Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için forumka kayıt olmalı yada giriş yapmalısınız. Forum üye olmak tamamen ücretsizdir.

Arama sonuçlarınız

1. cemreis

Şile, Ağva, Kerpe, Kefken Balık Durumu

3 eylül de 2 satılan at tutuldu o gün bugün diyerek hergun gittik tık yok sular çook sicak hiçbir fırtına tarihinde yapmadı kefal den baska hicbirsey yok sahilkoy den agvaya kadar butun taslarda arkadaslardan hic iyi haber gelmedi denizdeki sandalcilar.da boş geliyor palamut bile vanoz denizden...
  2. cemreis

14 eylül itibariyle şilede denizin müsait olduğu hergün şilede lüfer 1er 2şer alınıyo özellikle akşam ezanı saatinde... palamut bereketli ama kıyıdan tutulma şansı hiç yok denilebilir.. suların soğumasıyla lüferin verimi artacaktır... lüfere gelecek arkadaşlar için akçekese...
  3. cemreis

Şile, Ağva, Kerpe, Kefken Balık Durumu

drakonya olasılığı çok yüksek dikkatli olmak gerekiyo
  4. cemreis

5. cemreis

palamutla başladım kasna ile bitirdim

abi sende hep olumsuz düşünüyosun :D herbiri limit doğrultusunda 15cm ve 5kg dan fazla tatlısu kefali yok korkma ben 28senedir bitiremedim ve devamlı sürdürebilir olsun diye korumacı davranıyorum ;) zaten avlaktaki maksimum boylar bunlar... daha büyügünü tutarım diyen varsa... :))
  6. cemreis

herkeze kucak dolsusu selamlar bu sabah erkenden denize açıldık amaç çingene palamutuydu 2kere oynak gördük ama balık yemiyordu 07:00 dan 13:00 arası denizde palamut peşindeydik ne yazıkki hiç çapariye palamut takılmadı.. bu günü böyle geçirmem diyerek 2.10m sipin kamışla kasna pesine...
  7. cemreis

ŞİLE'DE LEVREK Mİ ?

denildiği gibi levrek subat ayının sonunda geçiş yaptı.. takip edenler yakaladı ama şilenin yerlisi levrek peşinde koşmadı.. dışardan gelenler yakaladı. bende gittim ama doğru zamanda doğru yerde olmadım. ticari amaçli tekne avcılığı yapan arkadaşlarım.. levrek minekop kefal geçişlerinden...
  8. cemreis

levrek tutmaya gidenin su kenarından ayrılmaması gerekiyo :) gidenler şile bezi almaz abi :))
  9. cemreis

Şile, Ağva, Kerpe, Kefken Balık Durumu

şile ve cevresinde eylül 14 ten 7kasıma kadar lüfer çinekop verımlıydi artık kalmadı bu aralar kalkan ve zargana verimli kalkan baligi icin derın plaj.lar uygundur
  10. cemreis

şile ve cevresinde kiyilar çok soğuk 9c gibi bir soğukluk söz konusuydu 1haftadir kanal oynamiş denilir.. 11/08/2011 tarihi itibariyle olan firtina sulari mevsim normalleri 23c tekrar getirdi denizde eşkina ve levrek mevcut ama denizin durulmasi lazim lüferi bekleyenler 30/35 gün daha...
  11. cemreis

Şile, Ağva, Kerpe, Kefken Balık Durumu

şilede istavrit akşam ezanindan 15dk önce kiyilar gündüz kalkana olta at kefal bolca var bayat yem takarsan şansin articaktir melih
  12. cemreis

Şiir Sayfası

Duydum ki bizi bırakmaya azmediyorsun, etme. Başka bir yâr, başka bir dosta meylediyorsun, etme. Sen yadeller dünyasında ne arıyorsun yabancı? Hangi hasta gönüllüyü kastediyorsun, etme. Çalma bizi, bizden bizi, gitme o ellere doğru Çalınmış başkalarına nazar ediyorsun, etme. Ey ay...
  13. cemreis

Boğazda zamansız kofana akını!!!

yeme bizi abi :D
  14. cemreis

11 şubat sazan avimdan

sen buralari bilirsin abi yazin yeşillik az resimi çektiğim yerlere ben bile gidemem dikenden sence burasi neresi
  15. cemreis

yemliyoruz büyüsünler yazin sonunda hava bozukken devam ederiz denizden firsat kalirsa teşekkürler
  16. cemreis

11 şubat sazan avimdan

hafta sonu denizi zorlicaz mecburen beklerim abi beni nasil bulcani biliyosun ;)
  17. cemreis

11 şubat sazan avimiz şöyle gelişti 11 şubat cuma günü cumadan sonra iş yerinde erken gidelim dedikodusu dönüyodu.. ve dedi kodu gerçek oldu cumadan sonra paydos edip evli evine köylü köyüne gitti tabikide ben baliğaaaa aklimda sazana yemlediğim yer vardi denedik gittik olta attik akşam...
  18. cemreis

Şile, Ağva, Kerpe, Kefken Balık Durumu

[COLOR="Black"][SIZE="4"] şile de deniz için gelecek arkadaşlari tekrar uyariyorum mayis itibariyle levrek kalkan avlari yapila bilir kalkan şu anda mevcut ama yerli balik olduğu için havyara çikmayan ufak limit alti baliklar geleceği süphesiz mayisi bekmelekte fayda var
  19. cemreis

sen şileyi bilen birisin kabakoz köyü gel balik de kahvelerde tanimayan yol göstermeyen olmaz beklerim sonuçta seninde hemşeriniz abi
  20. cemreis

Kabakoz Sahilinde piknik yaptık. :)

ben sizi gördüm mayis da dedim hatirladinizmi