Duyuruyu Kapat
Google Gözat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Y.FOÇA CİVARI BALIK RAPORU YARDIM....

Konu, 'Balık Avı ile İlgili Fotoğraflı Av Hikayeleri' kısmında BALIKCI 1 tarafından paylaşıldı.

  1. BALIKCI 1

    BALIKCI 1 Üye

    Kayıt:
    10 Kasım 2012
    Mesajlar:
    69
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    izmir
    Arkadaşlar 2 arkadaş cuma akşamı yeni foça yada foça tarafına izbanla gideceğiz balık nasıl, neler var ve yem yardımı istiyorum sahteyle at çeke uygun yer varmı levrek için muhtemelen gece avı yapacağız hedefimiz levrek çipura karagöz ve mırmır
    Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.Hepinize rastgeleeeeee
     
  2. Sponsorlu Bağlantılar
  3. BALIKCI 1

    BALIKCI 1 Üye

    Kayıt:
    10 Kasım 2012
    Mesajlar:
    69
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    izmir
    izmir foçadan rapor gelmedi sağlık olsun benden gelsin bari 3 levrek 2 şer kg'lik 4 karagöz ama ne yazıkkı o.ç diyecem artık çuvalın içine koyup suya saldığım balıklarımı ipi keserek çuvallarla beraber götürmüşler ehhh. ne diyelim zehir olsun....
     
  4. hunter

    hunter Daimi Üye

    Yaş:
    46
    Kayıt:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    3.966
    Beğeniler:
    630
    Şehir:
    İstanbul-Pendik
    Burada küfür içeren sözler veya imalar kullanılmaz bilgine.
     
  5. agartan

    agartan Moderatör Yönetici

    Yaş:
    51
    Kayıt:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    18.737
    Beğeniler:
    5.732
    Şehir:
    İstanbul
    Bak ne güzel işte.
    Kimseden yardım almadan kendi işini görmüşsün.
    Güzel balıklar yakalamışsın.
    Zaten yanında çuval falan taşıdığına göre bu işlerde yeni olmadığını da düşünebiliriz. Bu durumda o çuvalı nereye yatırmıştın ki birileri sen farketmeden götürmüşler.

    Her neyse bunu yapan insanlar her türlü kötü lafı hakederler ama burada yazarken bunları yam ifade etmesekte olur.

    Balıklar gitmiş ama av anılarıi yakalanma heyecanları duruyor, onları da çalmadılar ya..
    İşte bize de o anılar lazım. Balık her zaman gelir.
     
  6. BALIKCI 1

    BALIKCI 1 Üye

    Kayıt:
    10 Kasım 2012
    Mesajlar:
    69
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    izmir
    Affınıza sığınıyorum arkadaşlar doğru söylüyorsunuz ama ne yapayım gecenin soğuğu suyun soğuğu derken birde baktım balıklar yok resmen ayak izi aradım sahilde ne yapayım kan beynime fırladı yemin ediyorum isteseydi hepsini verirdim ama çalınca iş değişti dediğiniz gibi ben yemekten çok tutmayı seviyorum ama o heyecanımın da bir mükafatı var ve inanlar saygısızca gelip götürünce insan bazen eline beline hakim olamıyor işte tekrar özür diliyorum.
    Yer yeni foça liman tarafı attık arkadaşla oltaları saat 19:30 civarı karagözleri arkadaş aldı yem olarak da mamun ve sülünez ben her zaman ki gibi ryobi marka kırmızı kafa 13 cm sahtemi savurdum yalnız yanıma 2 tane gümüşi ve altın sarı sırtı yeşilli pelican ve yu-zuri marka gene 13 cm lik sahtelerimi aldım saat 21:00 suları bir asılma ki o biçim ama yoooo öyle böyle değil sanırsınız 10 kg lik akya çekiyor yada o heyecanla bana öyle geliyor bir geldi 1-1.20 cm mığrı hiç sevmem misinamı hallaç pamuğuna çevirdi namussuz geri saldım tabi haliyle tekrar misina sar (mercan 0.28)çok memnunum. 1 saat sonra işte o an bir şapırtı ve paşa 1 metre önümde nazlanıyor sıpa o ara kalamayı azıcık sıkma imkanı buldum ve kıyıda bu arada geçenki avımdan tecrübeyle tulum çizmemi aldım onuda deneme fırsatı buldum levrekci ve kıyıdan gece avcılarına şiddetle tafsiye ediyorum..
    hemen vakit kaybetmeden aynı noktaya bir atış daha ve inanmazsınız anında bir vuruş daha bu seferki epeyce büyük gelmemek için inatlaşıyor belki 5 dakika kadar sahilde gezdik sevgili gibi bir ara yoruldu gibi oldu fırsat bu fırsat dedim asıldım, yaaa bir metre önümde sudan bi fırlayışı vardı aman allahım işte ben levreğe bunun için aşığım arkadaş.Ama o fırlayış benim onu son görüşüm oldu rahat 4 -4.5 kg gelirdi sanki bana veda etmek için gözlerime bakmak için fırladı sudan, işte o an hanım boşanıyorum dese dönüm efendim demem herhalde. Neyse lafı uzatmayayım saat 2 suları diğer levreklerimi de aldım sabah en tehlikeli saatler yaklaşıyordu artık zaman iyice daralmıştı 1 saat gibi kısa bir sürem kalmıştı ufak bir sığlık gördüm sanki oraya gidiyorum dedim arkadaşa arkadaşta tamam ben biraz kestirecem dedi ben iki kayanın arasına kendimi zulaladım atıyom tabi bir şey çıkmayınca geri döndüm hadi gidelim dedim ve sevgililerime yöneldim amanın o ne ip suyun yüzünde geziyor eyvah dedim çuvalı yırttı namussuzlar derken bir baktım ne çuval var ne balık hadi geçmiş olsun ipe bir baktım resmen kesilmiş.Hadi gökmen kalk olum gidelim ayak izi falan hikaye nerde buluyon...foça balık sevdası burada sonlandı artık bir dahaki sefere ne diyelim zabıta falan dikeriz başına paşaların:)hepinize iyi geceler dostlar.