Duyuruyu Kapat
Google Gözat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Biri Sazan Avı Organizasyonu mu dedi

Konu, 'Balık Avı Organizasyon Planları Arşivi' kısmında jacksoonn007 tarafından paylaşıldı.

  1. jacksoonn007

    jacksoonn007 Aktif Üye

    Yaş:
    31
    Kayıt:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    468
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    Kütahya
    -Hepimizin bildiği gibi 15 haziranda sazan avı için sezon açıldı ama sitemizde bir sazan avı organizasyonu gerçekleştiremedik bende bir tatlı su balıkçısı olarak duruma bir el atmak istedim.

    -Bu organizasyon için bir fikri olanlar varsa bizimle paylaşabilir vede düşüncelerini yazabilir.

    -Böyle bir organizasyona ben evsahipliği yapabilirim yada hepimizin bir ortak kararıylada başka bir şehirde herkese uygun olabilecek bir avlak bulunabilir. Zaten kafadan liste başındaki isimler belli ; hunter , hamdi , focaiano , faruk usta , şileli , jacksoonn007 (ben) bülent yalçın , yanlarında 1er yada 2 şer misafirleri sitedeki diğer abi ve arkadaşlardanda katılım olacaktır mutlaka (mesela maraşlıözkan , freefish gibi) yani nereden baksak 25 kişinin altına düşmeyiz diye düşünüyorum

    -EVET!!!!
    1-Kimler gelebilir
    2-Tarih olarak ne zaman olabilir
    3-Avlak neresi olabilir
     
  2. Sponsorlu Bağlantılar
  3. marasliozkan

    marasliozkan Aktif Üye

    Yaş:
    28
    Kayıt:
    2 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    237
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    İstanbul
    Tarih uyarsa kesinlikle gelirim yer önemli değil.
     
  4. onder

    onder Aktif Üye

    Yaş:
    38
    Kayıt:
    1 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    785
    Beğeniler:
    93
    Tarihe göre ben de bakarım.
     
  5. Aladağ

    Aladağ Üye

    Yaş:
    45
    Kayıt:
    3 Eylül 2011
    Mesajlar:
    57
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    İstanbul/Pendik
    Serkan kardeşim vakit uyduktan sonra bir çok arkadaşımız gelecektir eminim.yer benim içinde sorun değil.önemli olan beraber birşeyler paylaşarak güzel vakit geçirebilmek
     
  6. freefish

    freefish Aktif Üye

    Yaş:
    33
    Kayıt:
    1 Ekim 2010
    Mesajlar:
    493
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    Kocaeli-izmit
    Serkan kardeş güzel olur.
    Herkes başladı LÜfer Levrek beklemeye bari beklerken boş durmamak lazım
    Yer olarak benim önerim İshakçılar göleti balık ve konaklama için ideal bir yer
    fakat diğer arkadaşlar da öneride bulunacaklardır.
    Tarih konusunda havaların fazla soğumasını bekleden olması konaklama ve balık için sakıncalı olabilir, bence !!!
    Katılımcılar listesinde ön kayıtda bende varım

    Gölet hakkında kısa bilgi :
    Panoramio - Photo of Tahtalı Göletinde Bahar

    Sizdengelenler-7 - Mehmet_Uzmez_Sazan-3

    ÖNEMLİ BİR HATIRLATMA :
    Kamader tarafından düzenlenecek organisyona katılmak nasıl olur ?
    yarışma koşulları

    Kamader e Hoşgeldiniz

    bu da malum meşhur ÇAYIRKÖYDEN (göleti) çıkan sazan
    http://carp41.com/images/phocagallery/2010/thumbs/phoca_thumb_l_29102009083.jpg
     
  7. jacksoonn007

    jacksoonn007 Aktif Üye

    Yaş:
    31
    Kayıt:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    468
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    Kütahya
    -kardeşim bahsettiğin yerler bence güzel yerler ama dediğin gibi bayram tatili bitince bu konunun üzerine dahada düşülecektir
    -ben kamaderin org na katılma taraftarı değilim çünkü benim düşüncem orada 150 kişinin 30 unu tanıyacağıma 30 kişi tanıdık gitmek daha güzel olur diye düşünüyorum birde bildiğim kadarıyla 2li gruplar oluşturyorsun kurayla nerelere oturacağın belli oluyor yani çok dağınık olacağız ve mollaköydeki ortamı kurmamız imkansız olacak birde bu kadar bence bizim için olumsuzluğun yanında katılım ücretide vermek bana pek sıcak gelmedi kardeşim tabikide bu benim şahsi fikrim diğer abilerim ne düşünür bilemem
     
  8. jacksoonn007

    jacksoonn007 Aktif Üye

    Yaş:
    31
    Kayıt:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    468
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    Kütahya
    ah abim ah sen sitemizde yeni bir abimizsin bu sitedeki diğer abi ve arkadaşları bi tanısan önce veriyorlar zehiri abi bir org .da ondan sonra ilk org ne zaman diye çırpınıp duruyorsun bana bir kez katılmak nasip oldu daha abi sitemizin org na bu geçtiğimiz mayıs ayında sakarya mollaköyde hayatımdaki en güzel muhabbetlerden ve en sıcak ortamlardan birisiydi abicim nedemek istediğimi inş sitemizin bir org na katıldığında anlarsın abicim
     
  9. oktay16

    oktay16 Moderatör

    Yaş:
    37
    Kayıt:
    31 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    4.585
    Beğeniler:
    867
    Şehir:
    BURSA
    Bu sıralar ismini çok sık duyduğum Biga Bakacak göleti sazan konusunda çok verimli, düşünülebilecek ilk yerlerden biri olmalı. Balık garanti:D
     
  10. jacksoonn007

    jacksoonn007 Aktif Üye

    Yaş:
    31
    Kayıt:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    468
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    Kütahya
    abi tam 1 ay önce hem arkadaşım hemde eski patronumun eniştesi oraya balığa gitmişti ve boğularak hayatını kaybetti çocuk bursalıydı adı bayram öztürk haberlerde filan çıktı belki hatırlarsın
     
  11. Aladağ

    Aladağ Üye

    Yaş:
    45
    Kayıt:
    3 Eylül 2011
    Mesajlar:
    57
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    İstanbul/Pendik
    Serkancım amacım sadece site üstünde tanışık kalmak değil zaten.inşallah güzel organizasyonlarda sizlerle tanışabilmek.