Duyuruyu Kapat
Google Gözat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Turna yakala-bırak avı..

Konu, 'Balık Avı ile İlgili Fotoğraflı Av Hikayeleri' kısmında M.Taha D. tarafından paylaşıldı.

  1. M.Taha D.

    M.Taha D. Daimi Üye

    Kayıt:
    22 Mart 2015
    Mesajlar:
    1.328
    Beğeniler:
    1.021
    Şehir:
    Ankara
    Öncelikle Aziz Şehidlerimize Allahtan Rahmet, Kederli Ailelerine Başsağlı Diliyorum...

    Bugün sabah saat 6.30 sularında avlağımdaydım 2 saat sonra 8.00 8.30 gibi ilk balığımı aldım ve sonra tabiki suya iade ettim.. İkinci balığımı ise saat 10.40 da aldım.. Bu ilkine nazaran daha büyüktü sanırım limit üstüydü onuda aynen suya iade ettim.. Toplamda iki balık aldım fakat yaklaşık 8-9 kez takip aldım kıyıya kadar takip ediyor fakat bir türlü kaşığa atlamıyor.. Hatta birisinde takip esnasında balık kıyıya kadar takip etti ve sudan kaşığı çıkarmamı bekledi bende çıkarmadım sağa sola kaşığı gezdirdim oda yine takibini devam ettirdi daha sonra beni görünce birden gözden kayboldu.. Bu kadar takip almama rağmen acaba neden kaşığa atlamadı? Kaşığın aksiyonu yeterince tahrik edici değilmiydi bilemedim.. Layığıyla avlanan herkese selam olsun.. Rastgele.....


    Ekipman.. Kamış: Bauer baitcasting kamış 2.10
    Makine: Shimano Aldebaran MG7
    Misina: Trabucco süper soft
    Sahte: Little Cleo Kaşık 20150910_080807.jpg 20150910_080807.jpg 20150910_080814.jpg 20150910_104127.jpg 20150910_104135.jpg 20150910_104210.jpg
     
  2. Sponsorlu Bağlantılar
  3. scorpion26

    scorpion26 Daimi Üye

    Yaş:
    41
    Kayıt:
    24 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.441
    Beğeniler:
    732
    Şehir:
    İstanbul
    Tebrikler güzel bir yakala bırak avı olmuş.
     
    M.Taha D. bunu beğendi.
  4. M.Taha D.

    M.Taha D. Daimi Üye

    Kayıt:
    22 Mart 2015
    Mesajlar:
    1.328
    Beğeniler:
    1.021
    Şehir:
    Ankara
    Eyvallah Murat abi.. Video da vardı ama paylaşamadım..
     
  5. enginson

    enginson Daimi Üye

    Yaş:
    35
    Kayıt:
    28 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    2.903
    Beğeniler:
    3.103
    Şehir:
    istanbul
    Tebrikler. bence arada sahte balık ve silikon da deneyin belki daha verimli olur. avlarınız daim olsun
     
    M.Taha D. bunu beğendi.
  6. M.Taha D.

    M.Taha D. Daimi Üye

    Kayıt:
    22 Mart 2015
    Mesajlar:
    1.328
    Beğeniler:
    1.021
    Şehir:
    Ankara
    Eyvallah.. Zaten silikon ve su üstüde denedim sadece kaşık iş yaptı.. silikonla da takip aldım ama almadı.. sizede rastgelsin..
     
  7. OnuR67

    OnuR67 Daimi Üye

    Yaş:
    28
    Kayıt:
    2 Eylül 2013
    Mesajlar:
    1.729
    Beğeniler:
    1.136
    Şehir:
    İstanbul / Gültepe (ZonguldaK)
    Elinize sağlık keyifli bir av olmuş. bıraktığınız turnalar için teşekkür ederim.
    turnanın hareket eden her şeye saldırdığını söylerler, demekki sizin kaşığı pek beyenmedi :)
     
    M.Taha D. bunu beğendi.
  8. M.Taha D.

    M.Taha D. Daimi Üye

    Kayıt:
    22 Mart 2015
    Mesajlar:
    1.328
    Beğeniler:
    1.021
    Şehir:
    Ankara
    Eyvallah rica ederim..Sürdürülebilir yaşam için zaten bırakılması lazım.. beğenmediler mi yoksa beğenip vazmıgeçtiler anlamadım.. :)
     
    OnuR67 bunu beğendi.
  9. trakonya79

    trakonya79 Daimi Üye

    Yaş:
    37
    Kayıt:
    18 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    2.342
    Beğeniler:
    2.334
    Şehir:
    İSTANBUL
    Selamlar Daha irileri Rastgelsin,

    Başkentde sabahları hava soğuk olmaya başladı sanırım hırkalar giyilmeye başlanmış.
     
    M.Taha D. bunu beğendi.
  10. M.Taha D.

    M.Taha D. Daimi Üye

    Kayıt:
    22 Mart 2015
    Mesajlar:
    1.328
    Beğeniler:
    1.021
    Şehir:
    Ankara
    Eyvallah sizede... Evet sabahları baya soğuk olmaya başladı sonbahar ayazı çarpıyor adamı..
     
  11. GOKHAN AKSOY

    GOKHAN AKSOY Daimi Üye

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    26 Kasım 2013
    Mesajlar:
    1.347
    Beğeniler:
    862
    Şehir:
    ANKARA
    Çok güzel av kardeşim tebrik ederim o kaşıktan bende 8 tane farklı rengi var turnada favori kaşığım
     
    M.Taha D. bunu beğendi.