Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için forumka kayıt olmalı yada giriş yapmalısınız. Forum üye olmak tamamen ücretsizdir.

balıkavı

1. Tolgakeleş

ÇANILLI ASARTEPE BARAJI BALIK AVI

Merhabalar Buğün kıyıdan avlandım hava kötü idi malesef ilk balık ipi kopardı yemide aldı gitti malesef 😬
  2. Rado

Balık Avı Tur Organizasyonu Sitesi Açıldı - www.baligagidelim.com

Merhaba sevgili balık avı tutkunları, Yeni açılan www.baligagidelim.com sitemizde Türkiye’nin tüm bölgelerinde profesyonel balık avı turlarınızı yayınlamak, hobicilerle buluşmak artık çok daha kolay. Üyelik sistemi ile çalışan sitemizde profesyonel balık avı tur organizasyonu yapan...
  3. Balıkta Satori

Video Hayatımda yakaladığım en güzel balık: Orfoz!

Balık avı yasağı sonrası, muhteşem bir Orfoz'la çok güzel bir başlangıç yaptık. Daha önce açıklarında çok güzel balıklar yakaladığımız bu merayı uzun zamandır gözüme kestirmiştim. Meşakkatli bir yolculuğun ardından sabahın ilk saatlerinden itibaren Shore Jig, Spin ve Lrf denemelerimiz...
  4. mumuk06

Turna Sezon Açılışı 2020

Merhaba dostlar uzun zaman sonra yasakların kalkmasıyla oltalarımız suya değdi. Çok özelmişiz bi heves sezonu açtık. kırmetli bir av oldu. Bir kaçını aldık bir kaçını suya iade ettik. Kara demlikte çayımızla güzel bir keyif yaptık. Baraj kenarında yağda kızartarak yedik. Gayet güzel b,r gün...
  5. Visualfishing

Visualfishing, merhaba!

Tutkumuz balık tutmak.Bir diğer tutkumuz en iyi görseli yakalamak.Olta balıkçılığı üzerine Türkiye’de görsel bir hafıza oluşturmak için yola çıktık.Farklı coğrafyalarda farklı deneyimler edinmek, yeni şeyler öğrenmek, balıkçılık konusunda deneyimli ve profesyonel insanlarla tanışmak ve onları...
  6. Hamdi

Yamaha & Hedef Balık & Isatek Tekne Balıkçıları Cnr Boat Show'da Buluşturuyor

Sevgili Amatör Balıkçılar; Bir çoğunuzun hafızalarında hala tazeliğini koruduğunu düşündüğümüz " Haydi Balığa " etkinliğini, BURLA / YAMAHA Marine Departmanı sponsorluğunda yaklaşık 3 yıl önce oldukça geniş bir katılım ile gerçekleştirmiştik. Geçen yılda 14 Şubat günü CNR fuarında Amatör...
  7. Hamdi

#10yearchallenge 10 Yıl Önce Ve Bugün Biz

Merhaba Arkadaşlar, Sosyal medyada başlayan akım hoşuma gitti burada da yapalım istedim. Elinde geçmiş ve bugüne ait fotopraflarımızı paylaşarak biz de paylaşım yapalım :) Haydi Akıma katılalım biz de :D 2008 #asos #sivrice #torik #2018 #saros #orkinos Balıklarda ben de biraz büyümüşüm...
  8. C

Balik Avı Için Arkadaş Aranıyor Izmir

herkese merhaba; daha önce bir marinport 3.00 ve mercury 4 hp bot ile balığa gitmek için yer önerisi istemiştim. Zeytineli'ne gittik ve mercan gopez tarzı balıklar aldık. Fakat çipura ya da levrek denemek istiyoruz. 1 mayıs 2018 tarihinde İzmir'den bir arkadaşımızı misafir etmek istiyorm...
  9. MCceka

Ilk deneyim ilk set

Merhaba arkadaşlar uzun süre Surf ve Spin disiplininden sonra son olarak LRF ve Shore jig denemeye karar verdim LRF için almış olduğum ekipmanlar aşağıdaki gibidir. Takım için fikirlerinizi malzeme konusundada yardımlarınızı bekliyorum. Kamış WFT Penzill Black Spear Spin 2 pc. 1,95m 2-7 g -...
  10. Bysalwador

Catalca balik avi tavsiye

Catalca cikisinda her haftasonu gittigim kendime ait yerde akarsu bulunmakta ordaki kisiler balik oldugunu soyluyor ama kasik silikon ve kasna maketleri denememe ragmen herhangi bir vurus dahi alamadim tavsiye edebilceginiz bir yem varmi ve bu civarda avlanan varmi? Su cok alcak (bilek ustu)...