Duyuruyu Kapat
Google Gözat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

ryobi - shımano spheros

Konu, 'Makineler, Olta Makaraları Özellikleriyle Açıklamaları' kısmında Berkayy tarafından paylaşıldı.

  1. Berkayy

    Berkayy Aktif Üye

    Kayıt:
    15 Ocak 2013
    Mesajlar:
    537
    Beğeniler:
    217
    Şehir:
    istanbul/üsküdar
    hangi makina uzağa atış için daha iyidir .
    hangisi daha iyi sizce:confused:
     
  2. Sponsorlu Bağlantılar
  3. muratmurat

    muratmurat Aktif Üye

    Yaş:
    52
    Kayıt:
    1 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    199
    Beğeniler:
    27
    Şehir:
    İstanbul
    kardeşim sen bu makina konusuna iyi kafayı taktın sen beni dinle al şu riobiyi kullan surf kafa ile normal kafa arasında en fazla %10 fark eder kamış attıgın yerin özellikleri hava durumu bilmemne surf kafada ip misina kullanman gerekir bunun içinde iyi bir makina alman lazım
     
  4. saltiga

    saltiga Üye

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    19 Haziran 2011
    Mesajlar:
    83
    Beğeniler:
    13
    Bende ryobi applause bulunmakta bu makinamda ip sarılı ve yemli avlarda kullanıyorum fena bi makina degil parasına göre gayet iyi ama rapala için ki bende üsküdarda avlanıyorum üsküdar için bence speros daha uygun istersen cumartesi günu ben orda olucam gelirsen detaylı anlatırım sana.
     
  5. Rapalacı

    Rapalacı Daimi Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    1 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    3.393
    Beğeniler:
    3.322
    Şehir:
    İstanbul / Tekirdağ
    Kardeşim eğer imkanın varsa yeni sustain 10000 fg derim.
     
  6. Berkayy

    Berkayy Aktif Üye

    Kayıt:
    15 Ocak 2013
    Mesajlar:
    537
    Beğeniler:
    217
    Şehir:
    istanbul/üsküdar
    saolun abilerim
     
  7. Berkayy

    Berkayy Aktif Üye

    Kayıt:
    15 Ocak 2013
    Mesajlar:
    537
    Beğeniler:
    217
    Şehir:
    istanbul/üsküdar
    cumartesi günü sabah hava aydınlanırken raarın onunde rapala atıyorum abi ben
    sen ne tarafa gelıosun
     
  8. saltiga

    saltiga Üye

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    19 Haziran 2011
    Mesajlar:
    83
    Beğeniler:
    13
    balık küçük oldugundan ben av yapmıyorum bu aralar anca 10-11 gibi muhabbete geliyorum.
     
  9. Berkayy

    Berkayy Aktif Üye

    Kayıt:
    15 Ocak 2013
    Mesajlar:
    537
    Beğeniler:
    217
    Şehir:
    istanbul/üsküdar
    tmm abi senin adın neydi abi sakıncası yoksa öğrenebilirmiyim bide nerede bulabilirim seni radarın ordaki malzemeciye sorsam orada olurmusun
     
  10. saltiga

    saltiga Üye

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    19 Haziran 2011
    Mesajlar:
    83
    Beğeniler:
    13
    sustain 1000fg güzel bir makina fiyat biraz bütçeyi aşıyor galiba yaklaşık 300$ çıvarı
     
  11. Berkayy

    Berkayy Aktif Üye

    Kayıt:
    15 Ocak 2013
    Mesajlar:
    537
    Beğeniler:
    217
    Şehir:
    istanbul/üsküdar
    et aşıyor malesef :D