Duyuruyu Kapat
Google Gözat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

bayram hediyesi bil mukabil :)

Konu, 'Balık Avı ile İlgili Fotoğraflı Av Hikayeleri' kısmında hızır şeref gültekin tarafından paylaşıldı.

  1. hızır şeref gültekin

    hızır şeref gültekin Daimi Üye

    Yaş:
    33
    Kayıt:
    17 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    3.985
    Beğeniler:
    365
    Şehir:
    rize
    dün gece den güzel bir karecik ile balıkların hakkını veremediğim bir av güncesi olacak :( malesef pil bitmiş resim eve kaldı :D
    av arkadaşımın yakaladığı levrekleri sergilemek istiyorum
    av hikayesi çok ilginç bu av için bir kamış feda edildi acemilik başa bela :D ben semaveri yakmaya çalışırken balık bindiriverdi :D olsun sağlık olsun nasıl olsa partnerimin oltası suda :D bir akşam önce güzel bir abimle bayramlaşırken arkadaşına iyi bir kamış lazım felan iyi, filan iyi derken
    - abi dedim daha günü var kamışın hele bakalım ileride kendi isterse olur şimdi seviyor müdahale etmeyeyim
    -oda zaten yakında meraya göre olmadığını anlar dedi
    - o bilir abi dedim
    hay demez olaydım bu akşam kamış gitti :D giderken semaveri de az daha yanında getirecekti
    yemlerin ve yiyeceklerin içinde bulunduğu çanta ya takılan yem olanca gücü ile asılmışken kamışı parçasından ayırdı yem çantanın takılan yerini de koparttı o gergi ile yem ve kamışın uç kısmı beraber gittiler :D bi kıyamet etrafa dağılan çanta kamışın parçası suda ilişkenlere de takılınca kamışın parçası ve yem orada kaldı :rolleyes: nedense üzülemedim her şeyde vardır bir hayır :D yeni kamış deneyimi olacak anlaşılan metre de yok ama tahmini biri 63 diğeri 58 cm civarı balıkları aldık ben işe geçtim onuda evine bıraktım balıkları bende bıraktı evde resimledim makine açılınca da neden pillerin bittiğini de aydınlatmış oldu :) evdeki herif ne var ne yok resimlemiş :)
    kullanılan ekipmanlar
    partnerim
    kamış okuma v sysytem 10 40 300
    makine shimano exege 3000
    ip power pro ,19 beyaz
    yem rapala max rap fhc
    benim skorum olmadığı için ekipmanıma da gerek yok :)
     

    Ekli Dosyalar:

    • 010.jpg
      010.jpg
      Boyut:
      53,9 KB
      Okunma:
      238
    • 011.jpg
      011.jpg
      Boyut:
      43,1 KB
      Okunma:
      225
  2. Sponsorlu Bağlantılar
  3. BİROL

    BİROL Daimi Üye

    Yaş:
    47
    Kayıt:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    4.149
    Beğeniler:
    34
    Şehir:
    İSTANBUL
    Partnerin olayım Şeref :D
     
  4. müthişaman

    müthişaman Daimi Üye

    Kayıt:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.125
    Beğeniler:
    189
    Şehir:
    İstanbul
    Hayırlı bayramlar Hızır.
     
  5. Hamdi

    Hamdi Admin Site Admin

    Yaş:
    42
    Kayıt:
    29 Nisan 2010
    Mesajlar:
    18.784
    Beğeniler:
    8.169
    Şehir:
    İstanbul
    Bayağı maceralı bir av olmuş :)

    Seni ve partnerini kutlarım :)

    İyi bayramlar.
     
  6. sabora

    sabora Daimi Üye

    Yaş:
    42
    Kayıt:
    7 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.723
    Beğeniler:
    147
    Şehir:
    Kocaeli
    Kamışın için geçmiş olsun, yenisi de şimdiden hayırlı olsun Hızır. Av için tebrikler. Hayırlı bayramlar. :D
     
  7. hızır şeref gültekin

    hızır şeref gültekin Daimi Üye

    Yaş:
    33
    Kayıt:
    17 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    3.985
    Beğeniler:
    365
    Şehir:
    rize
    bu şeref bize ait abi :D gel buyur
     
  8. hızır şeref gültekin

    hızır şeref gültekin Daimi Üye

    Yaş:
    33
    Kayıt:
    17 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    3.985
    Beğeniler:
    365
    Şehir:
    rize
    el öpmeğe gelmişler abi :D sana da hayırlı bayramlar abicim :D
     
  9. hızır şeref gültekin

    hızır şeref gültekin Daimi Üye

    Yaş:
    33
    Kayıt:
    17 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    3.985
    Beğeniler:
    365
    Şehir:
    rize
    iyi bayramlar abicim :D
     
  10. hızır şeref gültekin

    hızır şeref gültekin Daimi Üye

    Yaş:
    33
    Kayıt:
    17 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    3.985
    Beğeniler:
    365
    Şehir:
    rize
    teşekkürler sebahattin abi :D hayırlı bayramlar
     
  11. agartan

    agartan Moderatör Yönetici

    Yaş:
    51
    Kayıt:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    18.737
    Beğeniler:
    5.732
    Şehir:
    İstanbul
    Tebrikler,
    Güzel balıklar almış arkadaşın Hızır.

    Ben kamış nasıl kırıldı anlamadım.
    Yemi atmaya çalışırken iğneler çantaya mı takılmış?
    Kamış neydi, seninki miydi? ..:)