Duyuruyu Kapat
Google Gözat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Acemiye set yardımı

Konu, 'Spinning Avcılığı Teknikleri ve Malzemeleri' kısmında alihan__ tarafından paylaşıldı.

  1. alihan__

    alihan__ Yeni Üye

    Kayıt:
    30 Ekim 2012
    Mesajlar:
    8
    Beğeniler:
    0
    Herkese merhaba.
    Spin avcılığına merak sardım. 1 aydır araştırma yapıyorum. Hiçbir malzemem yok. Balıkçılığada yeni başlıcam. Antalya Serikteyim. Hedef balık levrek turna yada deniz kenarından spin ile ne balık tutulabilicekse.

    Birşeyler öğrenince bir kaç balık tutunca daha iyi bir set yapacam fakat şimdilik herşey dahil max 150 lira civarı işimi görecek bana bu işi öğretecek bir set istiyorum. Okuma shimano falan çok iyi ama dediğim gibi onları bu işi biraz öğirince alacam.
    Sizce bu set nasıl?
    Silstar Goldmax Pro-240 Spinning (At/Çek) Set - 41.10 $ + KDV

    Sizden dediğim gibi hiçbir malzemem yok işimi görecek her türlü ekipman (kamış makina misina sahteler) ne gerekiyorsa tavsiye istiyorum. şimdiden herkese teşekkürler
     
  2. Sponsorlu Bağlantılar
  3. onder

    onder Aktif Üye

    Yaş:
    38
    Kayıt:
    1 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    785
    Beğeniler:
    93
    Silstar çok eski bir markadır. Bence alabilirsiniz, sizi yanıltacağını zannetmiyorum. Tek sakıncası dolgu değil. Belki ustalar ona takılabilir.
     
  4. agartan

    agartan Moderatör Yönetici

    Yaş:
    50
    Kayıt:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    18.726
    Beğeniler:
    5.727
    Şehir:
    İstanbul
  5. hunterakrep

    hunterakrep Üye

    Kayıt:
    11 Haziran 2012
    Mesajlar:
    63
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    İstanbul
    Selam,

    Silstarda uygun fiyatlı ve çok daha kaliteli parçalı kamışlar bulabilirsin.

    CarboDynamic Spin Kamış 270cm 15-40gr
    Bu kamış benim ilk kamışımdı. Üzerine birçok kamış almış olmama rağmen halen daha zevkle kullanıyorum. Bu fiyatlara konbinleyebileceğin 4000 kafa bir manine ile settekinden çok daha iyi bir takıma sahip olabilirsin. Zaten setteki aksesuarların birçoğunu kullanamayacaksın. kalan bütçeylede uygun bir iki sahte aldınmı sete göre daha uygun bir takımın olabilir. Makine olarak kuzenlerime aldığım Albanın Kral diye bir makinası var bunun 3000-4000 kafa olanını düşünebilirsin yaklaşık 40-50 tl gibi bir fiyatı var ve fena makine değil. işini pekala görür.
     
  6. alihan__

    alihan__ Yeni Üye

    Kayıt:
    30 Ekim 2012
    Mesajlar:
    8
    Beğeniler:
    0
    Şeref bey öncelikle teşekkür ederim. bu set de güzel ama dediğim gibi ben daha uygun fiyatlı bişey bakıyorum. yani 150 liraya şöyle 3-4 sahte misina fırdöndü yada dediğim gibi başka ne lazımsa hepsini o fiyata maal etmem lazım. tabi herkez ucuz olsun ister ama benim rc model uçak müzik gibi başka hobilerde olunca bakanlıktan fırça yerim :harika:
    hele küçük bir heves olmadığını anlıyayım hele sabah 4 te 5 te kalkmayı gözüm yesin o zaman mutlak iyileri lazım.
    bu söylediğim setteki sahteler silikonlar misina falan dediğim gibi hangileri işimi görür yada kamış atar değeri olsun boyu olsun sizce uygunmu. benim boy 178 kıyıdan avlanacam
     
  7. alihan__

    alihan__ Yeni Üye

    Kayıt:
    30 Ekim 2012
    Mesajlar:
    8
    Beğeniler:
    0
    murat bey teşekkür ederim. önerdiğiniz kamış ile benim sorduğum ikiside silstar cabodynamik kamış. sizinki parçalı 270 ve 15 40 atar benim önerdiğim sette 240 5 25 atarlı ve tele. sizce çok fark varmıdır. yani bence 178 boyundaki birine 240 kamış ideal gibi. bir de 15 40 atar yerine 5 25 atar daha uygun değilmi. yada tele olması dezavantajmıdır
    Öğrenmek için soruyorum. Sizce?
     
  8. alihan__

    alihan__ Yeni Üye

    Kayıt:
    30 Ekim 2012
    Mesajlar:
    8
    Beğeniler:
    0
    Güncel.
    1-2 gün içinde karar vermem lazım. buradan bi karar çıkmazsa ahmet 1833 arkadasımızın tavsiyesi üzerine onun serikte güvendiği aynı zaman at çek avı ile uğraşan bir av markete gidip balıkçının tavsiyesi ile ürünleri oradan alacam.