Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için forumka kayıt olmalı yada giriş yapmalısınız. Forum üye olmak tamamen ücretsizdir.

atçek

1. Tolgakeleş

ÇORUM BALIK MACERAMIZ

Selamun aleyküm hobidaşlar Bu avda Çorum’u tavaf ettik kıyıdan 3 kafadar gezmediğimiz yer kalmadı mekanları ve su durumunu merak edenler gitmeyi düşünenler izlesin iyi seyirler 🙂👍
  2. Tolgakeleş

TURNA AVI MÜTHİŞ AV

TURNACILARRR 👋👋👋YENİ VİDEO YAYINDA 🙂👍SÜPER BİR AV OLDU İYİ SEYİRLER
  3. Tolgakeleş

KIZILIRMAK YAYIN PEŞİNE DÜŞTÜK

Merhabalar Bu av da yüne yayın balığının peşine düştüm ama Turna denk geldi hep iyi seyirler🙂👋
  4. Tolgakeleş

1 KİŞİ 50 TURNA 🙂👍

KÖPRÜKÖY TURNA AVI (TEK BAŞIMA 50 ADET TURNA YAKALADIM)
  5. Tolgakeleş

KÖPRÜKÖY TURNA AVI

Merhabalar Kırıkkale köprüköy Turna avım kano ile 🙂👍
  6. Tolgakeleş

SAVAGE GEAR 3D HİGH RİDER BELLY BOAT 150 TANITIMI

Selamun aleyküm hobidaşlar Yeni açmış olduğum Savage gear 150 Belly boat u tanıttım kullandım sorularınız varsa sorabilirsiniz yardımcı olurum elimden geldiğince iyi seyirler🙂👋 SAVAGE GEAR 3D HİGH RİDER BELLY BOAT 150
  7. Tolgakeleş

EYMİR GÖLÜ TURNA AVI

Merhabalar Eymir gölüne kıyıdan turna avına gittik çevresi 11km yürü yürü çok yorulduk 🙂her taraf sazlık her boş bulduğumuz yerden atçek yaptım sonunda turnayı aldım ama🙂 İyi bayramlar 👋
  8. Tolgakeleş

KIRIKKALE SÜLÜBÜK TURNA AVIM

Merhabalar Kırıkkale Kapulukaya Barajı sülübük mevkinde kano ile Turna avına çıktım şükür limit dahilinde balığı alıp avımı bitirdim belgesel tadında bir video oldu iyi seyirler dilerim 🙂👍
  9. Tolgakeleş

ANKARA DA SAKLI BİR GÖLET

Merhabalar Ankarada ufak bir gölet bulduk turna varmış die gittik ufacık bi yer kaç senedir ankaradaym yeni haberimiz oldu 😂
  10. Tolgakeleş

KIRIKKALE IRMAK KÖYÜ BALIK AVI

11. M

Levrek için olta ve rapala önerir misiniz?

Herkese iyi günler dilerim ben balık avına merak salmış favori balığı levrek olan biriyim. Çanakkale Gülpınar da yaşıyorum ve levrek için uygun kalite de at-çek kamışı ve rapala arıyorum. Tecrübesiz olduğum ve fazla bir bütçem olmadığı için siz değerli ustaların olta için maksimum 300-400...
  12. Tolgakeleş

ANKARA MAVİGÖL TURNA AVIM

Merhabalar Ankara mavögöl piknik alanı gidip turna Peşinde koştum gezilecek aile ile gelinebilecek güzel yerlerden birisi iyi seyirler Kanalıma abone olursanız sevinirim 🙂👍 MAVİGÖL TURNA AVI PİKNİK ALANI
  13. Balıkta Satori

Video Sert Poyrazın Hırçın LEVREKLERİ! | Sabah suyunda kıyıdan Spin ile LEVREK avı

Kıyıdan Levrek avı için uygun koşullar oluştuğunda, doğru ekipman ile doğru yerdeyseniz at çek yöntemi ile Levrek yakalamak size unutamayacağınız anlar yaşatabilir. Dört günlük sağanak yağışın ardından esen sert poyraz, bulanık ve köpüklü su, kırma taşlık bir mera ve tatlı su bağlantı noktası...
  14. Tolgakeleş

2021 TURNA AVI

Merhabalar uzun bir aradan sonra Ankara mavigöl turna açılışını yaptık kıyıdan turna avımız iyi seyirler 🙂👍
  15. E

Spin takım önerisi

Merhaba bir spin takım yapmak istiyorum kafamdaki kombin okuma g force 270 7-35g atarlı spin kamışı - okuma Aria 30 genellikle turna perch avı yapıyorum sizce bu kombin iyi mi? Sizin bu fiyat aralığında öneriniz var mı?
  16. Balıkta Satori

EN KOLAY BALIK TUTMA YÖNTEMİ!! | Melanurcu Dayı'dan Basit Melanur Yakalama Teknikleri

Melanurcu Dayı basit ama etkili bir balık yakalama tekniği ile çok güzel balıklar tutuyor. Falezlerde shore jig denemelerim sonuçsuz kalınca sadece kamış ve misina ile balık yakalayan dayıyla çok güzel bir çekim yaptık. Kendisi 4 yıldır bu teknikle hemen hemen her gün falezlerde avlanıyormuş...
  17. Tolgakeleş

ÇANILLI ASARTEPE BARAJI BALIK AVI

Merhabalar Buğün kıyıdan avlandım hava kötü idi malesef ilk balık ipi kopardı yemide aldı gitti malesef 😬
  18. Tolgakeleş

KIRŞEHİR KESİKKÖPRÜ SUDAK MERASI KEŞF😁

Merhabalar Hafta sonu Kırşehir Kesikköprü ye gittim sudak çıkıyor dediler baya bi gezdik dolaştık tık demedi 😁Birde başka cins balık var Bekir sanırsam onu gördüm acayip çok suyun üstüne çıkıp geri dalıyorlar 🤷‍♂️🙂
  19. KıyıBucak

Video Yılanların Bulunduğu Nehirde İyi Balık Tuttuk. | LRF | AT-ÇEK

Yılanların içinde bol alabalıklı bir av oldu bizim için. Bu anları da sizlerin de yaşayabilmesi için en iyi şekilde aktarmaya çalıştım. Umarım beğenirsiniz. İyi seyirler. Yem Bilgisi ► Usami Snoopy 40F 3.1gr (580SG) ► Mepps Aglia Tw Silver ( Gümüş ) Döner Kaşık No: 2 ► Mepps Aglia Silver...