Duyuruyu Kapat
Google Gözat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Distan takma motor ariza

Konu, 'Tekne ve Motor Bakımı' kısmında Balikci1 tarafından paylaşıldı.

  1. Balikci1

    Balikci1 Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    13 Nisan 2015
    Mesajlar:
    84
    Beğeniler:
    3
    Sevgili dostlar hepinize merhaba bugun hidea 20 hp motorumla giderken motor daha sifir calisali 3 saati gecmedi yarim gazda giderken hafif tekliyo gibi oldu daha sonra gaz kestim gazi kesince stop etti ve motordan dumanlar cikmaya basladi motoru hemen stop ettim tekrar calistirdigimda yaglama sistemi kirmizi isigin yandigini ve motorun su sogutmasindan tahliyeden su gelmedigini gordum ve motoru hemen stop ettim ve kureklerle kiyiya gelmek zorunda kaldim kureklerle bir haylide acilmistik sizce sorun ne olabilir
     
  2. Sponsorlu Bağlantılar
  3. Balikci1

    Balikci1 Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    13 Nisan 2015
    Mesajlar:
    84
    Beğeniler:
    3
    Simdi motoru calistirdigimda kirmizi isik yanmiyor fakat hala su gelmedigi icin motoru hemen stop ediyorum
     
  4. Erol 61

    Erol 61 Daimi Üye

    Kayıt:
    2 Ocak 2015
    Mesajlar:
    2.100
    Beğeniler:
    1.488
    Şehir:
    İstanbul
    Kuyruk kısmından su aldığı yer tıkanmıştır başka birşey olamaz yeni motor diyorsunuz
     
  5. Erol 61

    Erol 61 Daimi Üye

    Kayıt:
    2 Ocak 2015
    Mesajlar:
    2.100
    Beğeniler:
    1.488
    Şehir:
    İstanbul
    Tel gibi birşey sokun ordan içeri kurcalayın biraz bakın düzelecektir
     
    Balikci1 bunu beğendi.
  6. Balikci1

    Balikci1 Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    13 Nisan 2015
    Mesajlar:
    84
    Beğeniler:
    3
    Evet motor daha sifir gercekten bizide cok korkuttu ve cok sasirdik yarin servise goturecegim ins baska bisidi yoktur motoru calistirmadim zaten bu sekilde fakat dediginiz aklimiza geldi dediginiz yere baktik pek birsey goremedik ama
     
  7. Erol 61

    Erol 61 Daimi Üye

    Kayıt:
    2 Ocak 2015
    Mesajlar:
    2.100
    Beğeniler:
    1.488
    Şehir:
    İstanbul
    Uzun bi ince metal Çubuk sokun bakın çok basit kürdan filan sokmayın kırılıp içinde kala bilir
     
  8. Balikci1

    Balikci1 Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    13 Nisan 2015
    Mesajlar:
    84
    Beğeniler:
    3
    Su aldigi yer kucuk kucuk delikler yanliz cok ince tek delik degil yani igne zor girer bi delige
     
  9. uykucukirmizi

    uykucukirmizi Aktif Üye

    Kayıt:
    7 Kasım 2014
    Mesajlar:
    154
    Beğeniler:
    59
    Şehir:
    Ayvalık/BALIKESİR
    bence bişi sokma sonra uyanık servisler siz bunu kurcalamışınız diyor garantisi vardır onun daha
     
  10. vetburak35

    vetburak35 Aktif Üye

    Kayıt:
    11 Kasım 2014
    Mesajlar:
    174
    Beğeniler:
    102
    Şehir:
    İzmir
    Hocam motor işemesi diye bir tabir var oradan suyu dışarı atar. Uzun Metal bir teli içeri sokup kurcalayın az biraz sonra motoru suda çalıştırın işeme yaparsa ne mutlu size.
     
  11. Balikci1

    Balikci1 Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    13 Nisan 2015
    Mesajlar:
    84
    Beğeniler:
    3
    Arkadaslar ilginize tesekkurler bugun servise gittim kuyrugu soktu lastik bitmis ayrica ustteki kapagida yakmis eritmis 300 tl masraf dedi malesef susuz calistigi icin kullanici hatasi garanti kapsamina girmez dedi