Duyuruyu Kapat
Google Gözat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Tuttuğum Balığa nasıl daha az acı çektiririm

Konu, 'Genel Konular' kısmında forkill96 tarafından paylaşıldı.

  1. forkill96

    forkill96 Aktif Üye

    Yaş:
    20
    Kayıt:
    8 Şubat 2012
    Mesajlar:
    782
    Beğeniler:
    162
    Şehir:
    istanbul
    Merhaba Abilerim bu hobiyi bırakırsam tek sebebi vardır can yaktığım ve aldığım içindir madem devam ediyorum gidiyorum balığa acaba nasıl daha az acı çektiririm hem biliyorum ki hayvana ne kadar çok eziyet çektirirsem o kadar tadı bozuluyor bir vıdeoda tanımadığım birisi şöyle bir yorumda bulunmuş
    ;


    Lufer cok kanli bir baliktir yakaladiginiz gibi girtlagini kesin ardindan beyninden bicaklayin: T
    Tum kan bosalacaktir ve baligin kokusma, etinin bozulma ihtimali de azalacaktir.
    Hemen ardindan tam beyninden bicakladiginizda hic bisey hissetmeden hemen olecektir boylece olene kadar stres yasayip adrenalin salgilamadigi icin eti daha yumusak ve lezzetli olacaktir.
    Sadece lufer degil tum yakaladiginiz baliklari hemen oldurmek ici su dolu kovaya yada yere atmaktan daha insancildir. önerilerinizi bekliyorum
     
  2. Sponsorlu Bağlantılar
  3. agartan

    agartan Moderatör Yönetici

    Yaş:
    50
    Kayıt:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    18.724
    Beğeniler:
    5.724
    Şehir:
    İstanbul
    İlk defa duyuyorum.
    Tüm balıklar için geçerli kural suda boğulmalarını önlemektir. Yani ya kovaya sürekli taze su sağlayacak bir düzenek kuracaksınız, ya da livar kullanıp işi garantiye alacaksınız.
    Kış şartlarında balıkları su içine kuymadan da korumak mümkün gibi görünmesine rağmen balık en kolay bozulan gıdadır. Bu nedenle ben uzun av esnasında livar öneririm.
    Kanı akıtılması gereken balıklar kırmızı etli olanlardır.
    Daha da spesifikleştirirsek Ton balığı, yazılı orkinos
     
  4. Berkayy

    Berkayy Aktif Üye

    Kayıt:
    15 Ocak 2013
    Mesajlar:
    537
    Beğeniler:
    217
    Şehir:
    istanbul/üsküdar
    Şimdi ben istavrit zamanında 20 li çekiyorum istavrit sardalya yı hepsiyle nasıl uğraşayım :D
    Balıklarda acı hissi yok diye biliyorum aynı ayılardaki üşüme hissi olmadığı gibi
    DÜşünsene birde acı hissi olsa normalde gelen lüfer canı acıdığında nasıl gelecek ?
    Strsten eti geriliyor buna katılıyorum
    Lüfer palamut bunlar kovada hemen ölürler gırtlak açarlar
    Ben kovaya atıyorum bendeki bez kova büyük rahat rahat gezioyorlar genelde çoğu yüzüyor ama plastik kovalardakiler hemen ölüyor
     
  5. Berkayy

    Berkayy Aktif Üye

    Kayıt:
    15 Ocak 2013
    Mesajlar:
    537
    Beğeniler:
    217
    Şehir:
    istanbul/üsküdar
    katılıyorum abi ama burak galatadan aşağı salamaz aşağıdaki restorandan çeker alırlar ızgara yaparlar balığını valla :D
    bende sahilden çinekop palamut avlarında livar öneririm
     
  6. agartan

    agartan Moderatör Yönetici

    Yaş:
    50
    Kayıt:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    18.724
    Beğeniler:
    5.724
    Şehir:
    İstanbul
    O zaman çözüm buzluk ve kırık buz
     
  7. mustafaonur

    mustafaonur Aktif Üye

    Yaş:
    35
    Kayıt:
    20 Mart 2011
    Mesajlar:
    231
    Beğeniler:
    118
    Şehir:
    çardak / çanakkale
    bu düşünceye katılmıyorum sinir sistemi olan her canlı acı çeker kaldıki ağaçların,bitkilerin bile acı çektikleri ıspatlanmışken!
     
  8. Berkayy

    Berkayy Aktif Üye

    Kayıt:
    15 Ocak 2013
    Mesajlar:
    537
    Beğeniler:
    217
    Şehir:
    istanbul/üsküdar
    Görüşüne saygı duyarım abi,
    Burak senin köpükte zaten yer oluyor dolaşıyor lar zaten sıkıntı yok :D
     
  9. özcan bolat

    özcan bolat Daimi Üye

    Yaş:
    40
    Kayıt:
    2 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.024
    Beğeniler:
    66
    Şehir:
    istanbul/ümr
    yav paşam nereden gelir aklına bu fikirler tebrik ederim :)en kısa yol dicem bunada sıcak bakmayaksın ama tuttuğun balığı direk nasıl dünyayla bağlantısını keserim se eger ,direk kafasınından gir hani konu hassas ya sen anla direk çıtlat
     
  10. forkill96

    forkill96 Aktif Üye

    Yaş:
    20
    Kayıt:
    8 Şubat 2012
    Mesajlar:
    782
    Beğeniler:
    162
    Şehir:
    istanbul
    teşekkür ederim abilerim
    Özcan abi senin yöntem benim yaptığıma benzer fakat ben balığı direk temizliyorum yani iç organlarını çıkartınca anında ölüyor 1 2 sn sürüyor bu işlemi yapmam
     
  11. özcan bolat

    özcan bolat Daimi Üye

    Yaş:
    40
    Kayıt:
    2 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.024
    Beğeniler:
    66
    Şehir:
    istanbul/ümr
    tamamdır o zaman sen direkt giriyorsun mevzuya :)