Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için forumka kayıt olmalı yada giriş yapmalısınız. Forum üye olmak tamamen ücretsizdir.

mrtsezal kullanıcısının son içeriği

1. mrtsezal

TOTEM FISHING TEAM SAROZ JIGGING AVI 06.11.2014

avın çekebildiğimiz kadar olan videosunu eklemeyi unutmuşum.....kusura bakmayın balıkları kaçırmamak için sudan çıkış anlarını çekemedım...iyi seyirler <iframe width="420" height="315" src="//www.youtube.com/embed/i251NIHAqI4" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
  2. mrtsezal

çok teşekkurler ...bu avdan 3 gun sonra bır jıggıng avı daha yaptık....orda hedeflerımızı tutturamadık ancak oldukça keyıflı avlardı....onuda paylaşacağım bügün....rastgele
  3. mrtsezal

TOTEM FISHING TEAM SAROZ JIGGING AVI 06.11.2014

çok teşekkurler..evet jıggıng olayı bıraz tuzlu...ama ilk sefer bır para harcıyorsunuz sonra fazla masraf çıkartmıyor....sonuçta sahteler çok deforme olmuyor...ıp ve makınayı ıyı secersenız ömurluk olur...rastgele
  4. mrtsezal

sagol cahit abi...mera ufak ufak haraketlenmeye başlıyor haberın olsun...ancak balık suan kıyılamadı....aralık gıbı kıyıdan oldukça verımlı hale gelecek..sımdıden rastgelsın
  5. mrtsezal

TOTEM FISHING TEAM SAROZ JIGGING AVI 06.11.2014

çok tesekkurler....daha ırılerı sızlerın olsun....
  6. mrtsezal

tesekkurler...evet balıgın yerını bulmak esas mesele....8 yıldır oralarda avlandıgım için ve çok araştırma yaptıgım için nerde çukur var..nerde tümsek var tahmın edebılıyorum....jıggıng için genellıkle yar başlarını ve dagların denıze dik açı yaptığı yerlerı tercıh edıyoruz....o bölgeler ani...
  7. mrtsezal

TOTEM FISHING TEAM SAROZ JIGGING AVI 06.11.2014

sagol mustafa abı...zaten bılıyorsun o bölgelerde çogu zaman hava raporları tutmuyor....çok ani değişimler olabılıyor...ama şansımıza o gün oldukça guzeldı hava...geregını yaptık....dün gene gıttık yıne oldukça heyecanlı av yaptık....yetiştirebılırsem bugun raporunu yayınlarım :)
  8. mrtsezal

çok teşekkurler..amın olun sizede aynı balık gelse zorlanmadan çekersınız...yeterkı malzemenıze güvenın....takımlar 80 kg lık orkınoslarla baş edebılecek mısına ve halkalarla donatıldıgı için...bu balıkları kanırta kanırta çekebılıyoruz....daha irileri sizlerin olsun
  9. mrtsezal

TOTEM FISHING TEAM SAROZ JIGGING AVI 06.11.2014

evet aynen öyle ilk jıg deneyımı ve tamda aksyon nasıl verılır onu gösterırken balık bındı....böylesı herkese nasıp olmaz.....çok teşekkurler
  10. mrtsezal

elimizden gledıgınce tüm avlarımızı paylaşıyoruz....çok teşekkur ederız...daha ırılerı sızlerın olsun
  11. mrtsezal

TOTEM FISHING TEAM SAROZ JIGGING AVI 06.11.2014

sağol selehattin..valla sırtı cektık herzamankı meramda....hatta olması gerekenden fazla suprız meralarda bıle gezdık...vuruş alamadık...jıg takımları yanımdaydı...bizde balık bulucu olmadıgı için derınlık..taş..batık göremıyoruz...sadece balık oldugunu tahmın ettıgım yerde jıg yaptık...ve...
  12. mrtsezal

ahmet abı ekıp adına teşekkur ederım...çok zaman ve beyın patlatıyoruz..allahta mukafatını verıyor bizlere...daha irileri sizlerin olsun...
  13. mrtsezal

TOTEM FISHING TEAM SAROZ JIGGING AVI 06.11.2014

sevgili totem fishing team takıpçisi hobydaşlarım,sizinle 6 kasım 2014 tarihinde ekibimize yenı katılan murat morgül kardesımızle yaptığım balık avını paylaşmak için bu yazıyı yazıyorum,son 2 sefer hava ve denız muhalefetinden ertelemek zorunda kaldıgımız saroz körfezi balık...
  14. mrtsezal

sormayin :)

hızır güzel bır av olmuş....levrekler harıka...tebrık edıyorum
  15. mrtsezal

Sahte Balık Arkası Uzun Olta Takımı Tarifi Videolu Anlatım

teşekkur ederım,evet marıa prınces uretılmıyor artık...ancak rapalanın floıtıng serısının buz mavi rengını deneyın...ınanılmaz güzel çalışıyor....400*500 gr kursun çok agır kalır....bız 80*150 gr arası kullanıyoruz....derınlık 10*15 kulaç arası...kancaların halkalarını pürmuzle çok az ısıtarak...