Duyuruyu Kapat
Google Gözat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Bim Kampçılık malzemeleri- 25 Mayısta satışta

Konu, 'Sıcak Fırsatlar ve İkinci El' kısmında BİROL tarafından paylaşıldı.

  1. BİROL

    BİROL Daimi Üye

    Yaş:
    47
    Kayıt:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    4.149
    Beğeniler:
    34
    Şehir:
    İSTANBUL
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 14 Mayıs 2012
  2. Sponsorlu Bağlantılar
  3. Selahattin

    Selahattin Moderatör Yönetici

    Yaş:
    31
    Kayıt:
    2 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    7.863
    Beğeniler:
    4.131
    Şehir:
    Şişli, İstanbul
    anaa faruk ustanin otomatik cadirii:)
     
  4. therasmus

    therasmus Aktif Üye

    Yaş:
    32
    Kayıt:
    21 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    127
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    kocaeli-yalova-istanbul-trabzon
    Sandalyelerinden almıştım hemen kırıldı pek bi dayanıksız.

    Not: 27 mayıs değil 25 mayıs aktüel ürünleri.:)
     
  5. kefalci

    kefalci Aktif Üye

    Yaş:
    59
    Kayıt:
    11 Mart 2012
    Mesajlar:
    117
    Beğeniler:
    2
    O çelik termosu tavsiye etmem ben aldım kullandım 4 saat soguk sıvı dayanmadı en saglıklısı içi cam olan termoslar..kamp sandalyes-uyku tulumu - ve fener i hesaplı..
     
  6. TEKNOTURK

    TEKNOTURK Aktif Üye

    Kayıt:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    890
    Beğeniler:
    52
    Şehir:
    İstanbul
    Evet Abi ben açardım ama koşturmacadan göremiyorum bile, A101'de güzel fırsatlar varmış onları da kaçırdım misal.

    Eğer sandalye ortaboysa bir tane ondan bir de termos alırım, çok güzel fiyat.

    Uyku tulumu da doğa için olmasa da yaz kampları ve eve gelen arkadaşa yarar sanırım :)
     
  7. duzensiz

    duzensiz Daimi Üye

    Kayıt:
    2 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.066
    Beğeniler:
    24
    eyvallah birol abi iyi oldu bu haber. sandalye hemen kırıldığına göre bana gelmeyecek gibi :( gidip denemek lazım yinede sandalyede oluşan gerilimden fikir sahibi olabilirim :p

     
  8. serodayi

    serodayi Yeni Üye

    Yaş:
    41
    Kayıt:
    19 Şubat 2012
    Mesajlar:
    13
    Beğeniler:
    1
    aynı çadırı bimden geçen yıl aldım çok adi çıktı arkadaşlar.çubukların bükülme yerleri çıktı.dikişleri söküldü ve kumaşı yırtıldı.su geçrmez yazıyo ,yalanın alası.hafi yağmurda 5 dk sonra su aldı.ölçüleri çok küçük.boyunuz 175 cm den fazla ise ayaklarınız kumaşa dayanıyor.45 liraya realde ve praktikerde 3 kişilik süper çadırlar var arkadaşlar iki yldır kullanıyo bir sorun çıkmadı.
     
  9. mbektas

    mbektas Aktif Üye

    Yaş:
    43
    Kayıt:
    3 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    111
    Beğeniler:
    9
    Sandalyeyi bende tavsiye etmiyorum, 20tl ye daha iyisini almıştım 2 sene önce, 1 sene sonrada yine bimden bu sandalyelerden aldım.. ilk aldığımı hala kullanıyorum bim den aldığım 3 tanede parçalandı
     
  10. Cevat Göven

    Cevat Göven Aktif Üye

    Yaş:
    55
    Kayıt:
    24 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    697
    Beğeniler:
    271
    Şehir:
    bursa
    çadır ile piknik masasına kuyruğa girecektim buradan almaya deymezmi acaba,aynı paraya daha iyisi bulunurmu,bu ürünleri kullanan arkadaşların yorumları yol gösterecektir,şimdiden teşekkürler
     
  11. ulku_seven

    ulku_seven Üye

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    22 Kasım 2011
    Mesajlar:
    49
    Beğeniler:
    0
    bimde 3 hafta once 8+1 bilyalı makine vardı, bilmiyorum içinizden alan oldumu ama benim kardeşim almış benim için şimdilik görme şansım olmadı. eger alanlar varsa yorum ve kamış tavsiyesi alabilirmiyiz acaba :))