Duyuruyu Kapat
Google Gözat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

2011-2012 At-çek İlk avı

Konu, 'Balık Avı ile İlgili Fotoğraflı Av Hikayeleri' kısmında Fatih Koç tarafından paylaşıldı.

  1. Fatih Koç

    Fatih Koç Daimi Üye

    Yaş:
    40
    Kayıt:
    25 Ekim 2010
    Mesajlar:
    1.233
    Beğeniler:
    11
    Merhaba Değerli Dostlar..
    Balık avında yorucu ve bilmediklerimizi öğrenmekle geçen bir sezonun ardından yaza girdik ve ben sıcaklarda atçektende yemli avdanda sıkılıp zıpkınla serbest dalışa başladım..
    Sıcaklarda serinlemenin keyfi bir yana gerçekten o apayrı dünyayı keşfetmek benim için müthiş bir başlangıç oldu..
    Kendi çapımda ufak tefek avlarda yapsam da bu seneyi nefeslenme tekniklerine apnea süremi uzatmaya ve konsantrasyona ayırdım..

    Gelgelelim geçen hafta geçirdiğim şiddetli gripten dolayı kulagımda yeniden ödem oluştu ve bana bir süre daha dalış yasak oldu maalesef..
    Bende bu boş zamanda 1 aydır ertelediğim atçek avını yapmak için bugün akşama doğru yola çıktım..

    Lüferleri tuttuğum avlağa gidecektim ve jigheadlerle silikon yemleri denemekti niyetim ve mutlaka suüstü sahteler..
    Bunun için önce av bayilerini dolaştım ve rower98 serisinden tek eksiğim olan g15r yide sonunda sahte kutuma ekledim..
    Ava gitmeden önce hergün ugradığım çay bahçesinde demli birkaç çay içerken meraklı bakışlar arasında yeni silikonları çıkardım iğneye geçirdim, Yeni rower98 in tüylerini yoldum yaktım :D
    Ve yola düştüm arkadaşlar..

    Avlağa varır varmaz dalganın güzelliği ve rüzgarın yönüyle pis pis sırıtmaya başladım ''yedum sizuuuuu'' :D diyerek..
    İlk atışları Rower 98 g15 R ile yaptım sürekli evet unutmamışım aksiyon yapabiliyorum :) Bakalım balıkta tutabilecekmiyim..
    Acaba o kadar şanslımıyım diye düşünürken dalgıcın biri koca bi akyayla çıktı kenara..
    Gözüm kulağımı aradı yana bakaraktan..
    O sürekli maraza çıkartan ve şu andada dalmama engel kulagımı..
    Göremedim normal olarak ama görsem diyeceklerim vardı kendisine :D beni dalmaktan mahrum ettiği için hemde en güzel zamanda ..
    Nasip beeee diye bi iç çekerek Wtd aksiyonuna devam ettim ..
    Onu çıkar beyazı tak olmadı poper dene, teknik geliştir derken güzel bi vuruş geldi beyaz suüstü sahteme ama o foşurdatmanın karşılığı boş çıktı ya takipteki balık kuyruk vurdu ya da aniden geri dönmüş olmalıki sahtemin tam arkasında inanılmaz bi hengame koptu..
    Tabi o bile bana yetti hırsla atıp çekmelere devam ettim Hava kararmış suüstü ve silikon yemlerden bi sonuç alamamıştım ve Strike pro EG 145 F sahtemi taktım klipse 005 renk kodlu olanı..
    Çok acıkmıştım..
    Kulağım için antibiyotikleri içmem gerekiyordu..
    bikaç atar giderim diye düşünürken biniverdi sahtemin tepesine yakışıklı..
    Fazla kalama açmadan direk çektim ki limit altıysa geri hemen salayım..
    Ama güçlü basan levrocan boyu kadar cüsseye sahip değildi ve 33 cm geldi sezonun ilk atçek balığı..
    Maksat o havayı teneffüs etmekti ettik..
    Deşarj olmaktı ziyadesiyle olduk..
    Ee birde porsiyonluk geldi daha ne olsun değilmi..
    Telefonla çekilmiştir kusura bakmayınız..
    Oğlum Efe Mustafada pek sıcak karşıladı Atçek levreğini :)
    Daha güzel avlar sizlerin olsun..
    Fethiyeden selamlar..

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Buda 0.3 M dalan sahtemizin olduğu resim..
    [​IMG]
     
  2. Sponsorlu Bağlantılar
  3. Hamdi

    Hamdi Admin Site Admin

    Yaş:
    42
    Kayıt:
    29 Nisan 2010
    Mesajlar:
    18.768
    Beğeniler:
    8.126
    Şehir:
    İstanbul
    Tebrikler Fatih, Sezon açılışın güzel olmuş:)

    Efe'nin yanaklarından öperim :p
     
  4. mustafaonur

    mustafaonur Aktif Üye

    Yaş:
    35
    Kayıt:
    20 Mart 2011
    Mesajlar:
    231
    Beğeniler:
    118
    Şehir:
    çardak / çanakkale
    fatih abim hele şükür balıkların da sana olan hasreti bitti sonunda :) valla bende bu sene akya peşinde koşmaktan helak oldum.
    abim allah bağışlasın,yanakları tam ısırmalık olmuş maşşallah
     
  5. mberkay

    mberkay Aktif Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    6 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    173
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Edirne
    Fatih abi tebrikler...
    raporlarını özlemiştik :) Dahada irileri rastgelsin...
     
  6. Orhan Küçükbiçmen

    Orhan Küçükbiçmen Daimi Üye

    Kayıt:
    16 Ekim 2010
    Mesajlar:
    1.509
    Beğeniler:
    19
    Bu güzel levreğin ve raporun için tebrikler,:) Sevgili Efe de şimdiden balıkla haşır neşir olmaya başlamış bile,:) onuda yanaklarından öperiz, avların daim olsun Fatih kardeşim, hoşçakalın.:):):)
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 28 Ekim 2011
  7. oktay16

    oktay16 Moderatör

    Yaş:
    37
    Kayıt:
    31 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    4.585
    Beğeniler:
    867
    Şehir:
    BURSA
    özlemişiz raporlarını fatih abi, arada efeyi bile büyütmüşsün:) Rastgelsin...
     
  8. BAYBORA

    BAYBORA Daimi Üye

    Yaş:
    46
    Kayıt:
    22 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.586
    Beğeniler:
    16
    Şehir:
    SİVAS
    Tebrikler Fatih.
    Güzel bir günce olmuş.
    Ama oğlun büyük balıkçı olacak.Demedi deme !
     
  9. Emir Şengezer

    Emir Şengezer Daimi Üye

    Yaş:
    34
    Kayıt:
    14 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.477
    Beğeniler:
    61
    Tebrik ederim. Ufaklığa da maşallah :)
     
  10. mehmetcelik33

    mehmetcelik33 Aktif Üye

    Yaş:
    38
    Kayıt:
    7 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    149
    Beğeniler:
    9
    Şehir:
    mersin silifke taşucu
    tebrik ederim bebişide allah bağışlasın:)
     
  11. lorel

    lorel Aktif Üye

    Yaş:
    41
    Kayıt:
    6 Nisan 2011
    Mesajlar:
    295
    Beğeniler:
    75
    Şehir:
    Aydın-Didim
    Tebrik ederim Fatih Bey güzel bir sezon açılışı yapmışsınız,Yaşadığınız sağlık probleminden dolayı geçmiş olsun,inşallah kısa sürede sağlığınıza kavuşursunuz.