Duyuruyu Kapat
Google Gözat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

antalyaya duyurulur ''YAARDIIMM''

Konu, 'Kıyıdan Balık Avcılığı ve Uygulamalı Teknikleri' kısmında ozgurkaragun tarafından paylaşıldı.

  1. ozgurkaragun

    ozgurkaragun Yeni Üye

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    12 Ocak 2011
    Mesajlar:
    26
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    antalya
    herkese slm :harika: bn antalyada oturuyorum. kıyıdan balık avcılığı yapmaya çalışıyorum ama verimli bi av yapamadm dha bu sitedeki usta arkadaslardan tavsiye almak istedim birde sonuç alabilirsem tamamdr ama şimdiden herkese teşekkür ederim rastgele bool sanslar
     
  2. Sponsorlu Bağlantılar
  3. Hamdi

    Hamdi Admin Site Admin

    Yaş:
    42
    Kayıt:
    29 Nisan 2010
    Mesajlar:
    18.780
    Beğeniler:
    8.140
    Şehir:
    İstanbul
    Hedef balıklarını yazarsan ona göre arkadaşlarımız bilgi verebilirler.
     
  4. ozgurkaragun

    ozgurkaragun Yeni Üye

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    12 Ocak 2011
    Mesajlar:
    26
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    antalya
    tabi fazla detaylı yazamadm kusura bakmayın lütfen... sargoz,çupra ve melanur avlamak istiyorum ama verimli bir av yapamadım yardımınızı bekliyorum smdiden tesekkür ederim
     
  5. Hamdi

    Hamdi Admin Site Admin

    Yaş:
    42
    Kayıt:
    29 Nisan 2010
    Mesajlar:
    18.780
    Beğeniler:
    8.140
    Şehir:
    İstanbul
  6. ozgurkaragun

    ozgurkaragun Yeni Üye

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    12 Ocak 2011
    Mesajlar:
    26
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    antalya
    arkadaşlar akdenizde avlanan özellikle antalyada avlanan kimse yok mu bu sitede :(
     
  7. mehmetişbilir

    mehmetişbilir Aktif Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    29 Mart 2011
    Mesajlar:
    102
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    antalya-manavgat
    özgür abi öncelikle merhaba , ben manavgat da oturuyorum şu an manavgat tarafında bolca melanur mevcut , zıpkınla dalışlarımda kayalık alanlarda sargoz da çok özellikle bu sene çok irilerini gördüm , manavgat tarafında kayalık bölgelerde her taraftan melanur ve sargoz alınabileceğini düşünüyorum eğer yardımım olduysa ne güzel , gereksiz bilgi verdiysem affola kal sağlıcakla :D
     
  8. ozgurkaragun

    ozgurkaragun Yeni Üye

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    12 Ocak 2011
    Mesajlar:
    26
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    antalya
    eyvallah kardesm yardmcı oldgun için bn manavgata gelrsem snle paslasrz beraber gdrz tabi istersn bna tam mekan yazarmsn bide :harika: :harika: :harika:
     
  9. OzzyJen

    OzzyJen Aktif Üye

    Yaş:
    33
    Kayıt:
    11 Haziran 2010
    Mesajlar:
    179
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Alanya
    bende alanyada oturuyorum buralarda pek kayda deger kıyıdan balık avlayamıyorum maalesef...
     
  10. berk_

    berk_ Yeni Üye

    Yaş:
    26
    Kayıt:
    5 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    19
    Beğeniler:
    0
    bende 1 haftadır kundu - kopak civarını yokluyorum ama bi sonuç alamadım vuruş dahi yok oldukça sinir bozucu
    1-2 tral alan gordüm onun dışında birşey yok
     
  11. ozgurkaragun

    ozgurkaragun Yeni Üye

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    12 Ocak 2011
    Mesajlar:
    26
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    antalya
    geçen çaltıcak tarafına gittim yine bitane bile balık yok artık bende bıldırcın avının açılmasını bekliyorum eylüle kadar balığa gitmicem