Duyuruyu Kapat
Google Gözat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

BALIK SEVDAM - KOCAELİ/İZMİT BALIK AVI ORG. 15-16 EYLÜL 2012

Konu, 'Gelecek Balık Avı Organizasyonlar ve Planları' kısmında Mert Yılmaz tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Mert Yılmaz

    Mert Yılmaz Daimi Üye

    Yaş:
    44
    Kayıt:
    21 Mart 2012
    Mesajlar:
    2.065
    Beğeniler:
    459
    Şehir:
    Kocaeli/Gebze Ankara
    Arkadaşlar forum olarak Kocaeli grubunda bir hayli üyemiz var tanışmak kaynaşmak ve paylaşmak amaçlı bir organizasyonun geç bile kaldığı düşüncesindeyim.Tabi daha önce yaptığımız sohbetlerde bunu gösterdiği için konuya ön ayak olmak ve bir şekilde bunu başlatmak istedim.İzmitimize ve bizlere yakışan bir buluşma olmasını diliyorum katılımcı listesi için isimleri bekliyorum sevgiler saygılar....

    TARİH: 15 - 16 EYLÜL 2012

    YER: Değirmendere yüz başılar sahili.
    http://www.dailymotion.com/video/xc0lib_deyirmendere-yuzbayylar-sahili_travel


    Arkadaşlar linkteki yer fakat 200 metre ön taraf..çok kolay izmit istikametinden yalovaya giderken gölcüğü geçer geçmez sağ taraftan aşağıya indiğinde yüz başılara geliyorsunuz...Telefonlaşırız tabi telefonum 0542 260 41 22.

    Daha sonra buluşma noktasının harita ekleyeceğim. Katılmak isteyen arkadaşların isimlerini yazdırmalarını bekliyoruz. :harika:

    Katılımcı listesi

    1.Mert Yılmaz
    2.Evren Tamer
    3.Yekta
    4.Freefish
    5.Emir Can Atakan
    6.Ahmet(exemcli)
    7.Birol
    8.Cem
    9.Murat
    10.Nihat
    11.Raif
    12.Yüksel
    13.Yüksel(Asideniz1980)
    14.Fuat Oğuz (benim bacanak :) )
    15.Erhan Alkan
    16.Şenol SAYAR
    17.Servet
    18.Sabora(Sebahattin)
    19.Adem Demirtaş
    20.Erdal
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 14 Eylül 2012
  2. Sponsorlu Bağlantılar
  3. YEKTA

    YEKTA Daimi Üye

    Yaş:
    41
    Kayıt:
    20 Haziran 2012
    Mesajlar:
    2.589
    Beğeniler:
    1.669
    Şehir:
    KOCAELİ
    1-Evren Tamer
    2-Mert Yılmaz
    3-YEKTA
     
  4. Mert Yılmaz

    Mert Yılmaz Daimi Üye

    Yaş:
    44
    Kayıt:
    21 Mart 2012
    Mesajlar:
    2.065
    Beğeniler:
    459
    Şehir:
    Kocaeli/Gebze Ankara
    Oktay yazayım mı senide listeye Sayın admin le beraber..
     
  5. freefish

    freefish Aktif Üye

    Yaş:
    33
    Kayıt:
    1 Ekim 2010
    Mesajlar:
    493
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    Kocaeli-izmit
    Hayırlı olsun organizasyonumuz abi benide ekle
    ayrıntıları daha sonra paylaşırız.
     
  6. oktay16

    oktay16 Moderatör

    Yaş:
    37
    Kayıt:
    31 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    4.585
    Beğeniler:
    867
    Şehir:
    BURSA
    Abi ben her seferinde niyetleniyorum, sonra bi aksilik çıkıyo mahçup oluyorum. Sen yazma ben gelirsem Sürpriz olsun. Ama inan çok istiyorum gelmeyi:) Tarih biraz yaklaşsın haberleşiriz.
     
  7. AsiDeniz1980

    AsiDeniz1980 Aktif Üye

    Yaş:
    36
    Kayıt:
    24 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    141
    Beğeniler:
    13
    abi araç sorun olmasa gelirizde Darıca dan değirmendereye çok uzak.
     
  8. Mert Yılmaz

    Mert Yılmaz Daimi Üye

    Yaş:
    44
    Kayıt:
    21 Mart 2012
    Mesajlar:
    2.065
    Beğeniler:
    459
    Şehir:
    Kocaeli/Gebze Ankara
    Araçları ile gelen ve tabi araçlarında yer olan arkadaşlar olursa lütfen bildirsinler arkadaşlarımızı yolda bırakmayalım.

    Yüksel kişi sayısına göre bir servis ayarlanabilir.Darıca/Gebze den başlar Körfez hereke devam eder..
     
  9. Mert Yılmaz

    Mert Yılmaz Daimi Üye

    Yaş:
    44
    Kayıt:
    21 Mart 2012
    Mesajlar:
    2.065
    Beğeniler:
    459
    Şehir:
    Kocaeli/Gebze Ankara
    Seni mutlaka bekliyorum kardeşim..
     
  10. emir

    emir Üye

    Yaş:
    34
    Kayıt:
    10 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    79
    Beğeniler:
    10
    Şehir:
    istanbul
    abi bi aksilik olmazsa bende geliyorum.
     
  11. lost_zombie

    lost_zombie Daimi Üye

    Yaş:
    49
    Kayıt:
    3 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.486
    Beğeniler:
    91
    Şehir:
    İSTANBUL
    İnşallah istediğiniz gibi verimli ve sıkıntısız bir organizasyona imza atarsınız.Şimdiden rasgele...
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.