Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için forumka kayıt olmalı yada giriş yapmalısınız. Forum üye olmak tamamen ücretsizdir.

Arama sonuçlarınız

1. muhammer41

Eşkına avı körfezden.

Balıkçı kardeşlerimin sarı kanat ve lüfere adepte olduğu şu sıralar alışkanlık işte ben gece avlarını daha çok seviyorum merayı tanıyanlar çıkacaktır kendilerine saklasınlar balıklar teke ve boru kurdu ile yakalanmıştır mantarlı takım kullandım nasipte bunlar varmış daha güzellerini sizlerin...
  2. muhammer41

Karadenizden bir paşa levrek.

Uzun zamandır kafama takılan bir şey vardı karadeniz sahilinden devamlı raporlar geliyor ve biz okumakla geçiştiriyorduk takii bir av sitesinde bir izmitli arkadaşın levrek raporu atana kadar işte orda neden olmasın dedim ve hazılıklara başladım karadeniz kıyılarına her gittiğimde takımlarımı...
  3. muhammer41

EŞKINA AVI MARMARADA

İki gün üstüste gittiğim eşkına avında kısmetime bunlar geldi biri 35cm diğeri 40cm eşkınanın limit sınırı olmasada yapılan avların en azından bunlar kadar olması açısından ölçüleri vermek zorunda hissettim kendimi daha büyüklerini yakalayanlara lafım yok balıkları marmara bölgesinde yakalandı...
  4. muhammer41

karagöz avı(sezon finali)

Dün akşam gittiğimiz avdan nasibimizde bunlarla döndük deniz anaya şükürler olsun resimler herşeyi anlatıyor paylaşmak istedik.Ali abi karagöze gitmiş ama hiç yakalamamış seftayı iyi yaptı bu aşı ile epey gider gibi diğer arkadaş yeni doğandan Erkan sağolsunlar güzel bir gece avı yaşattılar yem...
  5. muhammer41

İstanbulda karagöz avı.

Yeğen karagözleri görünce rahat dururmu illa gidelim hava bozuk yollar kapalıda dedimse durduramadım bari bu tarafa istanbul yapalım yolu iyidir diyerek saat 14/30 gibi izmitten ayrıldık avlağa varış 16/00 istanbul kar yağışlı allahdan poyraz arkadan esiyor kayalar bizi rüzgardan koruyorda...
  6. muhammer41

Marmarada karagöz avı

Dün balıktaydım 13/30 gibi yola çıktık izmit kapalı ama yağış yoktu yalovaya vardığımızda bizi güneşli bir hava karşıladı memnun olmakla avlağa varış 15/30 hedef balık karagöz tabiki takımlar tek iğneli şeytan oltası takımları toplayıp yerimizi aldık oltayı denize buluşturmamlan öyle bir bindiki...
  7. muhammer41

Karadeniz kalkan avı

Yine aynı ekip cumartesiden her şey hazırlandı saat beşte de kalktık ver elini dikili altı otuz gibi avlaktaydık yagmur saanak şeklinde kim umursar oltaları yatırdık hedef balık kalkan ama levrekte gelirse diye alel acele zaitle başladık atçeke malesef hüsran 3 saate yakın atçek denemelerimiz...
  8. muhammer41

Marmarada mırmır avı

Yeğenimle gittiğimiz mırmır avından kareler yemolarak mamun kullandık takım iki köstekli iskandil şu sıralar güzel av veriyor gitmek isteyenlere tavsiye ederim sizlerin avlarıda daim ve bereketli olsun son yaptığımız avlar. <script...
  9. muhammer41

Sahteler hakkında

arkadaşlar bu sahtelerden kullanan varmı eniyi hangi balıklarda verim alırım6cm 9gr yazıyor hangi balıkavlarında kullanabilirim palamutta ve lüferde iş yaparmı kıyıdan atçek avında.? URL=http://imageshack.us/photo/my-images/819/22102011538.jpg/][/URL] veya levrek avında
  10. muhammer41

TATLISU KASNA AVLARIM

Sevgili arkadaşlar tatilimi geçirmiş oldugum memleketimde yapmış olduğum kasna avlarımdan bazı kareleri sizlerle paylaşmak istedim atçek olarak gerçekleştirdiğim avlarımda bazı meps ve sahteler kullandım gayet güzel randıman aldım avlarınızın daim olması dileklerimle rastgelsin...
  11. muhammer41

Oğlum ve ben

Büyük oğlumun bir haftalık izine ayrılması ile fırsatı değerlendirip tatlısu avcılığı yapalım dedik şu aralar körfezden sesseda yok perşenbe saat 08de vardığımız avlakta turnaya çeşitli sahte denemelerim boş çıktı sıcağın başlaması ile ben kendimi gölgeye atarken aydın oltaları yemleyip...
  12. muhammer41

Selam arkadaşlar

Amatör kıyı balıkçısıyım kocaeliden katılıyorum hepinize rastgele diyorum keyifli paylaşımlarda buluşmak üzere avlarınız daim olsun.:)