Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için forumka kayıt olmalı yada giriş yapmalısınız. Forum üye olmak tamamen ücretsizdir.

turna avı

1. Tolgakeleş

KURTBOĞAZI BARAJI TURNA VE LEVREK AVIM

Merhaba Çok güzel bir av oldu hem turna hem levrek yakaladım iyi seyirler 🙂🙋‍♂️
  2. mumuk06

Kaşık mı? Silikon mu?

Turna avında kaşık mı yoksa silikon yem mi tercih etmeliyiz? Herkesin kendi deneyimleri sonucu favorisi yaptığı bir kaç yemi mutlaka vardır. Avlakta genellikle karşılaştığımız diğer balıkçılarla eğer balık yakalamışlarsa kullandığı yemi sormayanımız yoktur:) Hangi yemse varsa hemen onu...
  3. mumuk06

Yayın balığı yutan turna

Merhaba değerli dostlar. Bu avda çok güzel ,heyecanlı ve ilginç görüntüler yakaladık. 70 cm uzunluğunda bir trofe turna çektim. İçini açtığımda midesinde yaklaşık 30 cm erimiş çoğu kısmı yayın yavrusun olduğunu gördüm. Bu zamana kadar çeşitli balık ve kuşlara denk gelmiştim ama yayın balığına...
  4. mumuk06

Turna Sezon Açılışı 2020

Merhaba dostlar uzun zaman sonra yasakların kalkmasıyla oltalarımız suya değdi. Çok özelmişiz bi heves sezonu açtık. kırmetli bir av oldu. Bir kaçını aldık bir kaçını suya iade ettik. Kara demlikte çayımızla güzel bir keyif yaptık. Baraj kenarında yağda kızartarak yedik. Gayet güzel b,r gün...
  5. Tolgakeleş

Video SIRTI İLE İRİ TURNA AVI(SON ANDA GELDİ)

Merhabalar Bot ile 2 arkadaş turna avına çıktık akşama kadar at çek 1 kaç balık aldık hep yavru denk geldi Bitkin halde geri arabamıza doğru giderken sırtı yapmaya karar verdik attık 15-20 dk sonra BAM BAM BAMMM😁İRİ bi Turna aldık şükür videoda mevcut iyi seyirler Kanalıma abone olursanız...
  6. Tolgakeleş

Video KANO İLE BALIK AVI(PEDALLI)

Merhaba Kano ile avladığım turna balıkları bu video da kano ile ilgili sorularınızı dinleyebilirim iyi seyirler 🙂🙋‍♂️ Kanalıma abone olursanız sevinirim 🙂
  7. Rıdvan Akalın

Terkos Gölünde Tekne Ile Atçek Turna Avı

Kıyıları köşeleri silikonlarla tarayarak trofe arayışı yaptığımız avdan minik bir video derledik. Beğenilerinize sunarız Herkese rastgele.
  8. mumuk06

Sonbaharda Turna Avi Ve Közde Turna Pişirme

Merhaba dostlar güzel bir turna avıyla sizlerleyiz. Sonbaharın güzellikleri eşliğinde güzel bir av yaptık. Közde pişirerek yedik. gelen küçük misafirlerimizede iade ettik. 5 dakikalık bu güzel görüntülerle sizlere iyi seyirler. videomuzla ilgili önerilerinizi youtube üzerinden paylaşırsanız...
  9. papalina

Canavar Turna -102 Cm-memleket Bereketi

Merhaba Arkadaşlar Memleketime döndükten sonra ilk balık avım ve oltama gelen ilk balık kişisel rekorlarımı alt üste eden bir Turna Balığı.Tam 102 cm.Yaklaşık 9 dakikalık bir mücadele ve müthiş son.Video çok uzun olduğundan iki bölüm halinde paylaşıyorum.İlk bölümde ; *Bu avda kullanacağım...
  10. Balıkta Satori

Video Silikon Sahte Ile At-çek Turna Avı

Ekseriyetle silikon sahte çalıştırdığımız arife günü akşam suyunda çok güzel bir Turna yakaladık. Belli aralıklarla iki kez salmayı denedik fakat sahteyi çok fazla yutmuş ve hassas bir yerinden zarar görmüş olmalı ki ne yazık ki suya iade edemedik. Yakaladığımız Turna'dan sonra herhangi bir...
  11. alpr1903

Video En Iyi Turna Sahteleri, Beni Hiç Boş Döndürmeyen 3'lü

Turna avında hangi sahte daha çok iş yapar sorusunu deneyimlerime göre sizlerle paylaşmak istedim. Videonun sonunda beni hiç boş döndürmeyen sahtelerin net fotoğraflarını görebilirsiniz. Herkese rastgele..
  12. Balıkta Satori

Video Rüzgarlı Bir Günde At Çek Turna Avı

Yine farklı bir merada turna avındaydım. Sabah suyunda at çek yaparken güzel bir yavru turna yakalamayı başarsam da günün geri kalanında başka turnaya rastlayamadım ne yazık ki. Hava daha tam anlamıyla ısınmadığı için kıyıdan turna avları verimsiz geçiyor. Şu sıralar kıyılardan çoğunlukla yavru...
  13. amasseia

Bursa Turna Avı

1 Nisan'dan beri turna peşindeydim. Irmak, dere, göl... kısaca turnanin olabileceği her yerde şansımı denedim. Hayatımda ilk defa turna tutabilecek olmamın mutluluğu ile kışın Spin disiplinine yaptığım yatırımların da meyvesini almak umuduyla attım çektim günlerce... Ve evet en sonunda bugün...
  14. Arcan

5 Mayıs Turna Avım

Cümleten Selamınaleykûm Geçen hafta yaptığım turna avından birkaç kareyi sizlerle paylaşmak istiyorum. Yaklaşık 17 adet turna 3 adet kasna suya iade edildi. 3 adet turna özel istek üzerine alıkonuldu. Alıkoyduğum turnaların en küçüğü 61cm geldi. Yayın olduğunu tahmin ettiğim çok büyük bir...
  15. Balıkta Satori

Video Eşsiz Güzellikteki Saklı Cennette Canavar Turna Arayışları

Daha önce hiç gitmediğimiz ormanların içinde adeta saklanmış muhteşem bir baraj gölüne gittik bu sefer. Çok büyük canavar trofelerin olduğu haberini aldığımız bu saklı cenette; bir gün öncesinden yağan şiddetli sağanak, orman yollarını balçık gibi yaptığı için gölün derinliklerine ilerleyemedik...
  16. Emret52

Turna Avı Hakkında Yardım

Merhaba abilerim uzun süredir balıkçılık hobime ara vermiş bulunmaktayım üniversite sınavından dolayı.Bu hafta sonu turna avına gitmek istiyorum ve avlak yeri tavsiyelerinizi alırsam çok memnun olurum.İstanbulda oturuyorum bursa taraflarınada gidebilirim elim boş dönmek istemiyorum...
  17. Balıkta Satori

Video Terkos Gölünde Kıyıdan Turna Avı

Ani bir kararla Terkos Gölüne akşam suyuna Turna avına gittik. Terkos Gölü balık avı açısından oldukça verimli olmasına rağmen kıyıdan avlanılacak yer bulmak oldukça zor bir mera. Genelde trofe Turna olarak nitelendirilen boylar tekne ile alınmakta. Ancak bazı koylar (ulaşması zor olsa da) trofe...
  18. Balıkta Satori

Video Turna Avında At Çek Yaparken Oltaya Gelen Sazan Balığı

Spin ile kalkan sürprizinden sonra bu sefer de yine silikonla turnaya at çek yaparken oltaya gelen 10 kg üstü bir sazan muhteşem bir aksiyon yaşattı bize. Turna avında At Çek yaparken çok yavaş sarım yaptığım esnada kamışta ağırlık hissettim. Büyük bir yosun veya sazlığa taktığımı zannettim...
  19. terkosfishing

Video Terkos Gölü Turna Ve Trofe Kasna Avı

Terkos Gölü Turna Avı 2018 Terkos Gölü kıyıdan silikon ile gerçekleştirdiğimiz turna avımız (catch and release). Terkos Gölü Trofe Kasna ve Trofe Çapak Avı 2018 Terkos Gölü kıyıdan yaylı sistem ile gerçekleştirdiğimiz trofe kasna (tatlı su kefali) ve çapak avımız. İyi seyirler.
  20. mumuk06

Ful Aksiyon Turna Avi

Merhaba dostlar. Ful aksiyon bir turna avıyla sizlerle birlikteyiz yine. Dede ile birlikte Yaklaşık iki saat süren av boyunca 50 cm üstü 7-8 adet balık aldık. 4 tanesini ayırdık diğerlerini geri iade ettik.Bu avlakta nisan 1 de turna sazon açılışını yapmıştım . O zaman yakaladığım balıklardan...