Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için forumka kayıt olmalı yada giriş yapmalısınız. Forum üye olmak tamamen ücretsizdir.

turna avı

1. Tolgakeleş

KAÇAN TURNA BÜYÜK OLUR

merhabalar yeni video yayında herkese iyi bayramlar 😁🤝iyi seyirler TURNA AVI (KAÇAN BALIK BÜYÜK OLUR)
  2. Tolgakeleş

TURNA AVIM (NAZARA MI GELDİK)

Merhabalar Yeni avın videosu yayında iyi seyirler 🤝 KANOYLA TURNA AVIM (NAZARA MI GELDİK)
  3. Tolgakeleş

YOK BÖYLE BİR TURNA AVI

Selamun aleyküm yine çok güzel bir av oldu iyi seyirler 🙂🤝👍 TURNA AVI TEK BAŞIMA 35 TURNA YAKALADIM (AKŞAM SUYU)
  4. Tolgakeleş

100 TURNA YAKALADIM

Merhabalar Kano ile turna avına gittim o gün muhteşem bir gündü 100 den fazla turna yakaladım saldım 5 adet alıkoydum 🙂kamerayı açarken uzun sürdüğü için bazı anları çekemeden iyi seyirler 🤝 TEK BAŞIMA 100 TURNA YAKALADIM(5 Adet alındı gerisi salındı )
  5. Tolgakeleş

TURNA AVIMIZ 2 BOT 7 KİŞİ

Merhabalar yeni video yayında iyi seyirler güzel boy turna aldım 😀🤝 KIRIKKALE TURNA AVIMIZ 2 BOT 7 KİŞİ
  6. Tolgakeleş

KIYIDAN TURNA AVIMIZ

Selamun aleyküm Kıyıdan Çok zevkli bir av yaptık iyi seyirler izlemeyen pişman olur 😄🤝 KIYIDAN BOL AKSİYONLU TURNA AVIMIZ
  7. Tolgakeleş

TURNA AVI (AÇILIŞ)🙂

Merhabalar 1 Nisan itibarıyle ile Turna balığı avı yasak sezonu kalkmıştır , hemen 3 kafadar yeni aldığımız botu denemek için Kırıkkale Köprüköy mevkine gittik hava şartları kötüydü bu yüzden avı öğlene kadar güç bela yaptık şükür balık aldık videosu aşağıda linkte buyrun iyi seyirler 🤝🙂...
  8. Tolgakeleş

KEPÇEDE AYNI ANDA 2 TURNA

Merhabalar Bu Avımız da yine turna peşindeydik şükür iyi geçti 2 mera gezdik iyi seyirler abone olarak destekleyebilirsiniz 🙂🤝👋 KEPÇEDE 2 TURNA 😃
  9. Tolgakeleş

KIRIKKALE SÜLÜBÜK TURNA AVI

Merhabalar iyi seyirler kanalıma abone olup desteklerseniz sevinirim🙂👋 KIRIKKALE SÜLÜBÜK TURNA AVI 18.06.2022
  10. Timur Kurtuluş DURMAZ

Terkos Gölü Balık Avı Turu

Arkadaşlar özellikte Terkos gölü Turna ve Sudak için istanbul'un en iyi avlağıdır... Kıyı şeridi çok sazlık ve otluk olması sebebiyle belirli bi kaç nokta dışında kıyı avcılığı sorun oluyor. Bir çok arkadaşımız bu ve bunun gibi nedenlerden Tekneyle tura katılıyorlar. Sosyal medyada gördüğüm...
  11. Tolgakeleş

MAVİGÖL TURNA AVI

Merhabalar🙂👋 MAVİGÖL TURNA AVI 1 SAAT DE 4 TURNA GELDİ 07.05.2022
  12. Tolgakeleş

KÖPRÜKÖY TURNA AVI 05.05.2022

Merhabalar TURNA AVINA SONUNDA GİDEBİLDİM İYİ SEYİRLER🙂👋 KÖPRÜKÖY TURNA AVI KANO İLE 🙂👋
  13. MaviRota

Video Bilecik/Pelitözü Göleti Turna Avımız

Merhaba arkadaşlar / abiler, İşten fırsat bulup pazar tatilimizde yaptığımız turna avını sizlerle paylaşmak istiyorum.Saat 5:30 'da Bozüyük'den yola çıktık.Hassas şamandıralı sistem kullandım, arkadaşım ise spin denedi ve şamandıra affetmedi. 2 hafta önce de 43 ve 61 cm 'lik balıklar almıştık...
  14. Tolgakeleş

MAVİGÖL TURNA AÇILIŞI 1 KAÇAN BALIK DIŞINDA HİÇ BALIK DENK GELMEDİ

Merhabalar havaların düzelmesiyle birazda iyi olunca mavigöle koştum iyi seyirler 🙂👋 MAVİGÖL 09.04.2022 TURNA PEŞİNE DÜŞTÜK 1 KAÇAN BALIK BAŞKA BALIK YOK :)
  15. Tolgakeleş

IRMAK YAYIN PEŞİNE DÜŞTÜK DRONE ÇEKİMLİ

Merhabalar Buğün yine yayın peşindeydim maalesef yine alamadım drone çekimli güzel bir video oldu pes etmek yok🙂👍kanalıma abone olup destek verirseniz çok sevinirim
  16. Tolgakeleş

KIZILIRMAK YAYIN PEŞİNE DÜŞTÜK

Merhabalar Bu av da yüne yayın balığının peşine düştüm ama Turna denk geldi hep iyi seyirler🙂👋
  17. Tolgakeleş

KÖPRÜKÖY TURNA AVI

Merhabalar Kırıkkale köprüköy Turna avım kano ile 🙂👍
  18. Tolgakeleş

DİKİLİTAŞ TURNA AVI

Merhaba Dün yakaladığım trofe balığın videosu yayında iyi seyirler 🙂👍👋
  19. Tolgakeleş

EYMİR GÖLÜ TURNA AVI

Merhabalar Eymir gölüne kıyıdan turna avına gittik çevresi 11km yürü yürü çok yorulduk 🙂her taraf sazlık her boş bulduğumuz yerden atçek yaptım sonunda turnayı aldım ama🙂 İyi bayramlar 👋
  20. Tolgakeleş

ANKARA MAVİGÖL TURNA AVIM

Merhabalar Ankara mavögöl piknik alanı gidip turna Peşinde koştum gezilecek aile ile gelinebilecek güzel yerlerden birisi iyi seyirler Kanalıma abone olursanız sevinirim 🙂👍 MAVİGÖL TURNA AVI PİKNİK ALANI