Duyuruyu Kapat
Google Gözat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Günlüğe Düşenler...

Konu, 'Balık Avı ile İlgili Fotoğraflı Av Hikayeleri' kısmında magnificent tarafından paylaşıldı.

  1. magnificent

    magnificent Aktif Üye

    Kayıt:
    25 Haziran 2010
    Mesajlar:
    464
    Beğeniler:
    6
    Sevgili Günlük;
    Bugün 15 Ocak 2012 .
    Bu Pazar bir değişiklik yapıp arkadaşlarımla Boğaz'a balığa gitmeye karar verdim. Eşim de bu duruma çok sevindi tabikide. C.tesi akşamından tarifi özel allah belanı vermesin böreklerinden hazırlayıp Balığa giderken arkamdan dua da etti. "Allah akıl versin" diye. Sağ olsun..

    Daha öncedende anlaştığımız üzere ben her ne kadar saate itiraz etsemde 05:30 ‘da Mehmet abi ve Mahmut ile buluşup Boğazın yolunu tuttuk.Mekanımıza vardığımızda birde ne görelim.Her taraf sanki geceden ince bir kar yağmış gibi bembeyaz. Çok hoş bi görüntü idi sevgili günlük.
    Sanki balık tutacakmışcasına takımlarımızı açıp balık aradıksada,ardığımızı pek bulamadık.Buz kesen hava, kamışlarımızı bile dondurdu. Sen gel bizi düşün. Daha önceki haftalarda yaşanan büyük göçden eser yokdu.Ancak tek birtane balığı zor tuttuk.
    Bizde kah tarifi özel böreklerden yedik, kah birbirimizle eğlendik. Mahmut abinin balık tutmayan rapalasıyla konuşmalarına şahit olduk. Yiğit BULUT’un Mahmut abinin göbeğinin kilosunun 100 bandını kırarsa 120 ye fırlar tahminlerini tartıştık.Mehmet abinin Yeniçeri ocağındaki askerlik anılarını dinledik. Boycıköye gittik.Emirgana baktık,Tokmak burnunda istavrit tuttuk.Sandalcıların koca denizi paylaşamadıklarını gördük…
    İşte böylece bir Pazar sabahını,balık tutamasakda,tutsakda resimlemeye gerek görmesekde geçirdik. Sevgili günlük.
    Hayır,ölülerde sanıyor ki diriler hergün helva yiyor.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Sponsorlu Bağlantılar
  3. löngöz

    löngöz Daimi Üye

    Yaş:
    60
    Kayıt:
    5 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.821
    Beğeniler:
    108
    Şehir:
    İZMİR,AKYAKA
    akıllı adam ,gün ağardıktan sonra sabah 8,00 gibi gider değilmi yaa...
    ama o zamanda balıkçı olamaz...
    sizin av da ""balık bahane ,,gerisi şahane ""türden bir av olmuş,,iyide olmuş...
    rastgelsin...:):)
     
  4. hızır şeref gültekin

    hızır şeref gültekin Daimi Üye

    Yaş:
    33
    Kayıt:
    17 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    3.985
    Beğeniler:
    365
    Şehir:
    rize
    ne güzel bir gün lük müş :D tek de olsa lüfer yahu o kadar haksızlık etmeyin balık tutmayan rapala ile dialoğu merak ettim doğrusu :D
     
  5. magnificent

    magnificent Aktif Üye

    Kayıt:
    25 Haziran 2010
    Mesajlar:
    464
    Beğeniler:
    6
    Bu gerisi şahane bizim bünyeyi fena bozdu Bülent abi.Bildiğin gibi değil yani
    :)
    Valla bizde hayret ettik Mahmut abiyi görünce.Aramızda mesafe vardı uzakdan rahatsız etmeden izledik.Hava çok soğukdu ondandır dedik.
    Böyle elini sallaya sallaya bişiler anlatıyodu rapalasına ama... İlginçti yani.
     
  6. Hamdi

    Hamdi Admin Site Admin

    Yaş:
    42
    Kayıt:
    29 Nisan 2010
    Mesajlar:
    18.761
    Beğeniler:
    8.120
    Şehir:
    İstanbul
    Bir nevi bu raporlarda sitede günlük oluyor, ileride bakıp balık almayan rapalayı hatırlarsınız :)
     
  7. magnificent

    magnificent Aktif Üye

    Kayıt:
    25 Haziran 2010
    Mesajlar:
    464
    Beğeniler:
    6
    Evet,evet Hamdi abi. Öyle oluyor hakkaten. :)
     
  8. balıkçıı

    balıkçıı Aktif Üye

    Kayıt:
    1 Eylül 2010
    Mesajlar:
    368
    Beğeniler:
    87
    Şehir:
    zonguldak
    tebrikler istanbul harika balıklar harika rast gelsin
     
  9. Dejavu

    Dejavu Aktif Üye

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    28 Eylül 2011
    Mesajlar:
    133
    Beğeniler:
    36
    Şehir:
    Istanbul
    Balık bahane ama ortam şahane olmuş. Çok güzel görüntüler. Rastgele...
     
  10. agartan

    agartan Moderatör Yönetici

    Yaş:
    50
    Kayıt:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    18.691
    Beğeniler:
    5.694
    Şehir:
    İstanbul
    Orda var bi tane işte..
    Ona herşey değer.
    Gayet te güzel av olmuş Ramazan. :D
     
  11. magnificent

    magnificent Aktif Üye

    Kayıt:
    25 Haziran 2010
    Mesajlar:
    464
    Beğeniler:
    6
    Sizde harikasınız. :)
    O sizin kendi güzelliğiniz.
    Haklısın Şeref abi,nankörlük etmişim gibi olmuş biraz. Hatta bi kaç istavritde tuttuk.Yarım kilo belki gelir.
    Onlarada burdan bu vesile ile selam gönderyim ... :D
    Ama balık boğazdan elini eteğini çekmiş gibi geldi bana.Ta Kalender e kadar pek bişey tutulduğuna rast gelmedik.

    Biz geri çekilip mevzileri güçlendirme kararı aldık.Zayiat da çok bu sene.Her çıtırtıya kurşun salladık... :D