Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için forumka kayıt olmalı yada giriş yapmalısınız. Forum üye olmak tamamen ücretsizdir.

atçek

1. Tolgakeleş

KIRIKKALE SÜLÜBÜK TURNA AVIMIZ

Merhabalar 4 kafadar turna avına gittik 1 kano 1 bot ile yağmurlu bir havada av yaptık akşama doğru ıslandık ama şükür güzel bir av oldu İyi seyirler 👍👋🙂 KIRIKKALE SÜLÜBÜK TURNA AVI
  2. Tolgakeleş

BÜYÜK PERCHLER SÜRÜYE DENK GELDİK🙂👋

Merhabalar yeni videom yayında iyi seyirler 👋🙂 ÇAMLIDERE PERCH AVI (PEŞ PEŞE İRİ BOYLAR GELDİ)
  3. Tolgakeleş

ÇAMLIDERE BARAJI LEVREK AVIMIZ

Merhabalar Yeni video yayında iyi seyirler dilerim 🙂👋 ÇAMLIDERE LEVREK AVI (3 SAATLİK AV MERA KEŞFİ)
  4. Tolgakeleş

ÇANKIRI AKHASAN BARAJI BALIK AVIMIZ

Merhabalar Çankırı Akhasan barajında güzel balıklar çıkıyor die 3 kafadar yola çıktık solucan dip takımı sazan setini kurduk güzel balıklar aldık gece vurdu hep oltamıza sazan alamadık maalesef 🙂🤷‍♂️ iyi seyirler kanalıma abone olup desteklerseniz sevinirim 🤝🙂👋 ÇANKIRI AKHASAN BARAJI BALIK AVIMIZ
  5. Tolgakeleş

ÇORUM YAYIN PEŞİNE DÜŞTÜK

Merhabalar Pazar günü 5 kafadar Ankaradan Çorum’a yayın avı için gittik bayat ilçesinin Sağpazar Köyünde bulunan ülkün hes 1 de avlandık 1 tane iyi boy sazan 2 tane yayın yavrusu bolca da İsrail tuttuk iyi seyirler abone olup desteklerseniz sevinirim 🙂👋🤝 ÇORUM YAYIN PEŞİNE DÜŞTÜK
  6. Tolgakeleş

PEDALLI KANOM İLE TURNA AVI

Merhabalar Cumartesi öğleden sonra Kırıkkale Köprüköy mevkine turna avına gittim şükür güzel bir av oldu 1 tane de büyük boy turna aldım izlemek isteyenleri YouTube kanalıma beklerim buyrun video aşağıda 🙂👋 KÖPRÜKÖY KANO İLE TURNA AVI (BÜYÜK TURNA VAR)
  7. Tolgakeleş

BEKİR AVI

Merhabalar Bu avda ilk defa tuttuğum Bekir balığını kayda aldık güzel bir gün ,av oldu iyi seyirler kanalıma abone olup desteklerseniz sevinirim 🙂👋🤝 İyi seyirler
  8. Tolgakeleş

KEPÇEDE AYNI ANDA 2 TURNA

Merhabalar Bu Avımız da yine turna peşindeydik şükür iyi geçti 2 mera gezdik iyi seyirler abone olarak destekleyebilirsiniz 🙂🤝👋 KEPÇEDE 2 TURNA 😃
  9. Tolgakeleş

ÇORUM OBRUK SUDAK AVI

Merhabalar Buğün ki avımız da Sudak ve turna var belly boat ile çok güzel bir av oldu iyi seyirler 🙂👋 ÇORUM SUDAK AVI
  10. Tolgakeleş

PEDALLI KANO İLE TURNA AVI

Merhabalar buğün KIRIKKALE KARAAHMETLİ de kanom ile turna avına çıktım hava bir güzeldi bir kötü şükür 5 adet limitini doldurup avı bitirdim Kano pedallı:HOBİE compass Makina Daiwa ninja 3000c Kamış Daiwa legalis 2.10cm 14-42gr İp Daiwa j-braid 0.18mm x8 Leader Daiwa j-tread 0.45mm Klips Daiwa...
  11. Tolgakeleş

KIRIKKALE SÜLÜBÜK TURNA AVI

Merhabalar iyi seyirler kanalıma abone olup desteklerseniz sevinirim🙂👋 KIRIKKALE SÜLÜBÜK TURNA AVI 18.06.2022
  12. Tolgakeleş

KESİKKÖPRÜ TURNA AVI YARIŞMASI 1.OLDUM KANO İLE

Merhabalar bu sene Bala Kesikköprü de düzenlenen Turna balığı avı yarışmasında Kano kategorisinde 2 balık ile 1. Oldum şükür 🙂🤲Organizasyonu düzenleyen emeği geçen ASOF, Oltacılarder e ve hediyeler veren firma ve şahıslara teşekkür ederim yarışmadan ziyade ortam dostluk muhabbet iyiydi 👍 İyi...
  13. Tolgakeleş

10 NUMARA SİLİKON YEM NASIL HAZIRLANIR

Merhabalar Turna avı için hazırlamış olduğum silikon sahteler nasıl hazırlanır adlı videom iyi seyirler 🙂👋 TURNA SİLİKONU HAZIRLAMA 👍🙂
  14. Tolgakeleş

KURTBOĞAZI TURNA PEŞİNE DÜŞTÜK 0 BALIK

Merhabalar Ankara kurtboğazı 29.05.2022 Turna avı maceramız iyi seyirler 🙂👋 KURTBOĞAZI BALIK PEŞİNE DÜŞTÜK DENEMEDİĞİMİZ YEM KALMADI 0 BALIK 29.05.2022
  15. Tolgakeleş

EĞREKKAYA BARAJI BALIK AVI

Merhabalar Pazar günü öğleden sonra botla yaptığımız Balık avı iyi seyirler göller de balık popülasyonu azalmış bir çare bulmamız gerek saygı değer hobidaşlar 🤦‍♂️ İyi seyirler 👋
  16. Tolgakeleş

TROFE TURNA İÇİN YEM HAZIRLAMA

Merhabalar yarın ki yapacağımız Turna avı için büyük silikon yemler nasıl hazırlanır adlı videom iyi seyirler dilerim🙂👋 TROFE TURNA İÇİN BÜYÜK SİLİKON YEM HAZIRLAMA
  17. Tolgakeleş

İZMİRDE GRANYÖZ PEŞİNE DÜŞTÜM

Merhabalar 2 gün granyöz balığı yakalamaya çalıştım 1. Gün baya dalga ve rüzgar vardı 2. Günde ara ara dalga rüzgar vardı ne kadar sallasamda granyöz gelmedi ilk defa gittim İzmir’e mekan mera bilmek lazım 🙂🤷‍♂️ iyi seyirler abone olursanız sevinirim 👋
  18. Tolgakeleş

ABANT ALASI AVIM

Merhabalar buğün Abant alası avına gittim arkadaşım misafir etti ilk defa gittim maşallah mükemmel güzellikte balıklar🙂
  19. Tolgakeleş

MAVİGÖL TURNA AVI

Merhabalar🙂👋 MAVİGÖL TURNA AVI 1 SAAT DE 4 TURNA GELDİ 07.05.2022
  20. Tolgakeleş

KÖPRÜKÖY TURNA AVI 05.05.2022

Merhabalar TURNA AVINA SONUNDA GİDEBİLDİM İYİ SEYİRLER🙂👋 KÖPRÜKÖY TURNA AVI KANO İLE 🙂👋