Duyuruyu Kapat
Google Gözat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Yağmurla Gelen Paşalar... (Videolu)

Konu, 'Balık Avı ile İlgili Fotoğraflı Av Hikayeleri' kısmında Hür MOL tarafından paylaşıldı.

  1. Hür MOL

    Hür MOL Aktif Üye

    Yaş:
    53
    Kayıt:
    28 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    250
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    İzmir
    Merhaba Sevgili arkadaşlarım, Bildiğiniz gibi dün hava oldukça yağışlıydı. Öğle saatlerine doğru biraz hafifler gibi oldu ama Windguru 15:00 den sonra sağanak gösteriyordu; nitekim öyle de oldu. akşam üzeri saatlerinde hava biraz durulmuştu ki, bizim ekipten İbrahim'in telefonu geldi. Eee..! Pirelendi tabi, ne de olsa 36 saattir denizden uzakta adam. '' Hür abi gidiyor muyuz akşama ''. Benim pireleri sormayın, hani bir telefon gelse de atsam kendimi diye bir kıvılcım bekliyorum zaten. ''Gideriz İbo'' dedim. Ekibin diğer kankası Haldun' u aradım. O da hazır asker tabi. Yahu bu At-Çek işi nasıl bir virüs böyle..! Tamam dedik anlaştık. Bir müddet sonra tam konsantrasyon ve hazırlık durumlarına geçiyordum ki, yağmur çiselemeye başladı yine. Yahu soğuk falan neyse de yağmur içine ediyor av keyfinin; bir de yağmurlu dolayısıyla muhtemelen şimşekli havalarda kamış kullanmanın sakıncalarını da biliyorsunuz. Tadım kaçtı yine tabi. Avlakta adam gibi sığınacak bir yer de yok, 'Köprüaltı Çocukları' nı oynayacağız yine... Açtım telefonu İbrahim'e ve ''İbrahim hava yağıyor ve 21:00 gibi Windguru kuvvetli sağanak gösteriyor, gel biz bu işi yarın akşama erteleyelim de gene sefilleri oynamayalım'' dedim. ''Tamam abi öyle yapalım'' dedi. Sonra bir telefon da Haldun' a açtım. Aynı şekilde yarın için mutabık kaldık. Anlayacağınız av iptal. Saat 23:45 gibi yatmaya hazırlanırken hala aklımda balık var. Yok olmayacak bari saati 06:00 ya kurayım da sabah suyuna giderim belki dedim. Laptop' uma bir film açtım ve uzandım. Saat 03:00 gibi göğsümde bir ağrıyal uyandım, sağa dön olmuyor , sola dön olmuyor. Hani şu iman tahtası dedikleri yer varya göğüs kafesinin tam ortasında , hah işte tam orası ve nefesimi de zorlaştırıyor. Kalktım bir balkona çıktım hava almaya. Aman Allahım hava süt liman, yaprak oynamıyor. Ben de ne ağrı kaldı ne birşey. Hatta uykudan da eser yok. Bir kahve içtim; saat oldu 04:00. 'Hadi Hür' dedim. ''Paşalar sever böyle yağmur sonrasını, hem bak ağrın da geçti''. Hazırlandım ve tuttum avlağın yolunu. Ama giderken de diyorum ki, İster misin şimdiHaldun veya İbrahim ile avlakta pişti olalım. Bilirim onları, gerçek birer fanatiktirler. Sanki ben değilmişim gibi :) Derken avlağa bir geldim ki; Ahan da Haldun'la piştiyiz. Oooo.! Haldun kardeşim akşamdan oradaymış meğer. Birşey değil adamı ekmeye çalıştım zannedecek :) Avlak süper , sular yükselmiş rüzgar 1-3 güneyden, yağmur yok, tek olumsuzluk suyun debisi biraz fazla ama bu yağmurun bereketini o da bozamayacak diye düşündüm. Zaten Haldun kardeşim malı götürmüş akşamdan beri; 4 tane paşayı zula etmiş kanaviçe çuvala salmış suya. 'Haydi Hür' dedim, 'davran sabah suyuna geldin zaman kısıtlı'. Açtım oyuncak çantamı, çıkardım JL-119F 005 Renk kodlu 7.5 cm 5.3 gr. lık oyuncağımı. Cormoran 1.95, 5-25 atarlı kamışıma da Okuma Trio 30 luk makinemi de iliştirdim. İşte hazırım.
    Balık da bir oynuyor ki sormayın. Henüz ikinci atışımdı ki, bir kafa darbesi geldi geçti. güzel bu iyiye işaret, devam. Nerede combaklar var oraya sallıyorum... 1...2...3... ve bingoooo. Paşa oltamda. Dikkatli çekmek lazım, akıntının debisi çok yüksek. 500 gr balık 1.500 gr. gibi geliyor. Selametle aldım dışarı. Yahu hakikaten çok yakışıklı yaaa. :) Eee ben Haldun'dan aşağı kalır mıyım, ben de hazırladım benim zulayı, 35 cm. lik ilk yakışıklıyı attım içine. Devam... Solumda çok combak oluyor, başladım oraya, hatta güzel bir gölge sote var, biraz da saklanarak atıyorum. Çok geçmedi ki bir daha bastı kamışıma yakışıklı. Bu biraz daha iyice. yarabbim ne güzel oynuyor, debeleniyor çekerken. O an o suyun çıkardığı sesi bir çok şeye değişmem. Yakışıklı ellerimde, 37 cm. güzel bir parça. Neşem yerinde, zevkim yerinde, bakıyorum Haldun da asılıyor karşımda o da zulaya. At-çek, at-çek devam 15 dakika geçti ki bir salto geldi oltama, tüh alamadı derken bir salto daha.. Ben kararlı ve azimliyim ama yakışıklının da benden hiç farkı yok hani. Aman Allahım o ne salto öyle, işte gerçek bir paşa oltamın ucunda, yüke bindi mi 3 kg ağırlık hissettiriyor akıntıyla. Yok olmayacak, başladık gene sahil turuna, akıntı yönünde sanki elele gidiyoruz. Yavaş yavaş yaklaşıyor kalamanın ucunda, çabaları nafile yakışıklının. Yaklaşık 8-10 metre ilerde buluşuyoruz. İşte ellerimde. tam 46 cm geliyor. Ortaokul talebesi gibi maşallah.
    Ne güzel bir sabah bu böyle... Derken ezan sesi geliyor kulağımıza. Bu 10 dakika sonra ışıkların söneceğine işaret. Durma Hür diyorum, su ters akıntıda ve dönmeyecek gibi, sabah suyunda su üstü (WTD) yapma şansı yok, bari kalan 10 dakika da bir tane daha almalısın. Biraz sola doğru kayıyorum, orada combaklar daha hareketli. Güzel bir vuruş geliyor ama tasmalayamıyorum. Devam zaman dolmak üzere.. Ve Bummm. Bir kez daha geriliyor misinam, bu da fena bir parça değil. Usulca alıyorum kıyıya, doğru kanaviçenin içine. Derken bir anda heryer zindan gibi oluyor. Bu demek oluyor ki av bitti. Havanın aydınlanmasına 35 dakkika var, acaba döner mi su diye düşünüyorum ama; görünen o ki; çok zor. Çok kuvvetli akıyor. Biraz mola veriyoruz. İçimizde bir ümit , belki su döner ama olmuyor saat 07:00 yi geçti, hava aydınlandı. Kuşlara bakıyorum onlar da yakınımızda uçmuyor zaten. Bu da suyun kısa zamanda dönmeyeceğini teyid ediyor bize.
    Yine de takıyorum su üstü sahtemi Nasreddin Hoca'nın işi gibi 'Ya Tutarsa' diyorum, bir kaç atış yapıyorum ama
    faydasız. Bir küçük takip dışında br hareket yok.
    Şimdi sıra geldi diğer göreve. Haldun' a diyorum ki bugün değişik birşey yapalım arkadaşlara sürpriz olsun. Resimlerin yanında bir de video çekelim. Artık benim küçük makine ile ne kadar olursa. Zaten Flash entegresi bozulduğu için gece çekim yapamıyorum ve sabah çekiyorum fotoları. Evet sizler için videomuzu hazırlıyoruz ama sıkıntılı bir sürprizle karşılaşıyoruz ki ses kaydı yok :( Bu seferlik mazur görün, böyle olsun, Yakında iyi bir makine ile daha iyi görüntüler paylaşacağız inşallah. Eeeeee..... Merakla bekliyorsunuz biliyorum. İşte Yakışıklılar :) Daha iyileri sizlere nasip olsun İnşallah. Sağlıkla Kalın....

    Video Linki : http://www.dailymotion.com/video/xf7r8p_levrek-avy-sea-bass-fishing_sport

    [DM]xf7r8p_levrek-avy-sea-bass-fishing_sport[/DM]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Sponsorlu Bağlantılar
  3. mahmutignak

    mahmutignak Aktif Üye

    Yaş:
    43
    Kayıt:
    2 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    606
    Beğeniler:
    91
    Şehir:
    İSTANBUL
    Harika bir av olmuş.Ellerinize sağlık.Afiyet olsun
     
  4. agartan

    agartan Moderatör Yönetici

    Yaş:
    50
    Kayıt:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    18.716
    Beğeniler:
    5.718
    Şehir:
    İstanbul
    Tebrikler Hür
    Bol aksiyonlu bişr av olmuş
     
  5. müthişaman

    müthişaman Daimi Üye

    Kayıt:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.125
    Beğeniler:
    189
    Şehir:
    İstanbul
    Abi,bu ne güzellik,bu sezona çok hızlı girdin.Artık trofeler istiyoruz.Yine bizleri mest ettin.Paşalara benden selam.Levrek bayramına (Kurban) az kala fena halde gaza gelmeye başladım.
    Tebrik ediyorum.
     
  6. Murat BİLGE

    Murat BİLGE Aktif Üye

    Kayıt:
    1 Haziran 2010
    Mesajlar:
    850
    Beğeniler:
    11
    Şehir:
    İstanbul/Eyüp
    Ellerine sağlık abi.
    Harika balıklar. Güzel rapor.
    İmrendirdin bizi.
    Paylaşım için sağolasın.
     
  7. BAYBORA

    BAYBORA Daimi Üye

    Yaş:
    46
    Kayıt:
    22 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.586
    Beğeniler:
    16
    Şehir:
    SİVAS
    "Kırk gün kar yağar,bir gün av olur"
    Gerçekten unutulmayacak bir av olmuş,
    Tebrik ederim.
     
  8. enis59

    enis59 Daimi Üye

    Yaş:
    36
    Kayıt:
    1 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.211
    Beğeniler:
    4
    tebrikler hür abi harika bir av olmuş tebrikler
     
  9. ozi

    ozi Aktif Üye

    Yaş:
    45
    Kayıt:
    16 Haziran 2010
    Mesajlar:
    568
    Beğeniler:
    2
    Hür Abi izliyorum ve bıkmıyorum. Devam et. Rasgele
     
  10. löngöz

    löngöz Daimi Üye

    Yaş:
    60
    Kayıt:
    5 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.821
    Beğeniler:
    108
    Şehir:
    İZMİR,AKYAKA
    valla hür ,,eve yatmaya falan gidiyorum diyorsun ama ben şüpelenmeye başladım ,,siz oraya kamp kurdunuz anlaşılan ...
    neşeniz ve balığınız bol olsun ki bizde keyifle raporlarınızı okuyalım...rastgele...
     
  11. AKIN KAPTAN

    AKIN KAPTAN Editör Moderatör

    Kayıt:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.915
    Beğeniler:
    58
    Şehir:
    Marmaris
    Bunlar tam kuzu olmuş. Tebrikler.