Duyuruyu Kapat
Google Gözat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

İzmir'den Lüferler

Konu, 'Balık Avı ile İlgili Fotoğraflı Av Hikayeleri' kısmında Plankton tarafından paylaşıldı.

  1. Plankton

    Plankton Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Nisan 2014
    Mesajlar:
    331
    Beğeniler:
    354
    Şehir:
    İzmir
    Geçtiğimiz günlerde yapılan lüfer avları. @Ozkanartuc ve @Horozbina ile yaptığımız ve benim tek başıma yaptığım avlardan kareler. :)

    Bir ara Bülent Abi ile birlikte @agartan Şeref Abi de geldi.O gün ben biraz geç katıldım onlara, o günde güzel balıklar almışlar.

    Biraz geç oldu ama bendeki fotoları atmaya çalışayım :D Fotolar çok karıştı Özkan Abi ile tuttuklarımızdan son 7 liyi diğer konuya atmamış onuda buldum. :)

    Onun harici benim tuttuklarım var onunda haricinde Bülent Abi geldi onla beraber tuttuklarımız var.40 tane falan balık vardı.Bir çok sahte kullanıldı.

    max-rap 17, daiwalar, ima sasuke , kendo, savagear hatırladıklarım :)

    Fotolar çok fazla olduğu için bulabildiklerimi atıyorum.

    Herkese rastgelsin :)

    IMG_20150105_091241.jpg IMG_20150105_091349.jpg IMG_20150105_091715.jpg IMG_20150105_094912-001.jpg IMG_20150110_184213.jpg IMG_20150110_184813.jpg IMG_20150115_192931.jpg IMG_20150115_193101.jpg IMG_20150115_193146.jpg IMG_20150115_193530.jpg IMG_20150116_193840.jpg IMG_20150116_193933.jpg IMG_20150121_192136.jpg IMG_20150121_192203.jpg IMG_20150121_192242.jpg IMG_20150121_192332.jpg IMG_20150121_192414.jpg IMG_20150121_192509.jpg IMG_20150121_192601.jpg
     
    kadercam, Can_Ordu, 3rdem ve 6 kişi daha bunu beğendi.
  2. Sponsorlu Bağlantılar
  3. Ozkanartuc

    Ozkanartuc Aktif Üye

    Yaş:
    34
    Kayıt:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    255
    Beğeniler:
    192
    Şehir:
    Kocaeli
    Salih hafta sonu hazır ol yeni askerler ile geliyorum. Taktik çalışmaları yaptım strateji geliştirdim bu sefer daha iyi bir av olacak inş. Lüferlere iyi bak kaçmasınlar. :D
     
    Plankton bunu beğendi.
  4. Plankton

    Plankton Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Nisan 2014
    Mesajlar:
    331
    Beğeniler:
    354
    Şehir:
    İzmir
    Hafta sonu hangi gün Özkan Abi :D Lüferlere iyi bakıyorum zarganayla besliyorum onları hergün :D
    Özelden bir şey yazacağım :D
     
  5. Ozkanartuc

    Ozkanartuc Aktif Üye

    Yaş:
    34
    Kayıt:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    255
    Beğeniler:
    192
    Şehir:
    Kocaeli
    C.tesi günü ciddi bir toplantım var,bitirir bitirmez arabaya atlayıp geliyorum,umudum akşam suyuna yetişmek ama zor görünüyor.
     
    Plankton bunu beğendi.
  6. i.samay

    i.samay Aktif Üye

    Yaş:
    39
    Kayıt:
    27 Şubat 2014
    Mesajlar:
    157
    Beğeniler:
    139
    Şehir:
    Manisa
    İzmirden Lüfer haberi almak gerçekten çok güzel. Ben daha tanışamadım bu güzel balıkla. Ellerinize sağlık. Her zaman rasgelsin.
     
    Plankton bunu beğendi.
  7. Horozbina

    Horozbina Daimi Üye

    Kayıt:
    17 Ocak 2012
    Mesajlar:
    2.149
    Beğeniler:
    3.177
    Şehir:
    Tekirdağ / İstanbul / Ören
    Yarin lüferin son günü.
    Gece 23:30 dan sonra Bölgeyi terk edecekler. Halbuki Karadenizden yeni inmiş Boğaz lüferleri kadar Yağlı ve lezzetliler.
    Buldukları yeni Zargana tarlasında hayal kırıklığına uğrayacaklar ama söz dinlemiyorlar.

    Salih'in zarganalarını artık beğenmiyorlar.
     
    Plankton bunu beğendi.
  8. Ozkanartuc

    Ozkanartuc Aktif Üye

    Yaş:
    34
    Kayıt:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    255
    Beğeniler:
    192
    Şehir:
    Kocaeli
    Nereye gideceklerini de söylediler mi Bülent abi,peşlerinden gidelim yahu. :)
     
    Horozbina bunu beğendi.
  9. hakan3506

    hakan3506 Aktif Üye

    Yaş:
    32
    Kayıt:
    27 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    540
    Beğeniler:
    346
    Şehir:
    İzmir KARŞIYAKA
    Hay maşallah en kötü avınız böyle olsun..Bülent abi içim kıpır kıpır bilesin :D
     
    Plankton bunu beğendi.
  10. Berke Öztürkmen

    Berke Öztürkmen Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    733
    Beğeniler:
    576
    Şehir:
    İZMİR
    Haberimiz var raporu bekliyordum. Hayırdır rapor niye gecikti böyle? :D Azıcık kafanızı avdan kaldırın be yav :D
     
    Plankton ve Horozbina bunu beğendi.
  11. Horozbina

    Horozbina Daimi Üye

    Kayıt:
    17 Ocak 2012
    Mesajlar:
    2.149
    Beğeniler:
    3.177
    Şehir:
    Tekirdağ / İstanbul / Ören
    Sen yatakla uğraş sonra, balığı ağcılar yakalıyor diye şikayete devam et.

    Önceki gün Ali İhsan hoca kedileri canlı lüferle besledi.:agla:
    Dün sadece 2 saat olta salladık.
    Salih Kendo Sea Bass ile ilk avını yaptı.
    Helal olsun sana KENDOOOOO
     
    Plankton bunu beğendi.