Duyuruyu Kapat
Google Gözat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

21.10.2011 DİDİM (LEVREK)

Konu, 'Balık Avı ile İlgili Fotoğraflı Av Hikayeleri' kısmında lorel tarafından paylaşıldı.

  1. lorel

    lorel Aktif Üye

    Yaş:
    41
    Kayıt:
    6 Nisan 2011
    Mesajlar:
    295
    Beğeniler:
    75
    Şehir:
    Aydın-Didim
    Değerli amatör balıkçı dostlar,
    Sabah saat 5 de uyanıp pencereden baktım, rüzgar tam anlamıyla hızını kesmemişti,dün sabahta balığa gitmiş ama donmadık bir yerim kalmamıştı Acıkca havadan tırsmıştım,işin ilginç yanı öğleden sonra bir işim vardı Altınkum'a gittim millet denize giriyordu :mad:Hava daha sakin geldi ama aşağısı hiç belli olmuyor gidip gitmemek arasında düşünürken kendimi deniz kenarında buldum saat 05:20 hayret hangi ara gelmişim,daha düşünüyordum:confused: .Etraf sakin kimseler gelmemiş sevgili köşem boş
    Deniz hafif çalkantılı,rüzgar kuzeyden çok hafif esiyor deniz ve hava tam istediğim gibi yani.Sahtemin atış mesafesi arkadan aldığım rüzgarla 5-10 metre arası uzuyor benim daha fazla alanı taramama izin veriyordu.
    Etrafta sürekli oynaklar oluyor, ama ne cengame kopuyor tam baracudaların yemek saatine denk gelmişim:eek: ama kandıramıyorum bir türlü.Saat 06;30 gibi en sonunda bir tane yapıştırdım sahteme, kalamam açık yol istiyor veriyorum bırakıyor sarıyorum ama kaçacağı aklımın ucundan bile geçmiyordu ama kaçtı :rolleyes:nasıl kaçtı hala düşünüyorum:confused:
    Moralim nasıl bozuldu ama anlatamam,kızıyorum sürekli kendime balık çok büyük değildi en fazla 1.5 kilo çivarı gelebilirdi,zaten misinamı 0.24 den 0.28 e yüksettim bu durumlar için.Balığı ara vermeden kontrollü çeksem kıyılayabilirdim.
    Biraz oturdum kaçan balık merayı ister istemez tedirgin etti 10 dakika sonra atışlarıma başladım artık gün ağarmaya başlamış saat 07:10 olmuştu.Umutlar tükenirken kıyıya 7-8 metre kala yakışıklım sahteme bindi mesafe kısa ama güçlü mücadele ediyordu kalamayı az açtım 2-3 dakika sonra balık betonda yerini almış pozunu veriyordu.
    Mekanda bir resim istedim kırmadı verdi sağolsun,güneşin doğuşunuda resimledim sonraki boş atışlardan sonra evin yolunu tuttum.Birkaç pozda evde aldım kendilerinden 51 cm geldi kılosu1.4kg-1.6kg arası tahmin ediyorum.
    Makinam Silstar 4000,kamış Fladen 10-30 atarlı,misina Angell Kiss 0.28,sahte Roder kırmızı kafa(hastasıyım)
    Tüm balıkçı dostlara bol nasibli,kazasız belasız avlar dilerim.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Sponsorlu Bağlantılar
  3. Atila KÖKSAL

    Atila KÖKSAL Aktif Üye

    Yaş:
    42
    Kayıt:
    29 Kasım 2010
    Mesajlar:
    211
    Beğeniler:
    119
    Şehir:
    Çorum Seydim
    Tebrikler, nice bol avlara inş.
     
  4. hızır şeref gültekin

    hızır şeref gültekin Daimi Üye

    Yaş:
    33
    Kayıt:
    17 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    3.985
    Beğeniler:
    365
    Şehir:
    rize
    maşallah abi tebrik ederim bize de nasip olur inşallah
     
  5. lorel

    lorel Aktif Üye

    Yaş:
    41
    Kayıt:
    6 Nisan 2011
    Mesajlar:
    295
    Beğeniler:
    75
    Şehir:
    Aydın-Didim
    Teşekkürler Atila bey.
     
  6. lorel

    lorel Aktif Üye

    Yaş:
    41
    Kayıt:
    6 Nisan 2011
    Mesajlar:
    295
    Beğeniler:
    75
    Şehir:
    Aydın-Didim
    Saol Hızır kardeşim,sizlere daha önce olduğu gibi yine nasib olur heleki senin gibi bu işe gönül vermiş bir avcıdan levreklerin hiç kaçma şansı yok.
    Nasibin bol olsun İnşallah.
     
  7. hızır şeref gültekin

    hızır şeref gültekin Daimi Üye

    Yaş:
    33
    Kayıt:
    17 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    3.985
    Beğeniler:
    365
    Şehir:
    rize
    bu aralar yumurtadalar diye endişelerim var acaba sizin tuttuklarınızda belirtiler varmı abi en korktuğum havyarlı balık tutmak sahiden
     
  8. lorel

    lorel Aktif Üye

    Yaş:
    41
    Kayıt:
    6 Nisan 2011
    Mesajlar:
    295
    Beğeniler:
    75
    Şehir:
    Aydın-Didim
    Hımm,,:rolleyes: ben her avdan sonra balığı eve atar kaçarım,balık yemem,pişirildiği ortamda duramam,ama evdekilere balığın içinden çıkanları atmayın midesine bakaçam derim.Şimdiye kadar yumurtalı balık çıkmadı bunu bilmiyorum henüz yalnız yalnış bilmiyorsam levrek yumurtlama dönemleri denizleremize göre değişkenlik gösteriyor bizim buralarda Ocak -mart ayları diye biliyorum.
     
  9. hızır şeref gültekin

    hızır şeref gültekin Daimi Üye

    Yaş:
    33
    Kayıt:
    17 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    3.985
    Beğeniler:
    365
    Şehir:
    rize
    evet abi denizlere göre vede bol avlı senelerde iki kez yumurta döktüğünü bile duymuştum ondan şüpheleniyorum
     
  10. lorel

    lorel Aktif Üye

    Yaş:
    41
    Kayıt:
    6 Nisan 2011
    Mesajlar:
    295
    Beğeniler:
    75
    Şehir:
    Aydın-Didim
    yapacak bir şey yok Hızır, bir tane yumurtalı yakalarsak ara veririz,o zamana kadar devam:)
     
  11. sadi

    sadi Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Ekim 2011
    Mesajlar:
    364
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    İstabul
    Tebrikler cok güzel bi balık..! Şahsen benim içimde ukte kalmış en önemli balık levrek bu aralar.İstanbul'da yaşamak bu balığı tutmayı hep mesafeli kılıyo bana ama inşallah banada bi gün nasip olur.İstanbuldan cok uzak olmaya bi avlak bulabilirsem ki biraz zor gibi,bu konuda kimse pek yardımcı olmuyo bu hafta sonu gidip ruya balığımın peşine düşecem.Hayırlısı Allah'tan..!
    Olurda avlak konusunda bi kıyap yapim bu adama diyen arkadaşlar olursa özelden mesaj beklerim (aramızda sır kalması şartıyla :) ) Eyvallah :D
    Avlarınız daim ola !
    Selamlar