Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için forumka kayıt olmalı yada giriş yapmalısınız. Forum üye olmak tamamen ücretsizdir.

Sağ omuz kemik ağrısı

Sakcan

Yeni Üye
Katılım
3 Eki 2020
Mesajlar
18
Tepkime puanı
6
Puanları
3
Adı
Balıksever
Kan Grubu
A Rh Pozitif
Slm hobidaşlar..başınıza geldimi bilmiyorum spin yaparken farkettim..sağ arka kaburgalarım omuzuma kadar ağrıyordu hafif hafif şimdi ağrı biraz daha şiddetlendi ve sağ omzumun önüne kadar geldi, kolumd bi kırgınlık var , böğle ağrı hisseden varmı , endişelenmelimiyim😊 ağrının başladığı gün biraz işi abartmıştım hiç dinlenmeden 2. -3 saat at çek yapmıştım ..uzun süre geçmemesi kafama takıldı 2 ay oldu neredeyse
 
Katılım
22 Eki 2018
Mesajlar
82
Tepkime puanı
84
Puanları
18
Adı
Salih
Kan Grubu
O Rh Pozitif
Geçmiş olsun bende balıkta kayalıklardan düştüm ayak bileğini kırdım amaliyat oldum platin takıldı bir buçuk aydır yatıyorum ve sanırım bir okadar daha yaticam 😔😔
 
Katılım
22 Eki 2018
Mesajlar
82
Tepkime puanı
84
Puanları
18
Adı
Salih
Kan Grubu
O Rh Pozitif
Aynen çok kotu oldu birde oynak yeri olduğu için kaynama süresinde uzun oluyormuş inşallah Şubat sonuna doğru basmaya başlarim diye umut ediyorum
 

ilhany

Aktif Üye
Katılım
1 Eyl 2015
Mesajlar
403
Tepkime puanı
723
Puanları
93
Yaş
49
Konum
İZMİR
Adı
İLHAN
Kan Grubu
O Rh Negatif
Çok geçmiş olsun. Avlanırken hepimiz heyecandan güvenliği ihmal ediyoruz ama her şeyin başı sağlık.
 
Katılım
22 Eki 2018
Mesajlar
82
Tepkime puanı
84
Puanları
18
Adı
Salih
Kan Grubu
O Rh Pozitif
Bundan sonra bilsemki 100 tane balık tutucam yine öyle kayalık yerlere gitmem evde iki bastonla hapis kalmak çok zor