Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için forumka kayıt olmalı yada giriş yapmalısınız. Forum üye olmak tamamen ücretsizdir.

Yönetim Kadrosu İle İlgili Duyuru

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Hamdi

Admin
Site Admin
Katılım
29 Nis 2010
Mesajlar
21,757
Tepkime puanı
12,130
Puanları
113
Yaş
46
Konum
İstanbul
Adı
Hamdi TEKBIYIK
Kan Grubu
O Rh Negatif
Sevgili Balık Sevdam ailemiz,

Hepimizin bildiği gibi yakın zaman önce Balık Sevdam ile denizlere açıldık.

Yeni forumumuz kurulduğu günden itibaren hızla büyümeye, gelişmeye başladı. Bu süreç halen yükselen bir ivmeyle devam etmekte.

Bu süreçte yöneticiler olarak, foruma ayırdığımız zamanda artmakta.

Kıymetli dostumuz sevgili Faruk Usta'nın iş hayatındaki olumlu gelişmeler, artan iş yoğunluğunun getirdiği kısıtlı zaman nedeniyle sitemize katkısının az olduğunu belirterek, kendi istemi doğrultusunda yönetim kadromuzdan ayrılmıştır.

İyi bir insan ve iyi bir dostumuz olan Faruk USTA'ya bugüne kadar göstermiş olduğu çalışmaları ve katkılarından dolayı teşekkürü borç biliriz.

Keyifli muhabbeti, kıymetli paylaşımlarıyla aramızda olamaya devam edecektir.


Balık Sevdam Yönetimi
 

Ersin

Daimi Üye
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
2,374
Tepkime puanı
164
Puanları
63
Konum
Çorum
Adı
Ersin M.Karaketir
Kan Grubu
A Rh Negatif
Faruk Abi, bize mangal yapacak birisi lazım ;):D
Ben anlamam öyle işlerim yoğun filan falan...:D

Emeklerin için teşekkür ederim Faruk Abi, en kısa zamanda seni aramızada görmek istiyoruz ona göre ;)
 

Asi ve mavi

Daimi Üye
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
1,539
Tepkime puanı
33
Puanları
48
Konum
İstanbul
Adı
Didem
İş hayatındaki olumlu gelişmeler ve yoğunluğun artmasına çok sevindim Faruk usta. Zaten herkes işinden ve ailesinden arta kalan zamanda her anını balıksevdam'da geçiriyor. Fırsat buldukça aramızda ve yanımızda olarak yönetici sıfatı mecburiyeti aramaksızın deneyim ve tecrübelerini paylaşacağını biliyorum.

Hayırlısı olsun Faruk usta. Özletme kendini. ;)
 

selçuk

Aktif Üye
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
273
Tepkime puanı
20
Puanları
18
Yaş
50
Adı
SELÇUK DİNÇ
Mangalatörüm benim;kaçamassın hiç bir yere iş falan anlamam :D:D:D:D..

Bunlar işin latifesi biraderim işin gücün rastgelsin bol kazançlar;)
 

BİROL

Daimi Üye
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
4,162
Tepkime puanı
127
Puanları
63
Yaş
51
Konum
İSTANBUL
Adı
Birol
para sayma makinası icat olalı çok oldu Faruk ustam, paraları makinayla say,foruma ayıracak zamnın olur:harika:
ŞAka bir yana işimizi ve ailemizi asla aksatmamalıyız.Forum sonraki adımdır...
 

Surffishing

Daimi Üye
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
4,675
Tepkime puanı
114
Puanları
38
Yaş
48
Konum
Balıkesir
Adı
Erdal
Faruk abim sebep işler olunca üzüldüm desem yalan olur.Allah sağlıkla,sıhhatle bol kazançlar nasip etsin.:)
 

İrfan

Daimi Üye
Gold Üye
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
4,010
Tepkime puanı
434
Puanları
83
Yaş
43
Konum
Bursa /Mudanya/Osmangazi
Adı
İrfan Çimçik
Kan Grubu
A Rh Pozitif
Faruk abicim maşallah bu kısır zamanda işlerinin yoğun olması çok güzel sevindim.:) evet abicim haklısın önce can sonra canan.:)özletme fazla kendini selamlar.
 

agartan

Moderatör
Yönetici
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
25,201
Tepkime puanı
13,986
Puanları
113
Yaş
54
Konum
İstanbul
Adı
Şeref
İşleri azalsın da aramıza gelsin diye de dua edemeyiz ki..
Bu olsa olsa beddua olur.
Sakın kendini fazla özletme Faruk.
 

ishak BALLICA

Daimi Üye
Katılım
7 May 2010
Mesajlar
819
Tepkime puanı
173
Puanları
43
Adı
İshak Ballıca
Bu güzel ortamın oluşmasına emeği geçen tüm gönül dostlarına teker teker teşekkürler..:)
 

TEKNOTURK

Daimi Üye
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
899
Tepkime puanı
68
Puanları
28
Konum
İstanbul
Ne yaptın Faruk Abi, bi haber edeydin keşke... Cillop gibi moderatörlüğü bırakmışın, bileydim değerinde alırdım senden, çaktırmadan Faruk Usta olurdum :D

Buradan duyurulur, her türlü yönetici hesabı değerinde alınır, paraya çevrilir.:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...