Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Yarım kofana gelen güzellik :)

Konu, 'Balık Avı ile İlgili Fotoğraflı Av Hikayeleri' kısmında BS Okuru tarafından paylaşıldı.

  1. BS Okuru

    BS Okuru Misafir

    İnşallah eşref abi arıycam gene yakın zamanda inşallah bulurum inşallah allah herkesin gönlüne göre verir inşallah herkes hayal ettiği dev trofeleri yakalar
     
    coner bunu beğendi.
  2. Sponsorlu Bağlantılar
  3. coner

    coner Daimi Üye

    Yaş:
    60
    Kayıt:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    7.331
    Beğeniler:
    13.400
    Şehir:
    istanbul/Üsküdar/Tuzla
    Zalım sahteye pek atlamaz,kanlı,canlı balık ister.
     
    BS Okuru bunu beğendi.
  4. t@B

    t@B Aktif Üye

    Yaş:
    41
    Kayıt:
    18 Mart 2017
    Mesajlar:
    202
    Beğeniler:
    329
    Şehir:
    Istanbul
    ömrü hayatımda ne kofana çektim ne de kofanayı sırtıkaraya ısıttırdım:)
    aksiyon filmi gibi av bizim için
     
    Mektupla ve BS Okuru bunu beğendi.
  5. BS Okuru

    BS Okuru Misafir

    Valla abi popper denedim vuruş alamadım uzun ince yapılı sahte olunca vurmaya başladı birde ben bu balıkların yamyam olacağını sanmıyordum mesela abi tutuldu ya 1 tanesi diğerleri öbürünün ağzındaki yeme saldırıyorlar filan hatta duble gelenden biri yaralı idi solungaç tarafı büyük ihtimal 3 . kofana saldırdı ona da çok yamyam balıklar
     
    Mektupla ve coner bunu beğendi.
  6. BS Okuru

    BS Okuru Misafir

    İnşallah yakın zamanda sizde tecrübe edersiniz çok sinir bozucu durum önüne bu yeter deyip yarım balık sürülmesi :) :) :) :)
     
    Mektupla bunu beğendi.
  7. agartan

    agartan Moderatör Yönetici

    Yaş:
    52
    Kayıt:
    30 Nisan 2010
    Mesajlar:
    20.811
    Beğeniler:
    7.736
    Şehir:
    İstanbul
    Bol aksiyonlu bir av olmuş..
    Tam bir yamyam bu balık, kendi türüne bile saldırıyor.. Belki de bir Akya saldırmıştır, bu da olasılık dahilinde
     
    Mektupla ve BS Okuru bunu beğendi.
  8. BS Okuru

    BS Okuru Misafir

    Şeref abi valla hiç bilgim yok hangi balık saldırdığına ama babamın arkadaşı dev bi siyah cisim yaklaştı diyince dedim sırtıkara herhalde saldırdı belki de dev akya idi deniz tecrübem yok lakin ordaki usta balıkçılara sorduğumda 5-6 kg luk sırtıkara yapmıştır dediler artık ne kadar doğru bilmiyorum abi
     
    t@B bunu beğendi.
  9. Önder Kanığ

    Önder Kanığ Moderatör Yönetici

    Yaş:
    53
    Kayıt:
    17 Şubat 2013
    Mesajlar:
    8.122
    Beğeniler:
    7.814
    Şehir:
    İstanbul
    Sevgili @hunter0630,

    Çok keyifli bir av olmuş,sende bu sırada zehiri fazlasıyla almışsın:D
    Bundan sonra ufak balıklarlar seni mutlu etmeyecek,böyle meralar hep seni çağıracaktır.:)
    Yarım gelen kofanaya gelince,epey büyük bir balıkmış,bu balığın yarısını alan,anlaşılan epey büyük bir sırtıkara veya akya :harika:

    Sonuçta,çok güzel bvir av adrenali yaşamışsın.:harika: Bunu bizlerle paylaştığın için teşekkür eder,daha güzel av avlarının ve raporlarının olmasını temenni ederim.:)

    Herdaim rast gelmesi dileğiyle :)

    İyi forumlar
     
    Mektupla, M.Taha D. ve BS Okuru bunu beğendi.
  10. BS Okuru

    BS Okuru Misafir

    İyi dilekleriniz için çok çok teşekkür ederim önder abi daha iyileri inşallah sizlere nasip olur abi bir daha diğer balıklar beni mutlu etmez gibi gibi geliyor ankaradan hergün de denize gitme şansım yok valla nasıl yapıcam bilmiyorum aşıyı fazlası ile aldım :)
     
    Önder Kanığ bunu beğendi.
  11. karacicek

    karacicek Daimi Üye

    Yaş:
    42
    Kayıt:
    20 Ocak 2011
    Mesajlar:
    1.167
    Beğeniler:
    920
    Şehir:
    Mersin
    Aksiyon dolu , hiç unutamayacağınız güzel bir av olmuş. Tebrikler.
    Zalim balık.... , Madem sahteye atlamayacan , sahteye atlayan balığa niye karışıyon , dimi...? :)
     
    Mektupla, Önder Kanığ ve BS Okuru bunu beğendi.