Duyuruyu Kapat
Google Gözat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Fethiye'de kofana avım... :)

Konu, 'Balık Avı ile İlgili Fotoğraflı Av Hikayeleri' kısmında Fatih Koç tarafından paylaşıldı.

  1. Fatih Koç

    Fatih Koç Daimi Üye

    Yaş:
    40
    Kayıt:
    25 Ekim 2010
    Mesajlar:
    1.233
    Beğeniler:
    11
    Merhaba Dostlar...
    Bana göre baya uzun bir zaman önce yaptığım Turna (baracuda) avımdan sonra uzun uzadıya ne bi av yapabildim ne de işlerden ve koşturmacadan ava vakit ayırabildim.
    Ama nasıl bir sevdaysa artık yeni doğan Oğlum Mustafa Efe'nin hastane koşturmacasında bile aklım ara ara balıkta ve atçekteydi..
    Varın gerisini siz hesap edin
    Neyse uzatmadan bugünümü anlatmaya başlamak istiyorum.
    İş ve av ortağım Ali'yle bugün benim özel işlerim sebebiyle öğleden sonra 14:20 gibi görüşebildik.
    Ee tabi her balık sevdalısının aklına geldiği üzere bizimde o saatten sonra iş güç aklımızdan çıkmış, nereye gitsek nasıl atsak çeksek gibi düşünceler dolanıyordu beynimizde
    Sözün kısası bikaç koy gezmeye ve tulumlarla girebildiğimiz kadar denize girip şansımızı zorlamaya karar verdik.
    Benim için kötü tarafı ne çaydanlık var yanımızda ne de semaver
    Çaysızda avmı olurmuş canım..
    İlk önce arabayla birazdan göreceğiniz harika manzarası olan yere geldik, buraya bu manzara eşiliğinde sevgilileriyle müzik dinlemeye cilveleşmeye gelen genç arkadaşları, onlar ve benzeri sevdalıların içip içip kırdığı bira şişelerinin kırıklarını aşa aşa sevgilimiz olan denize koştuk..
    Koştukta bu güzel günde bizim gibiler atçek yapmak isterken ''haydaa..!!'' dedirtecek görüntüyle karşılaştık..
    Fethiye kürek takımı antrenmanı
    Hadi buyrun bakalım adamlar dibimizden geçiyor ve bilirsiniz çokta süratliler.. Hadi bakalım nasıl atıp çekeceksek artık..
    Buz gibi kolalar eşliğinde başladık yanımızdan geçen kürekçi arkadaşlara takılmaya
    ''Aman canım böyle kuru kuruda çekilirmi bu kürekler insan bi silikon bağlarda sırtı çeke çeke gider'' falandan başlada az yakınımıza yaklaşanlara kamyoncuya yol açar ''gibi gel gel gel topla gel hooooppp!!!'' diyerekten devam etti bi süre bizim balık maceramız
    Eğlenmedikte değil hani ama gırgır şamatada bir yere kadar değil mi ama
    Zaten çayda yok keyfim kaçık tadım tuzum yok öylece bakınıp durduk kürekçi arkadaşlara..
    Hatta bu kürek teknelerinin ince yapısından dolayı balıkların bundan çok fena korkacagını, bizim hedefimiz olan turna (baracuda) levrek, lüfer tayfasının bunları kılıç balıgı sanıp kaçacagını bile kendi kendimize düşünüp baya bi güldük
    Derken efendim bizim sporcular karaya akşam suyuna yakın bir zamanda ayak bastılarda bizde ohh be diyebildik..
    Başladık bi gayretle atıp çekmelere, zor hatta hiç yok biliyoruz ama bi ümit işte naparsınız..
    Ümit fakirin ekmeğiymiş ye babam ye ne biter ne tükenir..
    Atıyoruz çekiyoruz atıyoruz çekiyoruz..
    Atıyoruz çekmiyoruz beklesin orada biraz sinir oldum
    Hava kararmıştı ve gitsekmi diye kendi kendimize söylenmeye başlamıştıki her zaman olan şey oldu nedense hep son anda oluyor bu
    Sahtem oldukça uzaga gitmiş ve 30 mt kadar yaklaşmışken birdenbire ani bi asılma.. halatamı takıldı diyecem halat yok taş desem oda yok ve cırrrrrrrr kalamam ağlamaya başladı be dostlar..
    Onun ben gözünden dökülen 1 damla yaşa kurban olmammı
    Turna bu turna fena basıyor...
    Yok be ne turnası baksana kafa atıyor balık resmen kesin levrek hemde en az 4-5 kg..
    Ne bu yahu diye diye kalamamı çok az kapatıp başladım balıkla boğuşmaya..
    Benim bildiğim balık zora geldimi geriye dogru kaçmaya çalışır ve o yönde kafa atar ama bu başka bişey resmen suyun yarım metre üzerine sıçrıyor karanlıkta beyaz bişeyler görüyorum ama net değil..
    ne bu acaba diyorum...
    İnanılmaz basıyor arkadaşlar çok samimiyim suda sektire sektire getiriyorum resmen balığı bi taa dipte, bi suyun 40-50 cm üzerinde.. ne kadarda güçlü öyle..
    Ali şapırtılara koşup gelmiş yanıma elinde kakıçla ama yok ben bunu karnını yere sürte sürte çekecem istemem diyorum
    Zaten balık yarı uçuyor gibi bişey
    Ve çıkıyor geliyor güzel kofanam..
    1.950 gram maşallah
    bi süre makinayla uğraşıyorum bu sırada balığı canlı tutmak için Aliden arabada kova var onu istiyorum kova geliyor kovaya bile sıgmıyor aslan parçası
    Fotoğraf makinemde pilleri takılı halde unutmuşum video moduna geçmiyor birtürlü maalesef ama sözüm olsun birdahaki avımda balık gelirken başlayacam videoya arkadaşlar..
    benim Efeden büyük canım benim
    Ve düelloyu ben kazandım
    Daha güzelleri sizlerin olsun arkadaşlar..
    Av yeri: Fethiye Körfezi
    Kamış : Okuma salina seaspin 240
    Makina : Ryobi ucusima 300vi
    Misina : Okuma bluefish 0.26mm
    sahtem: strike pro eg 063f renk kodu 010A
    [​IMG][/URL]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. Sponsorlu Bağlantılar
  3. BİROL

    BİROL Daimi Üye

    Yaş:
    47
    Kayıt:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    4.149
    Beğeniler:
    34
    Şehir:
    İSTANBUL
    Maşallah maşallah.
    Millet boğazda sarıkanatı zor buluyor,siz maşallah ağababasını yutmuşsunuz.
    Tebrikler....
     
  4. Selahattin

    Selahattin Moderatör Yönetici

    Yaş:
    31
    Kayıt:
    2 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    7.870
    Beğeniler:
    4.147
    Şehir:
    Şişli, İstanbul
    Tebrikler Fatih abi çok güzel anlatım çok güzel av olmuş. Daha güzelleri de rastgelsin ellerine sağlık:)
     
  5. duzensiz

    duzensiz Daimi Üye

    Kayıt:
    2 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.066
    Beğeniler:
    24
    tebrikler fatih abi, çok güzel bir kofana :)
     
  6. agartan

    agartan Moderatör Yönetici

    Yaş:
    51
    Kayıt:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    18.734
    Beğeniler:
    5.731
    Şehir:
    İstanbul
    Öncelikle sizin gözünüz aydın, Efe de bu dünyaya hoş gelmiş.
    O na uzuuun ve sağlıklı bir ömür dilerim.

    Birçoğumuzun başına geldiği gibi umutlar tükenmek üzereyken gelen o güzelim balık avcının tüm yorgunluğunu alır.
    O harika manzaralı yerlerde avlanmak ise bambaşka olmalı.
    Daha da iyileri rastgelsin.
    Tebrikler
     
  7. C.POLAT

    C.POLAT Aktif Üye

    Kayıt:
    1 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    526
    Beğeniler:
    15
    Tebrik ederim çok güzel bir kofana :)
     
  8. bahaberk

    bahaberk Üye

    Kayıt:
    27 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    32
    Beğeniler:
    1
    Tebrik ederim güzel bir balık. her daim rasgelsin.
     
  9. löngöz

    löngöz Daimi Üye

    Yaş:
    60
    Kayıt:
    5 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.821
    Beğeniler:
    108
    Şehir:
    İZMİR,AKYAKA
    kutlarım çok güzel bir kofana ,,avlarınızda başarılar.....
     
  10. KARAGÜLLE

    KARAGÜLLE Üye

    Yaş:
    48
    Kayıt:
    6 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    39
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Fethiye
    Tebrikler.
    Demekki Şat tarafında kaybolan kofanalar oradaymış.
    Şansınız daim olsun.
     
  11. m1976k

    m1976k Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Kasım 2010
    Mesajlar:
    472
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    ortaca /muğla
    güzel bir av olmu tebrikler darısı tüm sevenlerin başına...