Duyuruyu Kapat
Google Gözat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Satıldı OKUMA SALİNA 2 16000

Konu, 'Sıcak Fırsatlar ve İkinci El' kısmında özbermek tarafından paylaşıldı.

  1. özbermek

    özbermek Üye

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    28 Nisan 2014
    Mesajlar:
    37
    Beğeniler:
    3
    MADDİ İHTİYAÇTAN DOLAYI SATIYORUM. KULLANIMA BAĞLI Bİ TAKIM ÇİZİKLER MEVCUT FAKAT ÇALIŞMASINDA RULMANLARINDA DİŞLİLERDE KESİNLİKLE AMA KESİNLİKLE HİÇ BİR SORUN AKSAMA YOKTUR. MAKİNA DAHA YENİ KENDİ SERVİSİNDE BAKIMI YAPILDI VE KESİNLİKLE SUYA DEGMEDİ. BELKİ BİLİYOSUNUZDUR ÖMÜR BOYU PARÇA VE ÜCRETSİZ SERVİS GARANTİSİ BULUNUYOR OKUMA DA BENDE DUYMUŞTUM AMA DENEMEMİŞTİM BİZZAT GİDİŞ KARGO ÜCRETİNİ DAHİ FİRMA KARŞILIYO. SÖZÜN ÖZÜ ARKADAŞLAR 300 tl İSTİYORUM MAKİNEM İÇİN PAZARLIKSIZDIR LÜTFEN PAZARLIK YAPMAYINIZ..
     

    Ekli Dosyalar:

  2. Sponsorlu Bağlantılar
  3. emredirem

    emredirem Üye

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    14 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    39
    Beğeniler:
    18
    Pazarlıksız yazmasaydın abi keşke bende arıyorum bundan almak için dün bitane kacırdım neyse hayırlısı. İyi satışlar
     
  4. özbermek

    özbermek Üye

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    28 Nisan 2014
    Mesajlar:
    37
    Beğeniler:
    3
    verebileceğin fiyatı yaz bende yazayım arayı bulalım maksat bana yaramıyo sana yarasın..
     
  5. emredirem

    emredirem Üye

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    14 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    39
    Beğeniler:
    18
    Abi ben şu an 150 den fazla veremem
     
  6. özbermek

    özbermek Üye

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    28 Nisan 2014
    Mesajlar:
    37
    Beğeniler:
    3
    Vur dedik öldürdün sende arkadas..
     
    yawruaslan bunu beğendi.
  7. yawruaslan

    yawruaslan Aktif Üye

    Yaş:
    26
    Kayıt:
    14 Kasım 2011
    Mesajlar:
    731
    Beğeniler:
    731
    Şehir:
    İStanbul
    :)
     
  8. emredirem

    emredirem Üye

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    14 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    39
    Beğeniler:
    18
    Abi ben sana söyledim ama zaten ben o makinayı sadece sarma kulakları için alıcam
     
  9. emredirem

    emredirem Üye

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    14 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    39
    Beğeniler:
    18
     
  10. özbermek

    özbermek Üye

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    28 Nisan 2014
    Mesajlar:
    37
    Beğeniler:
    3
    Sansina kus kardes..
     
  11. emredirem

    emredirem Üye

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    14 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    39
    Beğeniler:
    18
    Eyvallah abi