Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için forumka kayıt olmalı yada giriş yapmalısınız. Forum üye olmak tamamen ücretsizdir.

balıkavı

1. Tolgakeleş

ABANT ALASI AVIM

Merhabalar buğün Abant alası avına gittim arkadaşım misafir etti ilk defa gittim maşallah mükemmel güzellikte balıklar🙂
  2. Tolgakeleş

MAVİGÖL TURNA AVI

Merhabalar🙂👋 MAVİGÖL TURNA AVI 1 SAAT DE 4 TURNA GELDİ 07.05.2022
  3. Tolgakeleş

KÖPRÜKÖY TURNA AVI 05.05.2022

Merhabalar TURNA AVINA SONUNDA GİDEBİLDİM İYİ SEYİRLER🙂👋 KÖPRÜKÖY TURNA AVI KANO İLE 🙂👋
  4. Tolgakeleş

SAZAN RİG NASIL YAPILIR

Selamun aleyküm yeni video yayında iyi seyirler bu sefer sazancılara özel🙂👍🤝👋 SAZAN RİG NASIL YAPILIR(KOMPLE TAKIM HAZIRLAMA)
  5. Tolgakeleş

TURNA AVI İÇİN SİLİKON YEM HAZIRLAMA

Merhabalar Turna sezonu açıldı silikon yemler nasıl kurulur hırsız iğne yapımı ve teknik bilgiler iyi seyirler 🙂👋
  6. Tolgakeleş

TATLI SU KEFALİ PEŞİNE DÜŞTÜM

Merhabalar Kırıkkale karaahmetli,bahşili,rafineri,kızılırmak Bütün mekanları gezdim maalesef balık yoktu su durumu içler acısı avlak merak edenler izlesin videonun sonunda meşhur ızgara sosumun tarifi var 😀Bu video doğa yemek,gezi şeklinde oldu 👍🤷‍♂️👋 İyi seyirler
  7. Tolgakeleş

DROPSHOT SİSTEMİ

Merhabalar Buğün sizlere Dropshot tekniğini anlattım A DAN Z ye tüm ayrıntıları ile güzel bir video oldu iyi seyirler 👍😁
  8. Tolgakeleş

TURNA NE YER +18

Merhabalar Buğün ki videomuzun konusu Turna balığı hangi hayvanları yer müthiş derleme aksiyon dolu bir video iyi seyirler 🙂👋
  9. Tolgakeleş

SUDAK PEŞİNE DÜŞTÜK

Bot ile kürek çekerken Turnanın kafasına kürek geldi 🙂Sudak avına gittik Turna gördük şans 🤷‍♂️ İyi seyirler 👋
  10. Tolgakeleş

KURTBOĞAZI BARAJI KIYIDAN BALIK AVI MACERAMIZ

Merhabalar🙂👋 2 kafadar kıyıdan balık avına gittik zorlu yollardan geçip emek harcayıp avımızı yaptık iyi seyirler🙂
  11. Tolgakeleş

ANTALYA KAŞ TEKNEDEN BALIK AVIMIZ BÖLÜM 2

Çapari ye gelen dev vatoz saatlerce uğraştık 😂kanalıma abone olursanız sevinirim iyi Seyirler
  12. Tolgakeleş

ANTALYA KIYIDAN SHORE JİGGİNG ÇABAM 🙂

Merhabalar Antalya kemer Tekirova balık avı maceram iyi seyirler 🙂👋Bu işte mera çok önemli 👍
  13. Tolgakeleş

KÖPRÜKÖY TURNA AVI DOSTLAR İLE

SELAMUN ALEYKÜM KÖPRÜKÖY DE BALIK AZALMIŞ SU ÇEKİLMİŞ SON HALİ VİDEO DA İYİ SEYİRLER 🙂👋 KÖPRÜKÖY TURNA AVI DOSTLAR İLE
  14. Tolgakeleş

ÇORUM BALIK MACERAMIZ

Selamun aleyküm hobidaşlar Bu avda Çorum’u tavaf ettik kıyıdan 3 kafadar gezmediğimiz yer kalmadı mekanları ve su durumunu merak edenler gitmeyi düşünenler izlesin iyi seyirler 🙂👍
  15. Tolgakeleş

1 KİŞİ 50 TURNA 🙂👍

KÖPRÜKÖY TURNA AVI (TEK BAŞIMA 50 ADET TURNA YAKALADIM)
  16. Tolgakeleş

KÖPRÜKÖY TURNA AVI

Merhabalar Kırıkkale köprüköy Turna avım kano ile 🙂👍
  17. Tolgakeleş

SAVAGE GEAR 3D HİGH RİDER BELLY BOAT 150 TANITIMI

Selamun aleyküm hobidaşlar Yeni açmış olduğum Savage gear 150 Belly boat u tanıttım kullandım sorularınız varsa sorabilirsiniz yardımcı olurum elimden geldiğince iyi seyirler🙂👋 SAVAGE GEAR 3D HİGH RİDER BELLY BOAT 150
  18. Tolgakeleş

EYMİR GÖLÜ TURNA AVI

Merhabalar Eymir gölüne kıyıdan turna avına gittik çevresi 11km yürü yürü çok yorulduk 🙂her taraf sazlık her boş bulduğumuz yerden atçek yaptım sonunda turnayı aldım ama🙂 İyi bayramlar 👋
  19. Tolgakeleş

KIRIKKALE SÜLÜBÜK TURNA AVIM

Merhabalar Kırıkkale Kapulukaya Barajı sülübük mevkinde kano ile Turna avına çıktım şükür limit dahilinde balığı alıp avımı bitirdim belgesel tadında bir video oldu iyi seyirler dilerim 🙂👍