Duyuruyu Kapat
Google Gözat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Merhaba

Konu, 'Tanışalım' kısmında alpbalıkca tarafından paylaşıldı.

  1. alpbalıkca

    alpbalıkca Yeni Üye

    Kayıt:
    13 Kasım 2011
    Mesajlar:
    1
    Beğeniler:
    0
    Balıkçılığa bu yaz çok çok acemi bir şekilde başladım. Balıkçılık yapabileceğim tek yer silivri olduğu için orda avlandım. Gerçi pek bişeyde çıkaramadım ama yinede hoş vakit geçirdim. Silivride ne tür balıklar çıktığını bilmediğini bilmediğim için deneme yanılmayla öğrenmeye çalıştım. İlk başta kamış sallamayı bile bilmiyordum fakat bu işi çabuk kaptım. Silivri Parkköy civarında yazlığımız var. Parkköyde mırmır çıkıyo dediler çok uğraştım günlerce uğraştım maximum el kadar mırmırlar çektim daha ufağınıda zaten geri saldım. Silivri dalgakıran civarında zargana denedim 6-7 sefer değişik zamanlarda zargana denedim fakat sadece tek bir sefer 4 tane 2 küçük 2 büüyÜk zargana çektim. Silivri limandan el oltasına hamsi takıp istavrit ve kefal çektim fakat yaz sezonunun bitmesiyle halkalıya dönüş yaptım. Gerçi yaz sezonunun bitmsi beni çok bağlamadı hala daha bir çok haftasonu silivrideyim. :) Bayramda yine silivrideydim zaraganaya attım bilmiyorum belki sezonu değil hiç bişey çekemedim.Kefale denedim atıyorum 2 saniye sonra gümüşler kapıyo bi tane ufak kefal çektim onuda saldım. Boş boş geçen bir 4 günlük silivri kampından sonra daldım internete araştırmayı siteyi buldum üye oldum konu açtım. Şimdi de benden çok daha usta balıkçılardan bilgi istiyorum; silivride ne çeşit takımla nerden nasıl balık alınır? haftaya gitmeyi planlıyorum ama bilmiyorum acaba bişey çıkarmı? sezonu mu? Çıkmasa bile bi temiz hava çekme amçlı gitmeyi düşünüyorum. Fakat tabii kide bol balıklı bi haftasonuda mükemmel olur. :)
    Yanıtlarınızı bekliyorum.

    Saygılar...
     
  2. Sponsorlu Bağlantılar
  3. oktay16

    oktay16 Moderatör

    Yaş:
    37
    Kayıt:
    31 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    4.585
    Beğeniler:
    867
    Şehir:
    BURSA
    Aramıza hoşgeldiniz, Hiç bilginiz yokken kendi araştırmalarınız sonucu bu zevki tatmış, bizim tabirimizle zehiri almışsınız:) bence çokta güzel olmuş, bundan sonraki aşama araştırarak, hangi balığı hangi yöntemle tutacağınızdır bence, bunun için sitemizde bulunan bir kaç linki aşağıda veriyorum, ilginizi çekebilir. kafanıza takılan diğer sorularıda çekinmeden sorabilirsiniz, Sevdamıza hoşgeldiniz...:)

    Deniz Canlıları ve Balık Çeşitlerine Genel Bakış - Balık Avı Amatör ve Sportif Balık Avcılarının Buluşma Noktası Balık Sevdam

    Balık Avı Teknikleri, Balık Nasıl Avlanır - Balık Avı Amatör ve Sportif Balık Avcılarının Buluşma Noktası Balık Sevdam
     
  4. agartan

    agartan Moderatör Yönetici

    Yaş:
    51
    Kayıt:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    18.734
    Beğeniler:
    5.731
    Şehir:
    İstanbul
    Hoşgeldin Alp
     
  5. Hamdi

    Hamdi Admin Site Admin

    Yaş:
    42
    Kayıt:
    29 Nisan 2010
    Mesajlar:
    18.780
    Beğeniler:
    8.140
    Şehir:
    İstanbul
    Aramıza hoşgeldiniz, Silivri'de avlanan arkadaşlarımız var. Onlardan gelen raporları takip edebilirsin.
     
  6. Surffishing

    Surffishing Daimi Üye

    Yaş:
    44
    Kayıt:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    4.675
    Beğeniler:
    25
    Şehir:
    Balıkesir
    Selamlar Alp,hoşgeldin.
    Hepimiz bu hobiye sıfırdan başlıyoruz.Mesela ben 1991 senesinde bir iskeleden izmarit tutarak başladım.20 yılda pekçok şey öğrendim ama hala öğrenecek çok şey var.Gerçi sen şanslısın,Böylesine güzel bir forum ve içinde uzun yılların tecrübeleri elinin altında.
    Kısa zamanda yol kat edeceğine eminim.Şimdiden kısmetin bol olsun.:)
     
  7. sadi

    sadi Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Ekim 2011
    Mesajlar:
    364
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    İstabul
    Balık sevdalıları arasına hoş geldin.
    Bam başka bi zevktir balık avlamak ve bi tutkudur.
    Bulunduğun mevkide balık tutanları görürsen bence onlarla bol vakit harca,
    bu sayede hem arkadaş edinmiş hemde yörenin balıkları ve avlama taktiklerine
    şahitlik ederek öğrenmiş olursun ve tabi sitemizin değerli üyelerinin yapmış olduğu
    paylaşımlardan ve tecrübelerdende kathiyen istifade et,çok yararını göreceksindir ;)
    Kısmetin acık olsun.Bereketli avlala raporlarını bekleriz
     
  8. freefish

    freefish Aktif Üye

    Yaş:
    33
    Kayıt:
    1 Ekim 2010
    Mesajlar:
    493
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    Kocaeli-izmit
    hoşgeldiniz
     
  9. cemalim

    cemalim Üye

    Yaş:
    39
    Kayıt:
    10 Ekim 2011
    Mesajlar:
    99
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    ist
    hoş geldin kardeşim