Duyuruyu Kapat
Google Gözat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

sportfiske

Konu, 'Tanışalım' kısmında sportfiske tarafından paylaşıldı.

  1. sportfiske

    sportfiske Üye

    Kayıt:
    24 Eylül 2013
    Mesajlar:
    55
    Beğeniler:
    21
    Merhaba arkadaslar... Merhaba Degerli Abim TekAdam :) SIKISIN Bakalim Arkayi Dörtluyelim :rolleyes:
     
  2. Sponsorlu Bağlantılar
  3. Alperen59

    Alperen59 Aktif Üye

    Yaş:
    49
    Kayıt:
    23 Eylül 2013
    Mesajlar:
    104
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    istanbul
    cebrail hoş geldin
     
  4. TekAdam

    TekAdam Moderatör Yönetici

    Yaş:
    48
    Kayıt:
    26 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    6.228
    Beğeniler:
    2.570
    Şehir:
    İstanbul-Silivri/Selimpaşa
    Cepooooooooo, amanının da amanın, bakın da kimler gelmiş, aramıza katılmış, inanamıyorum ;)

    Hoş geldin, sefalar getirdin arkadaşım, can dostum, kardeşim :harika::harika::harika:

    Sen iste yeter, arkayı dörtleriz de altılarız da, canın nasıl isterse

    Ve, yaba daba duuuuuuuuuu :):):)

    Halen inanamıyorum yahu, birisi beni çimdirsin ve rüya görmediğimi söylesin ;)

    Cepoooooo, çok sevindim yahu hem de çok sevindim ;)
     
  5. sportfiske

    sportfiske Üye

    Kayıt:
    24 Eylül 2013
    Mesajlar:
    55
    Beğeniler:
    21
    Tesekkur ederim hosbuldum.
     
  6. sportfiske

    sportfiske Üye

    Kayıt:
    24 Eylül 2013
    Mesajlar:
    55
    Beğeniler:
    21
    Hos buldum Canim Abim...Bizi ancak kara toprak ayirir diyemiyorum biz bir birimizi orada buruz beeya :)
     
  7. TekAdam

    TekAdam Moderatör Yönetici

    Yaş:
    48
    Kayıt:
    26 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    6.228
    Beğeniler:
    2.570
    Şehir:
    İstanbul-Silivri/Selimpaşa
    Cepo,

    Aramızda mesafler de olsa bizi hiçbir şey ayırmaz. Yüce Allah'tan başka kimsenin buna gücü yetmez ;)

    Biz her yerde birbirimizi buluruz be yaa :)
     
  8. sportfiske

    sportfiske Üye

    Kayıt:
    24 Eylül 2013
    Mesajlar:
    55
    Beğeniler:
    21
    Bu sezon Somonlar Agladi TekAdam Gelmedi diye beyaa ...
    Bu sezon hic sansin yokk somonlari ve beni uzmeye canim abim.
    Bekliyoruzzzz
     
  9. TekAdam

    TekAdam Moderatör Yönetici

    Yaş:
    48
    Kayıt:
    26 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    6.228
    Beğeniler:
    2.570
    Şehir:
    İstanbul-Silivri/Selimpaşa
    Raporunu ben hazırladım ama şimdi hatırlayamadım Cepo, sezon ne zamandı :eek:

    Ne zaman gelmem lazım senin ve Somon'ların ağlamaması için, hadi Somon'ları geçtim senin ağlamaman için ne zaman gelmeliyim ;)
     
  10. SEMSS

    SEMSS Aktif Üye

    Yaş:
    46
    Kayıt:
    17 Kasım 2012
    Mesajlar:
    281
    Beğeniler:
    169
    Şehir:
    İstanbul
    aramıza hoşgeldin Cebrail
    yorumlardan takip ettiğim kadarı ile somon avı raporlarını bekliyoruz :)
     
  11. sportfiske

    sportfiske Üye

    Kayıt:
    24 Eylül 2013
    Mesajlar:
    55
    Beğeniler:
    21
    Senin gelmedigin her gun bizim bir boslugumuz var demektir...

    seni yakinen taniyan biri olarak her isine saygi ve öz veri olarak emek verdigini bizzat biliyorum.Haziran sonunda hic sansin yokk beliyoruzz.