Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için forumka kayıt olmalı yada giriş yapmalısınız. Forum üye olmak tamamen ücretsizdir.

turna

1. Tolgakeleş

ÇORUM BALIK MACERAMIZ

Selamun aleyküm hobidaşlar Bu avda Çorum’u tavaf ettik kıyıdan 3 kafadar gezmediğimiz yer kalmadı mekanları ve su durumunu merak edenler gitmeyi düşünenler izlesin iyi seyirler 🙂👍
  2. Tolgakeleş

TURNA AVI MÜTHİŞ AV

TURNACILARRR 👋👋👋YENİ VİDEO YAYINDA 🙂👍SÜPER BİR AV OLDU İYİ SEYİRLER
  3. Tolgakeleş

KIZILIRMAK YAYIN PEŞİNE DÜŞTÜK

Merhabalar Bu av da yüne yayın balığının peşine düştüm ama Turna denk geldi hep iyi seyirler🙂👋
  4. Tolgakeleş

AKYAR BARAJI BALIK AVI

Maalesef bu av çok verimsiz geçti balık yok koca göl kurumuş 🤦‍♂️Gitmek isteyen varsa mekanı çektim bi kaç tane perch aldık iyi seyirler 👋🙂
  5. Tolgakeleş

1 KİŞİ 50 TURNA 🙂👍

KÖPRÜKÖY TURNA AVI (TEK BAŞIMA 50 ADET TURNA YAKALADIM)
  6. Tolgakeleş

KÖPRÜKÖY TURNA AVI

Merhabalar Kırıkkale köprüköy Turna avım kano ile 🙂👍
  7. Tolgakeleş

DİKİLİTAŞ TURNA AVI

Merhaba Dün yakaladığım trofe balığın videosu yayında iyi seyirler 🙂👍👋
  8. Tolgakeleş

EYMİR GÖLÜ TURNA AVI

Merhabalar Eymir gölüne kıyıdan turna avına gittik çevresi 11km yürü yürü çok yorulduk 🙂her taraf sazlık her boş bulduğumuz yerden atçek yaptım sonunda turnayı aldım ama🙂 İyi bayramlar 👋
  9. Tolgakeleş

KIRIKKALE TURNA AVI BOT İLE

Merhabalar Bu video da 3 balıkçı bot ile Kırıkkale karaahmetliye turna avına gittik çok ğüzel av oldu ve mola verdiğimiz yerde 2 akrep 🦂 gördük 😬 aman dikkatli olun mola verirken 13 senede ilk defa başıma geldi iyi seyirler Kanalıma abone olursanız sevinirim🙂👋
  10. Tolgakeleş

KIRIKKALE SÜLÜBÜK TURNA AVIM

Merhabalar Kırıkkale Kapulukaya Barajı sülübük mevkinde kano ile Turna avına çıktım şükür limit dahilinde balığı alıp avımı bitirdim belgesel tadında bir video oldu iyi seyirler dilerim 🙂👍
  11. Tolgakeleş

ANKARA DA SAKLI BİR GÖLET

Merhabalar Ankarada ufak bir gölet bulduk turna varmış die gittik ufacık bi yer kaç senedir ankaradaym yeni haberimiz oldu 😂
  12. Tolgakeleş

ANKARA ÇANILLI TURNA AVI KANO VE BOT İLE

Merhabalar 4 kafadar çanıllıya ( Asartepe barajı) gittik bol bol balık yakaladık iyi seyirler. 🙂👍abone olursanız sevinirim
  13. Tolgakeleş

ANKARA MAVİGÖL TURNA AVIM

Merhabalar Ankara mavögöl piknik alanı gidip turna Peşinde koştum gezilecek aile ile gelinebilecek güzel yerlerden birisi iyi seyirler Kanalıma abone olursanız sevinirim 🙂👍 MAVİGÖL TURNA AVI PİKNİK ALANI
  14. Spinning

Bursa Hasanağa Barajı YARDIM

Merhabalar şuanda bildiğiniz gibi kapanma var 1.5 senedir de evden çıkmadık zaten kapanma bittiğinde arkadaşla bisikletle biraz uzun yol yapalım dedik hasanağa barajına . Şuandada turnanın av verme zamanı olduğu için hasanağa barajına gittiğimizde olta atıcazda ben eskiden bu baraja bikaç kere...
  15. Tolgakeleş

ÇANILLI ASARTEPE BARAJI BALIK AVI

Merhabalar Buğün kıyıdan avlandım hava kötü idi malesef ilk balık ipi kopardı yemide aldı gitti malesef 😬
  16. Tolgakeleş

Video SIRTI İLE İRİ TURNA AVI(SON ANDA GELDİ)

Merhabalar Bot ile 2 arkadaş turna avına çıktık akşama kadar at çek 1 kaç balık aldık hep yavru denk geldi Bitkin halde geri arabamıza doğru giderken sırtı yapmaya karar verdik attık 15-20 dk sonra BAM BAM BAMMM😁İRİ bi Turna aldık şükür videoda mevcut iyi seyirler Kanalıma abone olursanız...
  17. Tolgakeleş

BALIK NASIL KEPÇELENMEZ İZLEYİN😂😂

Merhaba Kırıkkale kıyıdan turna avımız ve balığı kepçeleyin abimiz hayatında ilk defa balık kepçelediği için unutulmaz bir an yaşadık iyi seyirler 😁🙋‍♂ KANALIMA DESTEK OLURSANIZ SEVİNİRİM🙂🎣
  18. Sarozorfoz

Video Sazlıdere Barajı Sazan Avı-1 (4-6 Ekim 2019)

Arkadaşlar İstanbul Sazlıdere Barajında 4-6 Ekim 2019 tarihlerinde yaptığımız Sazan avı videosunu yanlış yerde paylaşmışım tekrardan videolar bölümüne yükledim sizlerin aradığınızda daha kolay bulabilmesi için, oltası suda olan herkese rasgele
  19. Sarozorfoz

Video Büyükçekmece Gölü Lrf Ve Spin Ile Perch, Turna Avı-1(14 Kasım 2019)

Arkadaşlar Büyükçekmece gölünde güzel bir havada semaver çay ve mangalın yanında güzel bir av yaptık, keyifli bir gündü. birçok balığı suya iade ettik, oltası suda olan herkese rasgele...
  20. Sarozorfoz

Video Sazlıdere Barajı Sazan Avı-2 (25-28 Ekim 2019)

Arkadaşlar Sazlıdere Sazan avlarımızdan ikincisi üç günlük bir av oldu, iyi seyirler oltası suda olan herkese rasgele...