Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için forumka kayıt olmalı yada giriş yapmalısınız. Forum üye olmak tamamen ücretsizdir.

Arama sonuçlarınız

1. Balık takipçisi

Satıldı Shimano Twinpower Sw8000pg (2017) / Ryobi Tt Power 8000

Shimano Twinpower SW8000PG bir sezon kısmen kullanılmıştır. Ryobi TT Power 8000'de bir buçuk sezon palamutta twinpower ile birlikte yedek olarak kullanılmıştır. Her 2 makine içinde test imkanı vardır. Uygun koşullar ve yer çerçevesinde deneme imkanı yada makine inceleme imkanı mevcuttur. Satış...
  2. Balık takipçisi

Satıldı OKUMA RAW2 65

Merhaba arkadaslar makine sorunsuzdur. Sadece kullanima baglı cizikler mevcuttur. 2 tane kolu mevcuttur. Bunun sebebi ise kendi kolunda arıza olustugu icin degistirmek icin firmaya yollandi ve sıfır mavi renkli kol takılmıstı. Sonra kendi rengindeki kolun geldiginde takarız dediler ve tekrar...
  3. Balık takipçisi

Satıldı Ryobi proskyer nose power

Iyi gunler arkadaslar elimde fazlalik olan makinemi satmak istiyorum. Makinede herhangi bir sıkıntı yok sadece ufak tefek cizikler var. Fiyat 240 tl
  4. Balık takipçisi

07 ve 08 mayıs 2014 dişli avım

Merhabalar bugün 14:30 gibi avıma başladım.İlk yarım saat hiçbir şey yoktu sonradan başladı ve güzel balıklar aldık ama ne rüzgar yedik ne rüzgar . akşam 7:30 gibi avımı sonlandırdım. takım olarak 185 gram kurşun + rapala sonuç olarak nasipimize 16 adet dişli çıktı 1 tanesi sarıkanat kıvamında...
  5. Balık takipçisi

Boğazda Dişli avı Rapala

Herkese merhabalar bugün saat 14:30 gibi merada ilk atışımı gerçekleştirdim. Daha sonra yavaş yavaş dişlileri kandırmayı başardık ama havada bir rüzgar bir rüzgar neredeyse beni bile uçuracak kadar rüzgar vardı. Çok zor şartlar altında 14 dişli kandırmayı başardık.Yapraklarda geldi tabi ki...
  6. Balık takipçisi

04.05.2014 dişli ve istavrit avım

Herkese merhabalar uzun zamandır iyi bir av gerçekleştirememiştim öğrencilik vs . gibi nedenlerden bugün çok şükür az da olsa kayda değer bir av gerçekleştirmek nasip oldu. Avıma saat 15:00 civarı başladım akşam 8 gibi sonlandırdım.Sonuç 6+1 dişli ve biraz istavritle sonlandı. Herkese iyi avlar...
  7. Balık takipçisi

Okuma Salina 3 parça +2 kamış+1 okuma avenger makina

Herkese merhabalar elimdeki 3 kamış ve 1 makineyi buradan ihtiyacı olan kişilere ulaştırmak istiyorum. Kamışlar ve makinede ufak tefek kozmetik sorunlardan başka hiçbir sıkıntıları yoktur .Satış sebebim daha iyi bir kamış alabilmek eğer elinde SHIMANO ANTARES veya benzeri kamış olan varsa...
  8. Balık takipçisi

10.05.2013 Boğazda Sarıkanat ve dişli avı

Sabah 5:30 civarı avlandığımız mekanda olduk.15 dakika sonra balık almaya başladık ve 10:00 gibi avımızı sonlandırdık.Kullanmış olduğumuz takım 180 gr kurşun 5cm lik oskar mavi rapala ve 0.30 misina.Balık boyları güzeldi birkaç tane ufak geldi en fazla onlarda geri iade edildi.Herkese hayırlı...
  9. Balık takipçisi

Yaylada alabalık avlarımdan kareler mayıs 2013

Balıklar sabahları 4,30 dan 8 e kadar olta ile aldım.Yem olarak solucan kullandım.Limit dışı birçok gelmesine rağmen hepsi dereye geri iade edilmiştir.Herkese hayırlı avlar dilerim.
  10. Balık takipçisi

03.05.2013 Kalender eşek istavriti avı

Akşama doğru 4 gibi avlakta oldum ve birkaç atıştan sonra balıklar 2şerli 3erli almaya başladık ara ara bi gidip bi gelsede 2 yada 3 kg balık aldık 7 gibi avımızı sonlandırdık.Kraçalardan sonra çok güzel bir av oldu.Herkese şimdiden hayırlı avlar
  11. Balık takipçisi

21.02.2013 boğaz sarıkanat avı

Sabahın erken saatlerinde 07.00 civarı avlak ta yerimizi aldık.İlk 1, 2 saat rapalamızı yanından bile geçen olmadı fakat daha sonra bir kaç vuruş aldık ve o kadar çabaya rağmen ancak 8 10 tane kadar balığı kandırabildik.Biraz yorulmamıza rağmen çok iyi bir av oldu bu zamanda.Bu günlerde balık...
  12. Balık takipçisi

2012 ekim ayı palamut avı raporu sabah suyunda

Boğazda çok güzel bir avlak palamut için balıklar güzel 38-45 cm arasında bu balık için öncelikle çok sakin durgun bi hava olması gerekir yani sabah lodoslu havaları çok sever kıyılamak için sizde o anlarda yeminizi yedirip sağlam bi şekilde balığınızı alabilirseniz işlem tamam. Kullandığım...
  13. Balık takipçisi

gecikmiş sarıkanat lüfer avım 3 aralık 2012

yağmurlu günlerin ardından havanın güneşlenmesiyle ve lodosla birlikte avlandığımız güzel bi gündü kullandığımız takım çapari beden :0.30 köstek:0,28 tüy:turuncu hırçıllı ,yeşil,beyaz tüy ve simlerle karışık 3 numara iğneye bağlanmış özel takım kurşun 140 ile 170gr arası yer mekan : boğaz böyle...