Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için forumka kayıt olmalı yada giriş yapmalısınız. Forum üye olmak tamamen ücretsizdir.

mera

1. newbalıkcı

İstanbulda Spin ve Lrf avı için mera-yer önerisi

istanbul avrupa yakasındayım 2 tane surf 1 tane de spin kaşım var asıl amacım spinning avcılığı bunun için mera önerisi
  2. Sarozorfoz

Video İSTANBUL SAZAN AVLARI-07 Aralık 2022

İyi seyirler
  3. B

Yalova Balık Meraları

Merhaba hobidaşlar, en son 2-3 hafta önce merkez de dere ağzında mırmır alabildim. Sahil boyu kefal harici bir şeye rastlayamadım. Son durum nedir? Farklı mera bilgisi olan var mı? Bu başlığın altında yardımlaşalım. Oltası su da olan herkese rast gelsin. Kamış (Okuma Wave Power 2,13m 0-8...
  4. RüzgarElyas

İzmir Avlanılanacak yerler

Selamlar balığa yeni başladım ve sahte ile at çek yapmak istiyorum İzmir Aliağada yaşıyorum fakat aliağada balık kalmadı diyorlar izmir de aliağaya yakın nerelerde avlanabilirim balık bulunan yerleri söylerseniz sevinirim
  5. Sarozorfoz

Video İSTANBUL SAZAN AVLARI-13 Eylül 2022(İsrail sazanlarının içinden geçtik...)

İstanbuldaki en son sazan avımız, iyi seyirler
  6. Sarozorfoz

Video SAROS KÖRFEZİ BALIK AVLARI-9 (15 Aralık 2021)

Arşivde kalanlar, geçen sene körfezden av görüntülerimiz, iyi seyirler
  7. Sarozorfoz

Video SAROS KÖRFEZİ BALIK AVLARI-8 (14 Aralık 2021)

Arşivde kalanlar, iyi seyirler
  8. Sarozorfoz

Video KEŞAN SAZAN AVLARI-4 (20-21 Aralık 2021)

Arşivde unutulanlar, 2 günlük Keşan avlarımızdan görüntüler
  9. Sarozorfoz

Video AVCILAR AMBARLI TEKNE AVLARI-1 (22 Şubat 2021)

Hafta başında ufak bir kaçamak yaptık tekne ile avcılar açıklarında çapari ile istavrite çıktık tavalık balığımızı aldık. Balık boyları biraz küçüktü, tuttuğumuz balık kadar da suya iade ettik ve biraz daha büyümeleri için onlara zaman tanıma kararı verdik, iyi seyirler.
  10. Visualfishing

Video Balık Peşinde Büyük Rota Belgesel Serisi

Balık Peşinde Büyük Rota Belgesel Serisi Tutkumuz balık tutmak. Bir diğer tutkumuz en iyi görseli yakalamak. Olta balıkçılığı üzerine Türkiye’de görsel bir hafıza oluşturmak için yola çıktık. Farklı coğrafyalarda farklı deneyimler edinmek, yeni şeyler öğrenmek, balıkçılık ve balık davranışları...
  11. Sarozorfoz

Video Keşan Sazan Avları-1 (03 ocak 2020)

Yılbaşı tatili için gittiğimiz Saroz körfezinde güzel bir havada tatlı suda Sazan avı yaptık, Boncuklu takım ile yemli solucan ve kuru mısırlı takımlar yaptık, balık yakalayamadık ama güzel bir gün geçirdik. Oltası suda olan herkese rasgelsin, kalamanızdan ses gelsin.
  12. Sarozorfoz

Video Saroz Körfezi Balık Avları-1 (5-6 ocak 2020)

Arkadaşlar yılbaşı tatilini de içine alan erikli gezimizde gölet ve denizde av yapma imkanı da bulduk. Levrek için gittiğimiz avımızda yem olarak sülünez kullandık, tek iğneli ve 3 iğneli hırsızlı takımlar yaptık, kurşun olarak gezer kurşun ve kum kurşunu kullandık, nasibimiz olanları aldık...
  13. Sarozorfoz

Video Avcılar-B.Çekmece-Kumburgaz-Silivri Balık Avları-1 (25.01.2020)

Geçen hafta Levrek ve kalkan avı için gittiğimiz meradan görüntüler, iyi seyirler İntro müziğinden dolayı telif sıkıntısı yaşadık, değiştirip tekrardan yükledim, iyi seyirler.
  14. Sarozorfoz

Video Galata, Unkapanı, Eminönü ve Sarayburnu balık avları-1 (22 Ocak 2020)

Arkadaşlar 22 Ocak Çarşamba günü Sarayburnunda çektiğim güzel bir video izlemenizi tavsiye ederim, iyi seyirler (Kanalımıza abone olarak desteklerinizi bekliyoruz)
  15. hakankaptan

Antalya Da Spin Için...

Herkese iyi akşamlar. Bu güzel forum ailesinde bulunmaktan çok memnunum. Bir istirhamım olacak samimiyetinize güvenerek. Bugün 7 ocak salı ben kısa bir süreliğine 11 ocak cuma gününe kadar Antalya' da olacağım. Bu süreçte forumdaşlardan at çek avına çıkacak kimse var mı? Buraları pek bilmiyorum...
  16. Sarozorfoz

Video Sazlıdere Barajı Sazan Avı-1 (4-6 Ekim 2019)

Arkadaşlar İstanbul Sazlıdere Barajında 4-6 Ekim 2019 tarihlerinde yaptığımız Sazan avı videosunu yanlış yerde paylaşmışım tekrardan videolar bölümüne yükledim sizlerin aradığınızda daha kolay bulabilmesi için, oltası suda olan herkese rasgele
  17. Sarozorfoz

Ava Giderken Hava Durumu, Harita Okuma, Basınç Ve Rüzgar Durumu Hakkında

Arkadaşlar 25 aralık 2019-06 ocak 2020 tarihleri arasında Saroz körfezine yılbaşını da içine alacak şekilde 6-7 günlük bir tatil ve av programı planlıyorum, gidiş ve dönüş tarihimi hava, rüzgar ve basınç durumuna göre belirlemek istiyorum, hedef balık Levrek, Karagöz ve Mırmır olacak canlı teke...
  18. Sarozorfoz

Video Yeni Çiftlik, Marmara Ereğlisi Ve Sultanköy Balık Avları-1(21-22 Kasım 2019)

Arkadaşlar hem temiz hava almak hem de meraları yoklamak adına yaptığımız 2 günlük avdan kesitler hazırladım, kayda değer bir av olmasa da temiz hava alıp, stres attık, oltası suda olan herkese rasgele.
  19. Sarozorfoz

Video Büyükçekmece Gölü Lrf Ve Spin Ile Perch, Turna Avı-1(14 Kasım 2019)

Arkadaşlar Büyükçekmece gölünde güzel bir havada semaver çay ve mangalın yanında güzel bir av yaptık, keyifli bir gündü. birçok balığı suya iade ettik, oltası suda olan herkese rasgele...
  20. Sarozorfoz

Video Karaidemir Baraji Sazan Avi-1(8-10 Kasım 2019)

Arkadaşlar Malkara Karaidemir barajında yaptığımız 3 günlük Sazan avımız çok keyifli geçti, güzel bir havada, bol aksiyonlu geçen avımızın videosunu izlemenizi tavsiye ederim, oltası suda olan herkese rasgele...