Duyuruyu Kapat
Google Gözat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

25.10.2013 Kartal Sahil çinekopları

Konu, 'Balık Avı ile İlgili Fotoğraflı Av Hikayeleri' kısmında AsiDeniz1980 tarafından paylaşıldı.

  1. AsiDeniz1980

    AsiDeniz1980 Aktif Üye

    Yaş:
    36
    Kayıt:
    24 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    141
    Beğeniler:
    13
    Cuma akşamı arkadaşla sözleştik ve iş çıkıcı Kartal sahile gittik,ikimizde ilk defa Çinekop avı deneyeceimizden biraz acemiydik.Sahilden aracımızla devam ettik ve ilk gördüğümüz balık tutan dostların yanında soluklanacaktık ve öylede oldu,Kartal sahil e demir attık.Orda bi kaç abiyle tanıştık,işin püf noktalarını ve bize biraz istavrit verdiler yemlik.Tabi bizde ikrama karşılık olarak yanımızda getirdiğimiz sıcak çaydan ikram ettik,Hem sohbet hem havanın soğuk olmaması zamanı güzel kılıyodu.Neyse yoğun uğraşlar sonucu ilk Çinekop umu almıştım ve büyük bi sevinç yaşadım,çünkü hep istavrite gidiyorduk ve ilk defa çinekop yakalamıştım,daha sonra 1 saat sonra ikincide geldi,ama ara ara vuruşlarda devam ediyor.Bu arada abiler ayrılmadan burası bugün hiç yapmadı normalde burası çok iyi balık yapardı dediler.Tamda güzel vuruşlar almaya başlamıştık ki, küçük bir balıkçı teknesi geldi kıyıya paralel 25 metre önümüze ağ atmazmı sahil boyunca,bizim orda avlandımızı gördüğü halde bide,ayıp valla dilim varsa neler öyleyecektimde boşver.Avlamızı değiştirdik ama sonuç sabaha doğru bir çinekop daha geldi ve 3 çinekopla avımızı sonlandırdık.Avdan çok ilk sabahlama projemiz güzel ve yorucu geçmişti. :)

    [​IMG]

    ilk çinekopum beklemenin ve azmim sonunda gelmişti :)

    [​IMG]

    günün sonunda sabaha kadarki çalışmamız 3 tane çinekop olmuştu

    [​IMG]

    artık naparsın hamsiyle destekledik :)
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 30 Ekim 2013
  2. Sponsorlu Bağlantılar
  3. Mert Yılmaz

    Mert Yılmaz Daimi Üye

    Yaş:
    44
    Kayıt:
    21 Mart 2012
    Mesajlar:
    2.065
    Beğeniler:
    459
    Şehir:
    Kocaeli/Gebze Ankara
    Eline sağlık.Sende dişli aşısını aldın artık :)
     
  4. oktay16

    oktay16 Moderatör

    Yaş:
    37
    Kayıt:
    31 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    4.585
    Beğeniler:
    867
    Şehir:
    BURSA
    Hayırlı olsun levent bunun arkası kofana olur inşallah, Herdaim rastgelsin. :)
     
  5. budun

    budun Aktif Üye

    Yaş:
    41
    Kayıt:
    11 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    293
    Beğeniler:
    182
    Şehir:
    istanbul
    Levent bey tebrik ederim. İlk av heyecanı başka olur. bende son bir haftada anca 2 adet dişli yakalayabildim. balık nazlı mı nazlı . rastgelsin.
     
  6. sabora

    sabora Daimi Üye

    Yaş:
    42
    Kayıt:
    7 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.723
    Beğeniler:
    147
    Şehir:
    Kocaeli
    Tebrikler Yüksel, zehirlenmişsin artık. Sanırım bunlar diğer konuda bahsettiğin avdan.
     
  7. AsiDeniz1980

    AsiDeniz1980 Aktif Üye

    Yaş:
    36
    Kayıt:
    24 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    141
    Beğeniler:
    13
    teşekkürler Mert abi Sabahattin abi Naim abi,Oktay be :)

    bu arada benim adım Yüksel :)
     
  8. budun

    budun Aktif Üye

    Yaş:
    41
    Kayıt:
    11 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    293
    Beğeniler:
    182
    Şehir:
    istanbul
    Yüksel kardeşim dikkat etmemişim. tekrar tebrikler daha irileri rastgelsin.
     
  9. agartan

    agartan Moderatör Yönetici

    Yaş:
    50
    Kayıt:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    18.723
    Beğeniler:
    5.722
    Şehir:
    İstanbul
    Tebrikler Yüksel,
    Ne mutlu ki sen ilk denemende başarılı olmuşsun.
    O kıyıya ağ atan balıkçılar her zaman dert.
    Her zaman rast gelsin
     
  10. AsiDeniz1980

    AsiDeniz1980 Aktif Üye

    Yaş:
    36
    Kayıt:
    24 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    141
    Beğeniler:
    13
    Saol Şeref abi zaten onları dert etmiyorum,onlarda çoluğuna çocuğuna ekmek parası götürmek için bu yolu deniyo,keşke denizlerimiz daha çok balık versede kıyıda avlanmasalar...
     
  11. mrshadow

    mrshadow Aktif Üye

    Yaş:
    36
    Kayıt:
    1 Ekim 2010
    Mesajlar:
    185
    Beğeniler:
    12
    Dişli aşısı başa beladır :) ama yapacak bısey yok artık olmuşun bikere. Tebrıkler her daim rastgelsin