın diyordu...çünki hava aydınlanmadan hemen önce atışlara başlamayı çok severim...meraya vardığımda deniz ve rüzgar tam tahminim gibiydi...Baktım sol tarafya bizim Yusuf Hoca (mahallenin imamı, Arada da olsa sabah akşam namazlarında leveğe aışlar yapar ..ama olta kullanma konusunda braz acemi diyebiliriz )..Selam aleyküm - aleyküm selam... baktım rapala bağlıyor...ne iş hocam dedim... _ Valla Murat 5 dak ka önce bir balık adım ama...o da ne öylee... sar sar makine sarmıyor ( 20 lik makine kullandığı için ), hatta sarıyom sarıyom balık çektike gidiyor ( kalma ayarı son derece gevşek olduğu için ) ee hocam nerde balık eve götürdüm.. valla lavaboya zor sığdırdım murat..... __hocam şu balık ne boyda? dedim?
    __ Elleriyle aha işte taaam bu kadar deyince ....tarif ettiği balık sanırım 3,5-4 kg arası bir trofeye benziyordu.... ( işte dedim kendi kendime...sen misin 5 dak geç kalan...) eee hocam rapalayı neden yeniden bağlıyon? __ balığı kıyıya alır almaz maket koptu dedi allah tan kıyıda kopuştu...( hocam düz düğüm atıyor :) ) ( bunları hocamı yermek için söylemiyorum ...hepimizin geçmiş olduğu o acemi yolu bir kez daha hatırlatıp tebessüm etmek içindir sadece.. bu arada elim otomatiğe bağlamış atışlara başlamıştım ki...:04: 45 te yine 1 kg lık bir levrekte ben çektim hocamın gözleri önünden.... bir yarım saaat daha zorlasamda takip ve vuruş alamadan evin yokunu tuttum...ÇOK ŞÜKÜR... bu seferde boş dönmemiştim...bu saferki biraz kalamayı zorlayarak keyifte vermişti üstelik....
    malum takmı mı herkes biliyo ARTIK da.. balığı alan sahte yine benim modifiye ettim dyebileceğim herkesin MAX RAP FS diye bildiği ama ben im dizaynım bir sahte oldu...( kısaca şöyleki....sahtenin yüzeyi çok bozulmuştu... ama içindeki bilya sistemi harika çalışıyordu...yüzeyini zımparaladıktan sonra...555 yapıştırıcı ile gümüş renkli ve alt tarafını altın renkli simlerle kapladım..başına azıcık pembe oje ile harika mir MURATX-RAP FS ortaya çıkmış oldu (13 lük)....

    dediğim gibi bu sezon çok çok hızlı başladı toplamda 5 günde 6,5 Kg balık kaldırdım.....Rabbim inşallah hepimize bunu tek celsede kaldırmayıda nasip eder...
    SELAMLAR ORDU dan...
     

    Ekli Dosyalar:

  2. Sponsorlu Bağlantılar
  3. okcuer

    okcuer Yeni Üye

    Yaş:
    38
    Kayıt:
    22 Ocak 2013
    Mesajlar:
    26
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Muğla
    Maşallah diyelim de nazar değmesin. Bereketli avlar Fethiye'den selamlar
     
  4. gurcansap

    gurcansap Daimi Üye

    Kayıt:
    14 Haziran 2010
    Mesajlar:
    1.701
    Beğeniler:
    940
    Şehir:
    İstanbul
    Tebrikler devamını ve daha da irilerini dilerim.
     
  5. poyraz

    poyraz Aktif Üye

    Kayıt:
    18 Aralık 2011
    Mesajlar:
    547
    Beğeniler:
    34
    Şehir:
    İstanbul
    Murat bey tebrikler maşallah iyi levrek alıyorsunuz kısmetiniz herdaim açık olsun rast gele
     
  6. alperenk

    alperenk Üye

    Yaş:
    17
    Kayıt:
    15 Mart 2013
    Mesajlar:
    85
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    Muğla
    Tebrikler abi, bu kadar yakalayınca imrenmedim değil. Şu işte bana da biraz yardımcı olabilir misin :) RASTGELE !
     
  7. drasty41

    drasty41 Aktif Üye

    Yaş:
    55
    Kayıt:
    11 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    665
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    Kocaeli/Derince
    Murat hocam tebrikler bereketli olsun kim tutar seni hocam devam :)
     
  8. helaldılı

    helaldılı Aktif Üye

    Kayıt:
    7 Mart 2011
    Mesajlar:
    676
    Beğeniler:
    107
    Şehir:
    kocaeli gebze
    Tebrikler hocam kıskanmaya başladım galiba devamını dilerim.
     
  9. agartan

    agartan Moderatör Yönetici

    Yaş:
    51
    Kayıt:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    18.736
    Beğeniler:
    5.732
    Şehir:
    İstanbul
    Tebrikler Murat
    Denize yakın olmak, yakın olduğun denizde de böyle güzel balıkların olması büyük nimet.
    Bu saadetin sonsuza dek sürmesi dileklerimle...
     
  10. KalamA

    KalamA Daimi Üye

    Yaş:
    33
    Kayıt:
    25 Nisan 2013
    Mesajlar:
    2.615
    Beğeniler:
    2.305
    Şehir:
    KsK 35½
    Merhabalar, ben şimdiden yarın tutacağın levrek için de tebrik etmek istiyorum abi seni, ne de olsa alıştırdın artık bizleri :) Süpersin, herzaman rastgelsin.
     
  11. balıkçı pehlivan

    balıkçı pehlivan Aktif Üye

    Yaş:
    50
    Kayıt:
    1 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    436
    Beğeniler:
    13
    tebrikler güzel levrek devamını dilerim