Duyuruyu Kapat
Google Gözat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Kalemden Sahte Olur mu?

Konu, 'Spinning Avcılığı Teknikleri ve Malzemeleri' kısmında eylmz tarafından paylaşıldı.

  1. eylmz

    eylmz Daimi Üye

    Kayıt:
    17 Kasım 2012
    Mesajlar:
    1.365
    Beğeniler:
    1.009
    Şehir:
    AVCI-LAR
    Sevgili Arkadaşlar bir hafta sonu balığa gitmedim elektrik yüklüyüm.Günlük hayatta kadınların küpesine kaşık, kalın eşortmanıma makine kılıfı olur mu gözü ile bakmaya başlıyorum.Herşeyi balık avında kullanılabilir mi diye değerlendirmeye başlıyorum.Hadi gidelim diyene nereye hangi avlağa diye soruyorum..Meslekten midir nedir akşama kadar kalemlerle haşır neşir oluyoruz.Bende bunu değerlendireyim dedim.
    Sevgili arkadaşlar uygun olduğunu düşündüğüm iki tükenmez kalemi kullanarak sahte yapmaya çalıştım.Yapımı çok kolay uygun boyutlarda kestim ve içine tel ekledim.Telin bir ucu iğnede diğer ucu ise fırdöndüde olacak şekilde ayarladım.İçine küçük kurşunlar ekledim yeteri ağırlığa ulaşması için.Fırdöndülü kısmı silikon ile kapattım.Daha detyalı bilgi isteyenler özelden yazabilir......

    Ayrıca arkadaş hanım istese almam gittim sahte balık yapıcam diye ojenin en kralını aldım.Flormar :)
     

    Ekli Dosyalar:

    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 14 Nisan 2014
  2. Sponsorlu Bağlantılar
  3. turna

    turna Aktif Üye

    Yaş:
    68
    Kayıt:
    24 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    201
    Beğeniler:
    14
    Şehir:
    Ankara
    Ellerine sağlık, avın bol olsun.
     
  4. eylmz

    eylmz Daimi Üye

    Kayıt:
    17 Kasım 2012
    Mesajlar:
    1.365
    Beğeniler:
    1.009
    Şehir:
    AVCI-LAR
    Eyvallah alabalık ve kasna avında denemeyi düşünüyorum
     
  5. Horozbina

    Horozbina Daimi Üye

    Kayıt:
    17 Ocak 2012
    Mesajlar:
    2.149
    Beğeniler:
    3.176
    Şehir:
    Tekirdağ / İstanbul / Ören
    Güzel uğraş helal olsun, balıksız kalma..

    Alabalık için en güzel tırnak makasından oluyor. Bir de onu dene.
     
  6. Dündar

    Dündar Daimi Üye

    Kayıt:
    9 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.186
    Beğeniler:
    1.868
    Şehir:
    .......
    Emeğine sağlık , şansı açık olsun.
     
  7. eylmz

    eylmz Daimi Üye

    Kayıt:
    17 Kasım 2012
    Mesajlar:
    1.365
    Beğeniler:
    1.009
    Şehir:
    AVCI-LAR
    Zaten ben tırnak makasını koymuştum sen diğerlerini mi sandın ilahi hocam. :)


    eyvallah dündar hocam umarım yazdan sonra bende levrek peşindeyim
     
    Dündar bunu beğendi.
  8. Dündar

    Dündar Daimi Üye

    Kayıt:
    9 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.186
    Beğeniler:
    1.868
    Şehir:
    .......
    Hadi hayırlısı bakalım , şansın açık olsun
     
  9. around deep

    around deep Aktif Üye

    Kayıt:
    22 Aralık 2013
    Mesajlar:
    292
    Beğeniler:
    202
    Eline saglik insallah av yaparlar :)
    Ben de jighead lere kas goz yapmak icin oje aliyorum. Magazalardaki bayan calisanlar anlamsiz bakislarla beni izliyorlar :)
     
    KalamA ve Dündar bunu beğendi.
  10. Dündar

    Dündar Daimi Üye

    Kayıt:
    9 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.186
    Beğeniler:
    1.868
    Şehir:
    .......
    Bu oje kısmı sanırım bir çoğumuzun başında.
    Platine bir giriyoruz renk arıyoruz kendimizce enterasan bakışlara maruz kalarak:D:D:D
    Komik bir an.
     
    around deep, karaelmasli ve KalamA bunu beğendi.
  11. fthdmr

    fthdmr Aktif Üye

    Yaş:
    33
    Kayıt:
    5 Haziran 2013
    Mesajlar:
    614
    Beğeniler:
    189
    Şehir:
    İstanbul\ tuzla