Duyuruyu Kapat
Google Gözat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

LÜFERE HAZIRIM

Konu, 'Kıyıdan Balık Avcılığı ve Uygulamalı Teknikleri' kısmında lüferoski tarafından paylaşıldı.

  1. lüferoski

    lüferoski Aktif Üye

    Yaş:
    38
    Kayıt:
    12 Kasım 2010
    Mesajlar:
    711
    Beğeniler:
    10
    Şehir:
    istanbul.
    işlerin yoğunluğu ve raporların yavaş yavaş hareketlenmesi beni acayip şekilde demoralize ediyor..ilk fırsatta balığa gitmem kovaya lüferi sokmam lazım..kardeşim ozanla takımları dizzdik..çok özendik mutlaka balık almalıyız..inşallah cumartesi akşamı voleyi vurucaz..bakalım neler olacak çok özledim valla..lüferler şu an itibariyle akmaya başlamış sağlam yerlerden haberleer geliyor..kimse oturmasın yerinde,oltanız suda olsun..rastttgeleee...:)
     
  2. Sponsorlu Bağlantılar
  3. freefish

    freefish Aktif Üye

    Yaş:
    33
    Kayıt:
    1 Ekim 2010
    Mesajlar:
    493
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    Kocaeli-izmit
    harriiiika bir hazırlık olmuş abi
    bol lüfer ler inşallah
     
  4. agartan

    agartan Moderatör Yönetici

    Yaş:
    50
    Kayıt:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    18.693
    Beğeniler:
    5.696
    Şehir:
    İstanbul
    bu hazırlığa hüsran yakışmaz.
    Rastgelsin Sedat
     
  5. Hamdi

    Hamdi Admin Site Admin

    Yaş:
    42
    Kayıt:
    29 Nisan 2010
    Mesajlar:
    18.767
    Beğeniler:
    8.121
    Şehir:
    İstanbul
    Süper bir hazırlık olmuş, aman Lüferler duymasın :)

    Rastgele..
     
  6. lüferoski

    lüferoski Aktif Üye

    Yaş:
    38
    Kayıt:
    12 Kasım 2010
    Mesajlar:
    711
    Beğeniler:
    10
    Şehir:
    istanbul.
    eyvallah kardeşim.
     
  7. lüferoski

    lüferoski Aktif Üye

    Yaş:
    38
    Kayıt:
    12 Kasım 2010
    Mesajlar:
    711
    Beğeniler:
    10
    Şehir:
    istanbul.
    aynen katılıyorum abi tutana kadar ortalıkta yok bilginize:)
     
  8. lüferoski

    lüferoski Aktif Üye

    Yaş:
    38
    Kayıt:
    12 Kasım 2010
    Mesajlar:
    711
    Beğeniler:
    10
    Şehir:
    istanbul.
    valla onların oldugunu biz duyduk onlarda bizim geldiğimizi duysunlar :)
     
  9. özcan bolat

    özcan bolat Daimi Üye

    Yaş:
    40
    Kayıt:
    2 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.024
    Beğeniler:
    66
    Şehir:
    istanbul/ümr
    rast gele bendede durumlar aynı şu elim bi iyileşe alçı bi çıksın elimden kampet indirecegim sahile
     
  10. lüferoski

    lüferoski Aktif Üye

    Yaş:
    38
    Kayıt:
    12 Kasım 2010
    Mesajlar:
    711
    Beğeniler:
    10
    Şehir:
    istanbul.
    .
    Geçmiş olsun önce sağlık SEZONA yetiş yeter.
     
  11. oktay16

    oktay16 Moderatör

    Yaş:
    37
    Kayıt:
    31 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    4.585
    Beğeniler:
    867
    Şehir:
    BURSA
    Takımlar fenaymış sedat,:) çok can yakar bunlar, özendim valla, Rastgelsin inşalah...