Duyuruyu Kapat
Google Gözat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Örgü (ip) Misina Sorunu !! ( Misina Ömrü )

Konu, 'Misinalar ve Çeşitleriyle Özelliklerine Genel Bakış' kısmında Plankton tarafından paylaşıldı.

  1. Plankton

    Plankton Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Nisan 2014
    Mesajlar:
    331
    Beğeniler:
    354
    Şehir:
    İzmir
    Merhabalar.. [​IMG]

    3 aydır Sufix 832 (yeşil) kullanıyorum.

    Sorun, çabuk rengi atıyor yani üzerindeki boya ve kaplı olan malzeme (sanırım mum deniliyor ) kısa sürede kayboluyor.

    Renk önemli değilde, ipin yapısı çok fazla değişiyor.Ufak tefek tiftikleniyor.

    En önemli sorun ise, üsteki sebeblerden dolayı atış erimi ciddi şekilde azalıyor.

    Geçen hafta misnanın kullanmadığım kısmı yani makinenin altında kalan kısmını üste getirdim.Tersten sardım.

    Sahtelerin ciddi anlamda 15-20 metre daha fazla gittiğini farkettim.Doğal olarak yeni gibi olduğu için.

    Asıl ve en önemli kısma gelirsek, hemen hemen HER GÜN kullanmaktayım.

    İstediğim öneri ise, üzerindeki kaplama özelliğini en fazla koruyan, atış erimi düşmeyen bir örgü misina. [​IMG]

    Daiwa tournament ve berkley whiplash fiyatlarından dolayı düşünmüyorum. [​IMG]

    Tabiki hepsi deforme olacak ama , özellikle bu atış erimi konusunda özelliğini kaybetmeyen hangisidir.Tecrübelerinizi bekliyorum. [​IMG]

    Aklımda YGK g-soul upgrade x8 var. (80 lira 150 metre)


    Not:Sık kullanım tecrübeleri istiyorum [​IMG]

    Herkese rastgelsin :)
     
    norsmen bunu beğendi.
  2. Sponsorlu Bağlantılar
  3. Pellegra45

    Pellegra45 Aktif Üye

    Yaş:
    32
    Kayıt:
    11 Nisan 2014
    Mesajlar:
    460
    Beğeniler:
    296
    Şehir:
    Sakarya
    Ee o kadar lüfer yakalarsan ip ne yapsın be kardeşim!:p Utanmasan mığrı falan affetmeyeceksin.:D işin şakası çabuk gitmiş be Salih. Hatalı falan da olabilir. Genelde herkesin övdüğü bi marka model ama kullanım önemli tabi. Renksiz al kafan rahat etsin. :p:p
     
    Plankton bunu beğendi.
  4. Plankton

    Plankton Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Nisan 2014
    Mesajlar:
    331
    Beğeniler:
    354
    Şehir:
    İzmir
    Süleyman Abi ip güzel aslında , fakat atış performansı çok düşüyor.Yani halen kullanıyorum, iyide lüfer çekiyor şu sıralar :D
    Her gün kullandığım için çok bile dayandı, daha da gider.Bir kaç marka deneyip kendimin karar vermesi en iyi seçenek olacak sanırım :D
    Belki hepsinden iyi çıkacak :p

    Bu arada lüfer demişken :D :D :D :eek:
    IMG_20150115_193530.jpg
     
    Prusias bunu beğendi.
  5. trakonya79

    trakonya79 Daimi Üye

    Yaş:
    37
    Kayıt:
    18 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    2.343
    Beğeniler:
    2.345
    Şehir:
    İSTANBUL
    Selamlar misinam artik su tutmaya basladi yazmayi atlamissin,

    Misinanin cabuk deforme olmasindaki ana nedenlerden biri makinede kilavuz teli rulmanidir,onu iyice bir gozden gecir,kamisdaki porselenlerinde durumu onemli tabi,

    Bunun disinda severek kullandigim sifir sorunlu bir ip var,dusunmuyorum yazmissin ama daiwa tournament :)

    Rastgele.
     
    coner ve Plankton bunu beğendi.
  6. Pellegra45

    Pellegra45 Aktif Üye

    Yaş:
    32
    Kayıt:
    11 Nisan 2014
    Mesajlar:
    460
    Beğeniler:
    296
    Şehir:
    Sakarya
    Yuhhh bunlar ne böyle! Biz bi tane bi tane görmeye alıştık. Dolaptan çıkarıp hepsini sahile mi dizdin ne yaptın?:D Valla helal olsun sana. Dikili'deki az olan lüferleri de bulup yakalıyorsun. Neyse çocukların karneler tamam. Kar olmazsa haftaya yolcuyum. Biraz Soma'da takılır oradan gelirim inşallah.
     
    Plankton bunu beğendi.
  7. Plankton

    Plankton Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Nisan 2014
    Mesajlar:
    331
    Beğeniler:
    354
    Şehir:
    İzmir
    Haklısın Özkan Abi , o kısmı atlamışım. :) Bahsettiğin gibi en önemli etmenler aslında makine ve kamıştaki bölümler.

    Öneri için teşekkürler :)
     
    trakonya79 bunu beğendi.
  8. Pellegra45

    Pellegra45 Aktif Üye

    Yaş:
    32
    Kayıt:
    11 Nisan 2014
    Mesajlar:
    460
    Beğeniler:
    296
    Şehir:
    Sakarya
    Ben de bu ara bi ip sardıracağım makineye. Bakalım performansı ne olacak beraber görürüz Dikili'de. Marka: Ef&Fe Model: Dynamix Jigging
     
    Plankton bunu beğendi.
  9. Pellegra45

    Pellegra45 Aktif Üye

    Yaş:
    32
    Kayıt:
    11 Nisan 2014
    Mesajlar:
    460
    Beğeniler:
    296
    Şehir:
    Sakarya
    Salih forumda satılık güzel V systemler var.:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
     
  10. Plankton

    Plankton Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Nisan 2014
    Mesajlar:
    331
    Beğeniler:
    354
    Şehir:
    İzmir
    @Pellegra45 Süleyman Abi şu sıra sahteyi at çekmezsen bile lüfer yapışıyor. :D Bunlar sadece akşam suyu çok kısa bir sürede gelenler.Dahası var yani :D
    Sen gelincede kaybolmazlar inşallah :D

    V-system iyi hoşta ben pek ısınamadım gibi :D sevmiyorum demiyorum bak :p Bazuka çanta satıp yanında kamış veriyorlar gibi :p :p :p
    Şaka bir yana aklımda yeni bir kamış var Süleyman Abi, Daiwa lateo Q :) senin japonlara bi sormak lazım bu kamışı :) Plat ta 180 dolar.
     
  11. Pellegra45

    Pellegra45 Aktif Üye

    Yaş:
    32
    Kayıt:
    11 Nisan 2014
    Mesajlar:
    460
    Beğeniler:
    296
    Şehir:
    Sakarya
    @Plankton Benim Japonlar tırt çıktı. Benim istediğim sahteleri bile bulamadılar. Bunu kesin bulamazlar. :D Daiwa Daiwa'dır ama fiyatta fena hani.:kahve: